View Full Version : Gelezen/ongelezen posts
Werner333
01-03-2002, 21:38
Ik lees het forum steeds van boven naar onder.
Dus ik begin bij F1 en eindig in dit forum.
Als ik er doorben klik ik dan op "view new posts" om te zien of er ondertussen nieuwe posts zijn bijgekomen.
Sinds enkele dagen worden dan ook door mij reeds gelezen posts terug als ongelezen aangeduid.
Dit maakt alles nogal verwarrend.
Enig idee wat er fout loopt Airco?
prob een cookie dat verloren is gelopen (figuurlijk).
De cookieset is waarschijnlijk mislukt, of verkeerd geupdate. Eens uitloggen (effectief op logout klikken) en terug opnieuw inloggen zou veel kunnen verhelpen. Als dat niet helpt kan je best eens de standaard trukjes als cache met de hand leegmaken, en alle cookies ook manueel verwijderen.
Moest dat allemaal niet helpen ...
Dan raadt ik je aan om eens aan mijn oren te komen trekken, want dan is er iets grondig fout aan het lopen, en zal ik eens een grondiger onderzoek moeten voeren.
airco
moved
==> vraag aan admin's
zo kunnen andere gebruikers er ook nog iets van leren.
Voor de rest is er nog een feature (juist zelf ontdekt):
rechtsonderaan staat een link, "Mark all forums read". Hierop klikken zou ook al een oplossing kunnen bieden.
airco
Werner333
01-03-2002, 22:51
Dat weet ik, maar het probleem blijft zich herhalen nadat ik hierop klik en er nadien een aantal postst zijn bijgekomen.
Zal is effe uitloggen.
Werner333
02-03-2002, 00:49
So far so good. ;)
zal idd wel screwed up cookies zijn. Cookie's hebben binnen de HTML standaard al een tijdje de status depreciated gekregen. Wat evenveel wil zeggen als best niet meer gebruiken. Helaas is er momenteel nog geen andere manier om user's te identificeren. Zeker niet zolang ze variabele IP's zijn.
airco
Werner333
01-11-2002, 17:14
Dit even naar boven gehaald om te zeggen dat met de upgrade dit probleem eindelijk is opgelost. :D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.