PDA

View Full Version : Dringend Virusprobleem !!!

Savi
23-12-2001, 23:46
Ik zit hier met een probleem en ik denk dat ik een virus heb. Mijn scan stond enige tijd uitgeschakeld en nu als ik opstart en normaal Norton geopend wordt krijg ik dit bericht:

Kan svfvkt.exe niet vinden.

Dit programma is vereist om bestanden
met de extensieToepassing te starten

Locatie van svfkt.exe:

En daaronder, OK - Annuleren - Opsporen.

Ik kan ook meerendeel van mijn programma's niet openen en mijn Norton map is ook weg. Rechtsonder in mijn taakbalk staat nu alleen nog maar de taakplanner en mijn verbinding. Alles wat na norton kwam kan niet meer gestart worden blijkbaar.

Iemand ???
Tis Windows 98.

Oneliner
24-12-2001, 00:41
Indein ge nog opt internet geraakt, kunt ge uwe pc ook laten scannen via internet, op de site van norton....

Werner333
24-12-2001, 00:44
Hm. Mijn systeem met Win98 werkt perfect en ik heb die file niet eens op mijne PC staan.
Kijk eens op de site van Norton. Misschien vind ge daar iets.

Deze uitleg helpt niet echt veel maar zo weet ga al iets he.:(
Hopelijk vind ge snel een oplossing.

Savi
24-12-2001, 14:09
Ik heb zo eens gekeken he en ik merk dat er een belangrijk bestand van Norton weg is gegaan op een verkeerde manier. Dit bestand is blijkbaar nodig voor toegang te geven tot systeemdingen en programma's. Als ik het niet vind dan zal het weer ne goeie ouwe format worden zeker ? Kheb dat thans pas 2 weken geleden gedaan maarja, shit happens he.

Oneliner
24-12-2001, 14:47
Probeer gewoon de norton opnieuw te installen, over de oude, dan vult die normaal de ontbrekende bestanden aan...

Savi
25-12-2001, 13:39
Het is al opgelost, ne format heeft het allemaal weer opgelost. Toch bedankt hé.:D