View Full Version : Welk gedrag wensen we van onze bezoekers?
JorritVD
10-10-2006, 21:41
Ze zullen niet de enige zijn... Waar gaat SRT & GLPK met hun Corvettes blijven? (Franse GT? Maar voor hoe lang blijven ze daar nog met GT1 rijden?) En Eurotech met hun nieuwe LM600? En AD sport, tijd gestoken in die Viper en nog maar 1 race mee gereden. Daar zal het wel bij blijven ook, onvoorstelbaar toch:o
GLPK: Met de C5-R naar de FFSA, Fia GT of verkopen en dan een GT2 Corvette bouwen.
SRT: Lijkt me redelijk duidelijk dat ze naar het FFSA gaan met bijde Corvettes.
Zou me niks verbazen dat ze een Corvette verkopen en bijv een Porsche 997 GT3 RSR gaan kopen.
-------------------------------------------------------------
Hmm ik denk wel dat AD nog iets moois van plan is voor volgend jaar...;)
Ik hoop het, maar dan moeten ze de collectie wel gaan verkopen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik zie ze vokgend jaar ook wel met de Viper in de FFSA.
Beste Paddockers,
Dat er nu natuurlijk druk wordt gespeculeerd wie, wat en hoe de Belcar 2007 er zal uitzien is niet meer dan normaal. Maar gissen, raden en er maar op los slaan naar aanleiding van losse geruchten kan toch niet. Elke regelmentswijziging hoe klein of groot ook heeft altijd een effect en soms is dit effect niet te overzien op voorhand.
Laat de autosport en zeker de BELCAR niet doodgaan aan geruchte, gissingen en andere verhalen die hier niet thuishoren.
Prachtige zinnen, een beter waardering kan dit forum der amateurkes niet krijgen ;) Toch vind ik het een opmerkelijke tendens dat we niet "realistisch" mogen spreken over bepaalde zaken.
Laten we voorop stellen dat er geen enkele band is tussen vzw De Paddock en Circuit Zolder / Belcar. Waarom zouden wij niet mogen "klappen" over bepaalde zaken? Zolang er geen sprake is van smaad, laster en kwaadsprekerij zie ik geen probleem.
Geloof er geen donder van dat een "babbel en oeverloos gelul''-thread op De Paddock van invloed is op het voortbestaan van de Belcar. Die oorzaken liggen toch iets dieper ;)
Daarnaast heb ik uit eerste hand vernomen wat het ""Zolderse" antwoord was op bepaalde gestelde vragen door bepaalde personen c.q. klanten. Gelukkig had ik een riem op mijn broek, anders was mijn broek afgezakt in de pitlane op zondagmorgen ;)
Wat betreft reglement 2007: Tijdens de last race moet de definitieve versie op tafel liggen. Dat is een opdracht aan bond, circuit, organisator, teams en coureurs. Anders krijgen we weer dat drama van vorig jaar. Aan die steen hoeft de Belcar-ezel zich geen tweede keer te stoten.
JorritVD
11-10-2006, 14:28
En wat is deze keer de fundering m.b.t. deze bijdrage? De linker of de rechterduim? Met alle respect maar dergelijke berichten dragen niets, maar dan ook helemaal niets bij, aan deze discussie. Kom niet klagen dat ik weer te hard ben voor deze 16-jarige Friese fierljepper. Reeds door meerdere personen heeft onze Jorrit aanwijzigingen gekregen voor een beter forum gedrag. Wil Jorrit niet luisteren? Geen probleem, dan krijgt ie weer een paar weekjes Paddock-verlof ;)
Ik geef alleen wat enkele mogelijkheden aan Neo-242 over wat GLPK en SRT kunnen doen.
Wie zijn die meerder personen? Alleen ROEL en Belle hebben iets gezed tegen mij over m'n gedrag door een PM en jij niet eens. Jij doe het gelijk over de forum, is dat niet een beetje verkkerd handelen??? Bij de vorige blok kreeg ik een bericht dat in overleg met meerdere personen(?) ik werd geblokt en later nog bericht zou krijgen over waarom ik werd geblokt, maar ik heb nog nooit een PM gekregen.
Kun je misschien wat duidelijker zijn over wat ik verkeerd doe dan???? misschien kan ik er dan wat meer rekening ermee houden. Want zolang je vaag blijft doen weet ik ook niet hoe ik me moet gedragen op deze forum.
Ik zou toch wel even een reactie willen plaatsen op het bericht van Jorrit:
Reeds een paar dagen was ik niet meer actief op dit forum. Een maand geleden ongeveer.
Wanneer ik weer op het forum kwam las ik dat ik van het forum was gegooid op vraag van verschillende personen zoals Jorrit zei. :confused:
Ik was behoorlijk verrast door deze beslissing en heb mij maar net niet geregistreerd op een nieuwe account...
Als jij, Mark, zegt dat Jorrit van het forum gegooid is door zijn gedrag, dan wil ik toch eens weten waarom hetzelfde bij mij gebeurd is.
Door één mogelijke gissing die ik op het forum geplaatst heb? Of door minachting van minderjarigen? Jij zegt nu dat Jorrit geschorst was door zijn verschillende gissingen op dit forum, maar dan alleen Jorrit.
Over mij zeg je niets, en toevallig ben ik nu ook minderjarig...
Ik weet ook wel dat Jorrit misschien een serieuze dikke duim heeft, maar door hem 'vakantie te geven' zal hij zich niet bekeren. Men wordt er niet echt vrolijker op zal ik zeggen.. En dat weet ik uit ervaring...
Telkens als hij dit doet, stuur hem dan een PM, en wie weet leert hij het dan wel af;)
P.S. Ik verwacht een reactie van Mark ;)
En natuurlijk is dit :Offtopic: maar ja, u gedacht zeggen e, moet ook eens.
Kun je misschien wat duidelijker zijn over wat ik verkeerd doe dan???? misschien kan ik er dan wat meer rekening ermee houden. .
Misschien? Dacht het niet ;) Aanpassen of vertrekken!
Ik weet ook wel dat Jorrit misschien een serieuze dikke duim heeft, maar door hem 'vakantie te geven' zal hij zich niet bekeren.
Geen probleem, blijft ie toch permanent op vakantie :)
Uitgebreide reactie krijgen jullie van mij na het weekend. Vandaar even een slotje op deze thread. Na mijn reactie gaat de thread weer open zonder beperkingen.
Beste Jorrit,
Waarom vinden we jou berichtjes niet geheel in de lijn liggen met de aloude Paddock gedachte? Vrij eenvoudig, de toegevoegde waarde is zo goed als nihil.
De huidige vorm van dit forum bestaat reeds sinds 2001, toen zat jij nog op de lagere school. In die tijd is het forum uitgegroeid tot een plaats waar iedereen welkom is maar wel de simpele en weinige huisregels moet volgen. Wat verwachten we van onze forummers? Constructieve bijdrages aan de lopende discussies, her en der voorzien van een vrolijke opmerking. Sterke meningen zijn ook op hun plaats op dit forum, mits de onderbouwing goed is.
Fans, liefhebbers, teams, coureurs, journalisten, profs uit de autosport……..alles komt hier voorbij om te lezen en eventueel om een berichtje achter te laten. Het is voor veel mensen dan ook bijzonder irritant om regelrechte onzin (in zeer slecht Nederlands) te lezen, in dit geval dus heel wat berichten van jou. We hebben daar in de afgelopen tijd heel wat meldingen over binnen gekregen. Wie dat waren? Dat maken we niet bekend, we blijven wel discreet. Op 1 hand kan ik ze in ieder geval niet tellen ;)
Jou berichten kenmerken zich door gefantaseer, gespeculeer en andere gedachten die nooit een bron of iets dergelijks als onderbouwing hebben. Reeds meerdere malen ben je daar door meerdere mensen op gewezen via het forum. Echter zonder resultaat. Gevolg was dus een ban van tijdelijke aard.
In de melding die jij destijds kreeg zou er een nadere uitleg volgen. Waarom heb je die nooit gekregen? Als jij niet eens het fatsoen kunt opbrengen om een dergelijke reactie af te wachten maar gelijk een tweede account gaat registreren dan ben je bij ons aan het verkeerde adres. Dan vraag je simpelweg om een harde (openbare) aanpak.
Sterker nog, in de eerste berichten van deze thread geef jezelf aan dat je misschien van plan bent om je gedrag aan te passen. Beste vriend, zo werkt het niet in deze maatschappij. Let wel, jij bent de gast en wij de gastheer. Ooit al eens bijdrage geleverd om dit forum levende te houden? Enig idee hoeveel geld er op jaarbasis nodig is om www.depaddock.eu (vzw De Paddock) in de lucht te houden? Zie het als een club / discotheek met een bepaald deurbeleid…………sportschoenen komen er hier niet in ;)
Achter de schermen zijn heel wat mensen bezig om dit forum voor iedereen gratis (en leesbaar) te houden. Mogen wij dan ook bepaalde eisen stellen aan onze bezoekers? Ja, dat lijkt me van wel.
Persoonlijk ben ik in de afgelopen periode vrij hard en direct geweest jegens jou en enkele jeugdige kornuiten. Doel hiervan? Eens kijken of deze aanpak effect sorteert bij jullie, diplomatie bleek in de afgelopen jaren bij enkele andere gevallen niet te werken. Die hebben we destijds ook via “harde manier” op het juiste Paddock-pad gekregen.
Heb ik dus een hekel aan 16-jarige? Nee, helemaal niet. In deze leeftijdscategorie zijn zelfs enkele (forum)talenten te bespeuren. Sterker nog, een van die jeugdige die we destijds geband hebben zou nu zelfs eventueel in aanmerking kunnen komen voor het moderatorschap van dit forum. Kwaliteit van een bericht is ook niet gerelateerd aan leeftijd, laat dat voorop staan.
Dus aan jou de keus of je forumgedrag gaat verbeteren op zeer korte termijn. Dus beter taalgebruik, onderbouwing van je berichten, geen gefantaseer en geen doelloos gespeculeer en geen onzin berichten over je eigen FIA GT1 team. Geen verbetering of geen zin om je gedrag te verbeteren? Geen probleem……jou ip-adres krijgt dan een permanente ban.
Voor Grig-O is dit bericht van toepassing in iets minder sterke bewoordingen ;)
Aan de jonge gasten de keus of ze deel willen blijven uitmaken van dit forum of niet.
Viper GTS-R***
19-10-2006, 00:10
Mooi geformuleerd Mark!
Ik geef toe dat ik op het forum op een korte tijd ook nogal tamelijk veel heb gepost. Maar dit met de bedoeling zoveel mogelijk informatie door te spelen naar geïntreseerden en hier en daar natuurlijk lekker mee gediscussiërd in intresante threads. En zeker niet om veel onnutige informatie te willen posten.
Ben ook wel eens benieuw over wie je spreekt in volgend stukje:
Sterker nog, een van die jeugdige die we destijds geband hebben zou nu zelfs eventueel in aanmerking kunnen komen voor het moderatorschap van dit forum.
Werner333
19-10-2006, 16:58
Bij de vorige blok kreeg ik een bericht dat in overleg met meerdere personen(?) ik werd geblokt
Klopt.
Er wordt tussen de mods en admins eerst overlegd wanneer er iemand moet geblokt worden. 1 persoon alleenkan zo maar niet iemand blokken. dit om persoonljke vetes tegen te gaan.
Voor de rest heeft Mark onze opinie mooi verwoord.
Goed, ik kreeg na m'n eerste posts ook wel effe een "berisping" te horen. Die heb ik dan ook volledig opgevolgd en ik hoop dat ik nu beter bezig ben ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.