PDA

View Full Version : In aanbouw BMW 325i Groep A slotracer

Walter
28-05-2006, 15:18
Ik ben begonnen met het bouwen van mijn groep A slotracer.Basis is een BMW 325i van FUJIMI.Hier ziet U enige foto's van de auto.Ondertussen is het schuifdak al weggewerkt,het interieur grotendeels klaar en staat de auto al juist op het onderstel.De achterste banden vormden een probleempje maar dat word opgelost.De auto heeft nu ook de juiste spiegels gekregen en zijn verlichting werkt ondertussen ook al.De decals worden warschijnlijk deze week ontworpen zodat dit ook niet zo lang meer zal duren.Volledig klaar zijn tegen de eerste race gaat nit lukken maar we doen ons best.
Ik ben ook nog bezig met de BMW M5 BELCAR 2000 van Carlier Racing maar daar later meer over.Eerst de Groep A BMW 325i in M TECHNIC versie van 1986.

BMW M5 ...Kraftbayer!

MFahrer
29-05-2006, 07:14
Goe bezig walter! Goe bezig! Ik ben benieuwd naar de evolutie van de wagen! De M-Technic is een mooie livery ook hé!

Breng je hem mee vrijdag?

G.

Walter
02-09-2006, 19:43
Ondertussen zijn we een hele tijd verder.Na enige probleempjes met de opbouw van de auto(het was mijn eerste slotracer)is de auto voor 99% klaar voor de strijd.
Piloot zit alvast te wachten voor de eerste wedstrijd met de auto.De auto is ondertussen al volledig samengebouwd.Ondertussen nog een foto update van de slotracer.

Wild Goose
02-09-2006, 20:29
Aan de ogen van de coureur te zien, heeft hij net de dood voor ogen gezien :p

Nenee man, kan het zelf niet beter, vind dat zo keimoeilijk om impressie in die ogen te krijgen.

Maar mooie beemer voor de eerste keer.

Succes verder.

A uit PDGRacing
02-09-2006, 20:33
Het is een mooie wagen geworden.
Is het de bedoeling dat deze binnenkort zijn circuit-debuut maakt?

Flame
02-09-2006, 23:49
deze klikt al beter bij u, nee knap gedaan, Walter is besmet met het zeer gevaarlijk slotcar virus, niets meer aan tedoen,doe zo verder man

Lester
03-09-2006, 00:09
Ja Walter je bent inderdaad goe bezig. Zorg maar dat hij klaar is tegen de volgende wedstrijd of nog liefst eerder zodat je kan testrijden. Erg belangrijk trouwens.

Groeten Johan

MFahrer
04-09-2006, 07:35
Prachtig Walter! Echt mooi! Hopelijk kan de BMW snel zijn eerste metertjes afleggen! Je weet... je bent altijd welkom hé... je komt maar als de "omstandigheden" je het toelaten hé!

Groeten en hopelijk tot binnenkort!

Gunther

MFahrer
14-09-2006, 10:59
Walter,

Maandag bollen de Group A's nog eens... geen zin om de 325 de sporen te geven?

G.