PDA

View Full Version : Gaan wij dit eigenlijk zomaar pikken ???


Ferrari Forever
16-02-2002, 23:11
Ik heb in een vorige thread gezegd dat ik eigenlijk denk dat een petitieactie volgens mij weinig zin heeft, maar aan de andere kant vind ik dat wij, f1 liefhebbers, zodanig aan de kant worden gezet dat je hierop wel moet reageren.
Ik denk dat het dit jaar nog weinig zal uithalen, maar wie weet, misschien verandert er volgend seizoen wel iets. Vorig seizoen keken er tijdens een rechtstreekse grand prix op zondagnamiddag zo'n 200.000 mensen naar Kanaal 2. Als daarvan maar een tiende zou reageren is dat toch al een duidelijk signaal naar de VRT toe.
MASSAAL reageren is de boodschap. Is spammen tegen de netetiquette ? Who cares, heeft de VRT onze mening soms gevraagd toen ze besloten om de qualifs niet uit te zenden ? Ronsel mensen van andere sites, reageer zelf desnoods tien keer, maar laat dit niet zomaar gebeuren. Dit jaar zenden ze de kwalificaties niet uit en wat wordt het volgend jaar ? Enkel nog de europese GP's ? Stuur alles gewoon rechtstreeks door naar dit adres :
info@canvas.be

airco
17-02-2002, 00:30
hmmzzzzz

woede zit hier ook hoog. Er zijn echter al 2 thread's over dit onderwerp. Dubbelposten = niet toegestaan

daarom gaat op deze thread een slotje. reply's in andere thread's plz.

airco