View Full Version : wie gaat her naar zolder tijdens de maanden juli-augustus?
vincentdb2001
08-06-2001, 20:02
wie gaat her naar zolder tijdens de maanden juli-augustus?
ik ben er voor elke race, en ik ben het beu van altijd alleen...
http://www.multimania.com/circuitzolder/depaddok.bmp
Oneliner
08-06-2001, 20:17
da hangt ervanaf hoeveel vrijkaarten dat ik krijg van de VW
Ja, ik ben er zowat altijd..................alleen aan de andere kant van het hek. Maar een meeting met een paar man moet toch wel te regelen zijn...............
Maar eerst zondag naar de Clio-bonanza op Spa
greetz
Mark
vincentdb2001
08-06-2001, 21:06
ik kan er wel voor zorgen dat er een paar gasten gratis binnen geraaken... (een paar...) :D :D
lol
en sorry voor da bericht da ik 2 keer heb gestuurd... ben het hier nog niet heel gewoon...
Welke kaarten........?
Hoe en wat?
greetz
Mark
is het niet voor mij, dan wel voor een paar bevriende race-nuts van mij
vincentdb2001
08-06-2001, 22:24
ingangs kaarten, voor in circuit zolder te geraaken...
mijn tante woont daar in de buurt en krijgt voor elke race meestal ingangskaarten. een voor mij, en de rest...
Welke kaarten........?
Hoe en wat?
greetz
Mark
is het niet voor mij, dan wel voor een paar bevriende race-nuts van mij
aha duidelijk.......Zolder is voor mij geen probleem.
Die foto die bij jouw post staat, is die genomen vanuit een boom t.o. post 11?
greetz
Mark
wat is het hier de laatste week rustig! op het forum
vincentdb2001
10-06-2001, 13:09
ja, die foto is vanuit een boom genomen, aan den overkant van den ingang van de villeneuve bocht.
darr zit ik meestal.
Als ik op post 11 en 12 sta laat ik wel wat weten............
greetz Mark.
vincentdb2001
10-06-2001, 22:00
is goed !!
http://www.multimania.com/circuitzolder/vaillant.jpg
Vaillants, tijdens de Historiek Grand Prix 2000.
Oneliner
11-06-2001, 14:10
En BTW reden omdat het rustig is ongetwijfeld de examens.
Ik ga dit jaar zeker nog naar de Historic GP en de 24 uur kijken in Zolder. De Truck Super Prix staat ook op mijn verlanglijstje!
Werner333
11-06-2001, 20:27
Ik ga zeker nog naar de Historic GP (enkel Zaterdag), 24 uur van Zolder en de Belgian Masters, de afsluiter van het Belcar seizoen.
vincentdb2001
11-06-2001, 20:59
ik kom zaterdag de 30 terug in België (ja, ik woon in congo), en ik zal zaterdag en zondag zijn voor de "Zolder Touring Cup & Zolder Sprinters Cup", voor de "Shell Advance International Speed Weekend" (28-29/7) en natuurlijk ook voor de 24 uren.
en daar na ben ik terug weg....
De historiek ben ik aanwezig op zondag, Touring Cup 1 juli, De NAV days.....und so weiter. Maar meestal op zondag, zaterdag is in nederland beundag....................
Tja op motors spuug ik, dus a.s. weekend ben ik lekker thuis.......is lemans........
greetz
Mark
hebben jullie ook steeds een foutmelding bij het posten? trouwens ik blijf op 45 staan....klopt ook niet.....panne?
vincentdb2001
12-06-2001, 07:44
ja, inderdaad, ik moet meestal het bericht 2-3 keren sturen voor dat die door is...
Als ik me niet vergis is de Historic GP tijdens het weekend van 23 en 24 juni. Is er iemand die zondag gaat?
22 - 23 - 24 JUNI 2001
PROJECT TIMING
(onder voorbehoud van wijzigingen)
1. FIA EUROPEAN CHALLENGE FOR HISTORIC TOURING CARS
2. FIA CUP FOR HISTORIC GRAND TOURING CARS
3. FIA TROPHY LURANI FOR FORMULA JUNIOR CARS
4. LMB HISTORIC GRAND PRIX CARS
5. CLASSIC GRAND PRIX CARS
6. TRIUMPH & BRITISH GT COMPETITION
7. CLASSIC FORMULA FORD COMPETITION
8. FORMULE MONOPOSTO
9. AUSTIN HEALEY INTERNATIONAL
En ik ga zeker de zaterdag EN de zondag!
Mario, als je tot hier komt neem ik je mee en sparen we 1 parking uit ...
Idem voor iedereen die mee wil (Werner, Johan, Oneliner, Brosius, ...) : ik heb 4 plaatsen vrij in mijne C-klasse dus allemaal welkom!
goh wat zijn we milieuvriendelijk hier, lekker carpoolen......maar gelijk hebben jullie. Parkeergeld is spijtig geld!
Even een vraag voor Vincent, zit je dus nu in de Congo, Zaire of hoe dat ook mag heten.....dat stukje belgische geschiedenis ken ik niet zo goed............
Wat betreft de vaillants in 2000, wat een aanfluiting! met een negatieve hoofdrol voor Van(g)ina Ickx.........wat een dom blondje.
Blijft ze pacecar volgen, rijdt ze zo met het hele veld de pits in......muts
Van(g)ina, als de lichten uitgaan dan verlaat de pacecar het circuit en gaat de koers weer beginnen...........
Ze pist ook in haar broek als ze crasht....vraag maar aan een van teammaten........waar geveurd tijdens de 24 uur van Spa in 98
greetz
Mark
vincentdb2001
13-06-2001, 09:15
LOL LOL LOL LOL :D :D :D
ik wist niet dat van vania ickx lol lol lol
ja, ik zit inderdaat in congo........
ik probeer toch de belgische motorsport te volgen, zelfs als ik er maar wenig bij ben...
ik ben ben in belgie tijdens de 2 zomer maanden, en voor paasen en kerstmis ook meestal. dan ga ik altijd naar zolder, natrulijk !!
zijn die "vaillants" er niet meer dit jaar?
dit jaar ben ik er dus niet voor de historiek grand prix... spijtig...
Treurnis alom, de historic zal ik moeten missen, tenzij er mirakels
gebeuren (en daar wordt het toch stilaan tijd voor). Maar voor de 24 uur/Zolder ben ik zeker op post.
Verder tracht ik zo veel mogelijk Belcar races bij te wonen dit jaar.
Sennake, C-klasse is dat economy of business?
Jan
Geen een van de twee maat, dat is PURE klasse :D :D :D
vincentdb2001
13-06-2001, 13:19
ik heb mijne eigen privé parking héhéhé:cool:
Oneliner
13-06-2001, 13:37
deze keer gaan ik voor de 2 autos he sennake :)
Rallyloverke
13-06-2001, 14:09
Verdorie, Sennake, ik kan dat weekend spijtig genoeg NIET mee. Ik ben pas van korfbalclub veranderd en wij 's zaterdags met de club eten, vrijdagavond ben ik ook al weg, en op zondag heb ik thuis wat te doen. Sinds dat we een huis hebben gekocht zijn we precies nog minder thuis!
Spijtig, ik had anders uwe Mercedes wel eens willen vergelijken met mijne Peugeot .... :)
Rallyloverke
13-06-2001, 14:16
Marshal, dan heb ik hier een auto voor Vanina :
http://64.62.53.77/adult_cdn/01048ABAAMgAAAA0DmKzgwYgS_DUsPBCEPqFv4NCRHeHJwYsng 4Fymr3LG09DQgeTGUmQ0ybRdVNc/cj_5011.jpg
:D :D
werkt de foto niet van Vanina...........zal wel niet veel nets wezen. Maar ons meiske rijdt wel mee in de 24 uur dit weekend......hoe heette haar pappie ook weer?
Iets van ickx ofzo? tja en mijn naam is cruijf en voetbal net zo slecht als zijn zoon Jordi.........hahaha
Godzijdank rijden de vaillants niet mee..........trabant met een aerodynamisch koetswerk!
greetz
Mark
n yes het forum werkt weer!
Als alles goed gaat, kom ik dan zondag wel tot bij jou Sennake.
Was zaterdag ook graag gegaan, maar kan niet om allerlei redenen :(.
Ik gaan eens vragen aan ons Kim of ze geen zin heeft om mee te komen. Ik vermoed immers dat het daar redelijk gemoedelijk is en dat er daar wel meer gezinnen rondlopen.
Dus mijn vraag aan u Sennake en anderen: kan daar ook een baby van 20 maanden rondlopen of is dat toch nog wat overdreven voor zo'n manneke. En wat is de inkomprijs ongeveer en de url van het circuit?
Ons mannen waren zelfs nog kleiner hun eerste keer zelle...
Misschien wat wat (!) meebrengen om de oortjes te beschermen...
Prijzen... ik dacht zaterdag 300fr en zondag 500fr...
Zaterdag is het goedkoper EN kan je beter bij de wagens en betere foto's nemen...
Zondag zijn uiteraard de races, 's zaterdags enkel trainingen...
http://www.circuit-zolder.be/nederlands/home_nl.htm
Kon wel es druk worden, bert Devies van Eurosport heeft flink reclame liggen te maken voor de historiek tijdens de 24 uur van Le Mans.
Trouwens prachtig die bentley overalls op het poduim.........
greetz
Mark
Even een correctie aangaande de prijzen voor de mensen
zaterdag 200 bfr
zondag 300 bfr
kinderen onder de 14 jaar gratis
greetz
:p
Oneliner
19-06-2001, 11:20
zou da nog pakken me een beetje foefelen :)
het is trouwens bewezen dat baby's alles 15%-20% luider horen dan een gemiddelde volwassene.
tot zover de wetenschappelijk uitleg :)
Mee alle respect Oneliner, maar gij ziet er nie echt 14 meer uit zelle :-)
Euhm Guy, tegen welk uur peinst gij te vertrekken zondag ?
Hmm, Sennake blijft doof voor m'n oproep.
Iemand eigenlijk enig idee over welke bolides we daar zoal mogen verwachten ?
Doof ja, want ze eijn een nieuw netwerk aan het installeren op het werk + iedereen ne nieuwe PC aan het bezorgen. Dus internet weg tot na het groot verlof!
En vertrekken : rond een uur of 10 à 11 dacht ik?
De interessantste wagens rijden toch pas na de middag hoor...
zondag 24 juni 2001
Info 69 - administratie: 08.30 - 15.00 uur
Controletoren: 08.30 - 19.00 uur
Wedstrijdsecretariaat: 08.30 - 19.00 uur
Race
Formule Monoposto 10.05 - 10.35 uur (12 laps)
Triumph & British GT Competition 10.50 - 11.20 uur (12 laps)
FIA Trophy Lurani for Formula Junior Cars 11.35 - 12.05 uur (12 laps)
Demonstration Rides & Pitwalk 12.10 - 12.50 uur
FIA Cup for Historic GT Cars 13.05 - 13.35 uur (12 laps)
LMB Historic Grand Prix Cars 13.50 - 14.20 uur (8 laps)
FIA European Challenge for Historic Touring Cars 14.35 - 15.35 uur (60 min.)
Classic Grand Prix Cars 15.50 - 16.20 uur (12 laps)
Classic Formula Ford Competition 16.35 - 17.05 uur (12 laps)
Austin Healey International 17.20 - 17.55 uur (12 laps)
Bon, gisteren dus met Sennake en nog een sympathiek koppel naar Zolder geweest en 'k moet zeggen: 't was plezant. Niet alleen het racen, maar het schoon volk rond de piste en ons vierkoppig gezelschap vielen reuze mee.
Wat hebben we zoal gezien ? Ik herinner me vooral F1's en F2's uit de tweede helft van de jaren '60 en de eerste helft van de jaren '70: een oranje McLaren van '68, een uit '74, een Surtees, wat Brabhams (die we nauwelijks gezien hebben), een Hesketh en ook twee bizar uitziende F5000-Lola's. En heel wat Coopers.
Voorts ook een leuke toerismeklasse met een spannende eerste wedstrijdhelft, waarin de leiding regelmatig meermaals per ronde veranderde (Lotus Cortina's, Alfatjes, Ford Mustangs en een Ford Galaxy). Ah ja en ook nog een handvol Cobra's gezien en formule-wagens uit lagere klassen en nog wat vooroorlogs spul.
Rallyloverke
25-06-2001, 09:43
Oke, wie van jullie heeft er vanuit "ergens ten velde" gebeld om de uitslag van de kwalificaties te weten?
Ikkeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
Werner333
25-06-2001, 20:06
Dat was dus op zaterdag en dan was ik er ook.
Maar ik vond er niks aan. Serieuze tegenvaller.
Er was, buiten de F1 wagens, niks van enig belang te zien en zeer weinig volk.
Verleden jaar was stukken beter.
Een afgang voor Zolder. Hopelijk is het volgend jaar weer beter.
festival wordt met jaar minder. Hopelijk heb ik de zwartwit foto's woensdag op mijn pagina staan.
Mocht gelukkig wel die McLaren uit de grindbak halen bij de eerste linkse...........
greetz
Mark
Werner333
25-06-2001, 20:17
Dan heeft Sennake foto's van je in actie Marshal.
Wij stonden in de eerste linkse toen die eruit ging.(Zaterdag)
Hij heeft dat zondag nog eens dunnetjes overgedaan.
:)
Werner333
25-06-2001, 21:00
Ge meent het:D
ROFL.
Ja Werner, ECHT waar!
Dezelfde ezel stoot... enz...
Die dus WEL eh!
klopt helemaal, twee keer.......
Maaruh ik was op zondag dus, maar heb zelf ook foto's geprobeerd te maken......es kijken ofze gelukt zijn
Maar die foto's van Sennake zou ik graag willen zien, en met uw goedvinden weledele heer Sennake zouden we die graag willen plaatsen op onze marshal pagina...............
Daar staat een eervolle vermelding tegenover!
greetz
Mark
merci.............
we wachten met spanning af.
greetz
Mark
Werner333
26-06-2001, 22:54
ONGELOOFLIJK.
Had hij Zondag schade of kon hij gewoon doorrijden?
nou die McLaren is gewoon op eigen kracht uit de grindbak gekomen, maar door alle stof schoot een andere Mclaren in de grindbak.
En die heb ik wel tot in de pits kunnen duwen, eentje van ons is er in gesprongen en ik heb kunnen duwen.
Maaruh, we hebben hem als een echte F1 in de pits gezet. Ik sturen en duwen en mijn maat met de handjes op de borst erin. Die engelsen lagen dubbel, na een aantal verstappen getinte opmerkingen.........
greetz
Mark
De foto met die McLaren is vrij goed geslaagd Sennake, al zeg ik het zelf.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.