PDA

View Full Version : Guy's pc ligt plat

Oneliner
27-05-2001, 22:23
De Guy heeft ff probs me zen pc => dat ge ni denkt dat em et afgebold is :)

TiBo
28-05-2001, 14:37
Guy kennende stuurt hij binnenkort een pak brieven naar Airco, ... voor elke post die hij niet heeft kunnen plaatsen een snailmail-equivalent. ;)

Werner333
28-05-2001, 19:52
Ah het is niks ergs dus.:D
Ik dacht al dat em ambras had met zijn vrouw.
Teveel tijd op de Paddock doorgebracht.;)

Rallyloverke
29-05-2001, 08:36
In het Babes-forum, zeker? :D

Sennake
29-05-2001, 08:54
Effe vanop het werk replyen :

PC ligt idd plat, zo plat als een vijg. Totale crash van Windows ME.
Zelfs na een format c: nog steeds foutmeldingen!
Brosius komt me vanavond helpen, zodat ik kan zeggen dat ik hoop deze avond laat terug te verrijzen...
Dus het is NIET omdat de uitslag van de GP niet in mijn kraam paste, dat ik me niet meer durf vertonen eh lol. Ik zeg nog steeds dat Montoya DE coming man is, maar fouten maakt iedereen. Ik denk hierbij bv ook aan Senna zelf, die in Monaco aan de leiding lag en niet meer bedreigd kon worden, en toch net voor de tunnel erin slaagde om zijn McLaren tegen de vangrail te parkeren...
Wie zonder zonde (of fouten) is, werpe de eerste steen!

Rallyloverke
29-05-2001, 09:01
Ah, dag Guy, nu ge op uw werk zijt : voor komende zondag nog steeds alles volgens plan : d.w.z. Jij gaat ook mee naar de Rallycross in Arendonk? (en als er nog gegadigden zijn : hoe meer zielen, hoe meer vreugd!) Mario komt ook. Dan zijn we al met 3.

Werner333
29-05-2001, 20:22
Johan,

Details please.
Wanneer komen bijeen? Uur?
Inkomprijs?
Ik was het al vergeten.:(

Hakki
29-05-2001, 21:19
Originally posted by Sennake
Effe vanop het werk replyen :

PC ligt idd plat, zo plat als een vijg. Totale crash van Windows ME.
Zelfs na een format c: nog steeds foutmeldingen!
Brosius komt me vanavond helpen, zodat ik kan zeggen dat ik hoop deze avond laat terug te verrijzen...
Dus het is NIET omdat de uitslag van de GP niet in mijn kraam paste, dat ik me niet meer durf vertonen eh lol. Ik zeg nog steeds dat Montoya DE coming man is, maar fouten maakt iedereen. Ik denk hierbij bv ook aan Senna zelf, die in Monaco aan de leiding lag en niet meer bedreigd kon worden, en toch net voor de tunnel erin slaagde om zijn McLaren tegen de vangrail te parkeren...
Wie zonder zonde (of fouten) is, werpe de eerste steen!
en werd er nie op het informaticaforum gezegd da windows ME onfeilbaar is ofzoiet??? :D :D :D

Werner333
29-05-2001, 21:41
Windows onfeilbaar:confused:

Haaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaa a
:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Rallyloverke
30-05-2001, 09:00
Werner,

Ik denk dat ik zo rond 9 u al op de "heilige rallycrossgronden" te vinden ben. Meestal is zo'n (plezante, spectaculaire) rallycrossdag zo rond 17u gedaan.

Johan

Rallyloverke
30-05-2001, 09:01
De inkom voor een internationale rallycrossdag zal zo rond de 500 fr liggen, denk ik.