PDA

View Full Version : Rolex Daytona 24 hours: the race


joost
31-01-2003, 10:30
Voorlopig zijn de GTS-wagens sneller dan de DP en SRP II. Justin en Derek bell staan voorlopig op 1 met hun Corvette. Beste Belg is Neugarten op 6,

hier zal ik regelmatig wat opgooien over de race,

Joost

schumivill
31-01-2003, 19:17
De top 36 tijden kan men Hier (http://www.daytona24hr.com/Standings/ProvisionalStartingGrid.asp) vinden!
Kun je de race ergens volgen op tv,wat Eurosport zend niks uit zie ik :( .

Mark
31-01-2003, 19:41
Het wordt de zwakste editie in jaren..............................

Die nieuwe dinky-toys zijn spuuglelijk en ongeloofelijk traag. Zou weleens Porsche RS als als winnaar kunnen opleveren.

Raceboy
31-01-2003, 20:08
36 wagens aan de start. en wij al klagen vorig jaar in Spa met 39 wagens :)

schumivill
31-01-2003, 21:02
Toch wel vreemde auto's die meedoen :eek:

http://www.grandamerican.com/news/group.jpg
http://www.grandamerican.com/news/FOCUS.jpg
http://www.grandamerican.com/news/toyota.jpg
http://62.110.164.240:8082/english/Daytona/photo/13.jpg

moore
31-01-2003, 21:16
in welk weekend worden de 24 uren van daytona gereden???

Werner333
31-01-2003, 21:17
Threads effe samengevoegd.

Werner333
31-01-2003, 21:18
Originally posted by moore
in welk weekend worden de 24 uren van daytona gereden???
Dit weekend.

Raceboy
31-01-2003, 21:32
Originally posted by Werner333
Dit weekend.

ja want volgend weekend begint er echt racing in Daytona :D

Bart.Vandecavey
31-01-2003, 21:36
Die Gunnar G99 is wel prachtig hé!

Sennake
31-01-2003, 21:39
Ik vraag me af op basis van welk reglement die wagens er zo vreemd uitzien. Staat er soms een regel tussen als "de wagen moet er zo mottig mogelijk uitzien"??? :confused: :confused: :confused:

Mark
01-02-2003, 13:15
Volgens mij hebben ze geprobeerd een copie te maken van de Groep C wagens. Alleen heeft die desbetreffende Amerikaan een foutje gemaakt tussen Inches en centimeters.

Zolang dat spul daar blijft rondrijden is mijn verlangen om ooit eens naar de Daytona te gaan sterk afgenomen

Werner333
01-02-2003, 13:33
Originally posted by Marshal
Zolang dat spul daar blijft rondrijden is mijn verlangen om ooit eens naar de Daytona te gaan sterk afgenomen

Idem dito.

Werner333
01-02-2003, 13:53
Voor zij die het wil volgen: deze site is terug online http://www.daytona24hr.com/
In 97 en 98 liep de site goed. Daarna zo dood als ne pier en nu terug online. Ben eens benieuwd.
Ook op de site van de Grandam (http://www.grand-am.com/) zelf valt er up to date nieuws te rapen.

Werner333
01-02-2003, 13:57
En dit (http://grandamerican.vfx.com/Rolex/GrandAmerican_1024.asp) is de link naar de livetiming.

joost
01-02-2003, 18:23
Voor zij die te lui zijn:

1. Bell-Bell op hun Corvette
2. een mustang GTS
3. zo'n daytona ding
6. Neugarten op een Mosler
26. van de Poele op een 360 Modena
42. zonder tijd: Theys

vind die DP's anders wel grappig (heb niet gezegd mooi). mocht ik naar daytona kunnen gaan met van 19-jarige miekes die spring-break vieren dan ben ik wel kandidaat ook met lelijke prototypes :D

laurent
01-02-2003, 18:40
mardi gras as they call it zeker?

joost
01-02-2003, 21:05
Het volledige verslag van de start op DSC.com; maar hier de satnd op dit moment:

At the 20 lap mark, 45 minutes, it’s a Fabcar-Porsche 1-2, another 8 seconds back to the Multimatic and another 6 back to Justin Bell, but his Corvette has been showing some smoke. Buckler leads GT, a short distance ahead of Sascha Maassen. The Rennwerks Porsche is a surprising third in class. The Fabcar-Toyota is a long ways down in 13th while the Lucchini is 16th.

Justin Bell is the first of the leaders to make a stop—another tire problem. The car is running well and the stop became a fuel stop. The Heritage Mustang also makes a routine stop. Haywood takes a trip in the grass while Franz Konrad makes another stop and the Toyota DP is the first of its class to stop.

joost
01-02-2003, 22:21
Ondanks fel weerwerk van de Brumos prototypes (#58-59), kom na zo'n 2 uur een GT op kop van de wedstrijd. De #83 rennwerks Porsche 996 GT3-RS van ondermeer Johannes van Overbeek ligt aan de leiding van de wedstrijd, op de hielen gezeten door de twee voornoemde prototypes.
Vroege slachtoffers zijn o.m. de Marcos van Cor Euser, de BMW DP van Quester en de Porsche GT2 van Ried en de GT1 van Gunnar racing (G99 officieel).
De Belgen: Neugarten strijdt mee vooraan, VDP komt kalm maar zeker naar voren en Theys heeft het moeilijk in zijn DP,

Joost

Werner333
01-02-2003, 22:41
Ik verwacht niks van die DP's.
De overwinning gaat naar een GTS of een GT.

joost
01-02-2003, 22:42
Didier Theys staat stil...

joost
01-02-2003, 23:48
Met net geen 4 uur achter de rug:

de Brumos DP's houden stand vooraan, ze zijn terug over de GT 996 gegaan en leiden nu met een ronde voor.
1. #59 brumos Porsche DP
2. #58 brumos Porsche DP
3. #66 The Racers Group 996 GT
4. #83 Rennwerks 996 GT
5. #35 RISI Ferrari 360 GT
6. #24 Perspective Moslet (Neugarten) GTS

16. # Van de Poele (Ferrari 360) GT

Werner333
02-02-2003, 00:00
Moslers vallen me wat tegen.
Maar het is nog 20 uur racen dus het kan nog.

Mark
02-02-2003, 00:10
let op, een RS gaat winnen.......wat eigenlijk meteen de zwakte aangeeft van deze editie.

Werner333
02-02-2003, 01:05
Euser rijdt weer.

Raceboy
02-02-2003, 01:28
#21 is gecrasht. caution is out.
eerder was er een caution voor debris on the track.

joost
02-02-2003, 08:54
halvarwege is de strijd tussen de Porsches, ferraris en DP's nog steeds open...

joost
02-02-2003, 08:56
Starting the 12th hour, the lead gap falls as low as 7 seconds (66—59) before the second placed #59 Fabcar must pit. It emerges 65 seconds adrift.

The Saleen powers on in pursuit of lost time - a flurry of quick laps including two in the 1:51s are beginning to make an impact on the Mosler ahead. The quickest of all of them, a 1:51.4 is good enough for third fastest race lap overall, so far bettered only by the #59 Fabcar and #88 Multimatic.

The leader pits on lap 328 and the #59 Brumos Fabcar moves ahead. Whatever happens now Kevin Buckler and The Racers Group can look back on this race as a fantastic success. They have led the race so far for a total of 156 laps, including an unbroken sequence of 103 laps. Forget the DP / SRP controversy, that's a fantastic achievement by any measure and we're not even halfway there yet.

The #66 car emerges 27 seconds adrift of the new leader.

The #34 Ferrari's woes mean that a GTS car (The #46 Morgan Dollar Corvette) is back in the overall top 10.

10 minutes until the halfway point and there is an unscheduled stop for the leader! A tire went down at start / finish so that the car had to crawl around for service. Scott Sharp took over from Goodyear and they have dropped to third behind the Rennwerks entry. It is now DP cars 3-4-5, Brumos-Cegwa-Multimatic.

The hard-charging #66 car is back in the lead with the #83 Rennwerks Porsche now in second – it’s a GT 1-2 overall for the second time in the race.

The Fabcar rejoins in 3rd place after a 5 minute stop, with the Multimatic closing in.

The Picchio is now back on track, albeit in 33rd slot 146 laps behind the leader. 6th place overall is (still!) the leading SRPII car, the metronomic #97 Lucchini.

Ryan Hampton slid into the wall in the #34 Ferri / Risi 360, at the same exact spot as did Brent Martini in the Washington 360. Luca di Montezemolo has called to complain that Porsche has installed a Ferrari magnet at Daytona. The Risi team expected repairs to take a half-hour. The main problem is that the starter motor bracket has become dislodged.

Mauro Casadei is quite despondent about Ried’s choice of changing a cylinder head on the no. 51 Porsche immediately before the start. He reckons that it caused the car’s early failure.

The race reaches crossed flags under the half-mast Old Glory with the Buckler team in an almost dominant two-lap lead. The Multimatic-Ford is now the fastest car on course, putting some concern into the Brumos pits. Further down the field, the Perspective Mosler has returned to the race. It lies fourth in class, behind the Morgan Corvette, Russkie 996, and the “fast” Rollcentre Mosler.

Werner333
02-02-2003, 12:41
Op deze (http://www.daytona24hr.com/Teams/Teams.htm) pagina vind je enkele quick time filmpjes waar je de DP's in actie kan zien en horen.

Werner333
02-02-2003, 15:17
Na 19 uur racen: slechts 33 seconden tussen 1 en 2.
Neugarten 12de Van de Poele 16de.
Nog 24 wagens in koers.

joost
02-02-2003, 16:09
Koers lijkt gereden, Porsche GT heeft 6 ronden op de DP, neugarten, 12de, VDP 16de

Werner333
02-02-2003, 16:23
Neugarten 2de in GTS maar de leider in GTS staat stil.

kartboyke
02-02-2003, 16:35
jeeeeeeej, volhouden zo.
Ons klein belgenlandje zullen ze daar toch nog leren kennen se, als datal niet gebeurd is. :D

Werner333
02-02-2003, 16:59
:( Nu staat Neugarten even stil.

Werner333
02-02-2003, 17:43
Ze rijden terug. Major cooling problem.
Ze zijn nu 3de in GTS en 11de algemeen.
Van de Poele 12de algemeen en 5de in GT.

Mistery
02-02-2003, 18:26
Met nog 1u36min. wedstrijd voor de boeg 3 GT's op kop in Daytona...lang geleden dat we dat nog hebben meegemaakt.

Mistery
02-02-2003, 19:17
De eerste wagen in GTS stond een tijdje stil. Het zag ernaar uit dat de Mosler van Perspective racing met o.a. Michel Neugarten dan toch nog met de overwinning in GTS klasse zou gaan lopen, maar ondertussen rijdt Corvette van Morgan Dollar Motorsports terug. Zij hebben als eerste GTS-wagen nu nog 1 ronde voorsprong op de Mosler...

Werner333
02-02-2003, 19:35
Ondertussen heeft Neugarten met zijn team toch de leiding in GTS gepakt. Ze hebben 2 rondes voorsprong op de 2de in hun klasse.
Nog 21 rijdende wagens.

Mistery
02-02-2003, 19:35
De Mosler met Neugarten ondertussen op de negende plaats algemeen en leider in de GTS Klasse. Van De Poele en zijn team rijden momenteel 11de algemeen (Na de Corvette) en zijn op jacht naar de tiende plaats...

Mistery
02-02-2003, 19:36
En als Werner en Mistery het alle twee zeggen, dan zal het ook wel zo zijn hé, nietwaar Werner ... :D :D :D

Trouwens, Van De Poele en zijn team zijn flink aan het naderen. Op een kwartier tijd hebben ze ongeveer 1min.50sec. goedgemaakt op de Corvette...Nu rijden ze dus op minder dan een ronde, maar met nog slechts een 12-tal minuten te rijden lijkt het een zeer zware opdracht om deze nog voorbij te gaan in de uitslag.

Werner333
02-02-2003, 19:55
Denk niet dat vdp het gaat redden. 1.46 goed maken in 8 minuten.

Mistery
02-02-2003, 19:57
Denk dat ook niet...toch zeker niet met die wagen hé Werner :D :D :D

Werner333
02-02-2003, 20:09
Uitslag:
POS|NO |CLASS | NAME|LAP| TIME| SPEED|LAP| TIME| SPEED| LEADER| PRIOR| NO|LAP|LED|GD| TEAM| TIME|
1| 66| GT|chrom/ Bernhard/ Ber|695|2:15.263| 94.749|482|1:52.354| 114.068| 0.000| 0.000| 0| 0|505| 0| RUNNING|24:01:07.00|
2| 35| GT|ers/ Lazzaro/ Mowlem|686|2:19.643| 91.777|548|1:54.495| 111.935| 9LAPS| 9LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:25.54|
3| 83| GT|Standridge/ Steranka|684|2:09.251| 99.156|443|1:54.327| 112.100| 11LAPS| 2LAPS| 0| 0| 6| 0| RUNNING|24:01:08.30|
4| 88| DP| Brabham/ Empringham|679|2:06.756|101.108|282|1:51.224| 115.227| 16LAPS| 5LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:51.77|
5| 59| DP|rance/ Goodyear/ Sha|661|2:07.582|100.453|521|1:50.618| 115.858| 34LAPS| 18LAPS| 0| 0| 76| 0| RUNNING|24:01:48.52|
6| 43| GT|indery/ Baron/ Petty|656|2:07.521|100.501|453|1:53.194| 113.222| 39LAPS| 5LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:02.80|
7| 5| SRPII|itch/ Jo Pruskowski/|652|2:31.446| 84.624|252|1:56.548| 109.963| 43LAPS| 4LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:49.83|
8| 15| SRPII|Macleod/ Gaylord/ Go|648|2:31.911| 84.365|559|1:57.957| 108.650| 47LAPS| 4LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:50.67|
9| 24| GTS|Wallace/ Neugarten/ |641|2:10.493| 98.212|406|1:51.658| 114.779| 54LAPS| 7LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:20.10|
10| 46| GTS|R Morgan/ Norick/ Pa|639|2:08.171| 99.991|438|1:53.136| 113.280| 56LAPS| 2LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:20.84|
11| 34| GT|n/ Hampton/ van de P|638|2:19.723| 91.724|449|1:54.953| 111.489| 57LAPS| 1LAP| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:26.33|
12| 31| GTS|tnell/ Stanton/ Suth|635|2:17.016| 93.537|140|1:56.357| 110.144| 60LAPS| 3LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:10.24|
13| 69| GT|/ Stanton/ Plumb/ Fr|633|2:13.415| 96.061|293|1:56.841| 109.688| 62LAPS| 2LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:13.26|
14| 20| GT|pis/ Garbagnati/ Col|621|2:20.054| 91.508|441|1:54.307| 112.119| 74LAPS| 12LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:27.08|
15| 30| GTS|rton/ Herridge/ Shep|601|2:36.957| 81.653|452|1:54.910| 111.531| 94LAPS| 20LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:12.61|
16| 7| GTS|/ Dare/ Yvon/ Seiler|600|2:08.764| 99.531|437|1:50.650| 115.825| 95LAPS| 1LAP| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:50.96|
17| 49| GT|erendino/ Clark/ Ata|595|4:07.933| 51.691|453|1:58.148| 108.474|100LAPS| 5LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:26.93|
18| 21| SRPII|ngham/ Cope/ DeVries|589|2:00.616|106.255|447|1:55.273| 111.180|106LAPS| 6LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|23:46:14.17|
19| 44| GT|/ Policastro Jr/ Pol|566|2:07.445|100.561|450|1:54.297| 112.129|129LAPS| 23LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:02:55.21|
20| 97| SRPII|i/ Peroni/ Francioni|548|2:01.486|105.494|236|1:54.294| 112.132|147LAPS| 18LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|19:20:35.36|
21| 09| GTS|rd/ Mears Jr/ Briody|542|2:00.759|106.129|216|1:54.634| 111.799|153LAPS| 6LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:47.42|
22| 68| GT|/ Valentine/ Hessert|501|2:19.232| 92.048|381|1:57.936| 108.669|194LAPS| 41LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|18:48:20.16|
23| 03| GT| der Kolk/ Knook/ Cr|465|2:17.303| 93.341|212|1:56.302| 110.196|230LAPS| 36LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|23:54:57.34|
24| 8| DP|ter/ Law/ Riccitelli|451|2:15.492| 94.589|193|1:51.495| 114.947|244LAPS| 14LAPS| 0| 0| 0| 0| RUNNING|24:01:07.71|

Werner333
02-02-2003, 20:13
Eerste plaats (http://www.daytona24hr.com/Teams/gt/gt66.htm)
Tweede plaats (http://www.daytona24hr.com/Teams/gt/gt35.htm)
Derde plaats (http://www.daytona24hr.com/Teams/gt/gt83.htm)

Mistery
02-02-2003, 20:29
Prachtige overwinning voor de Porsche 996 GT3 Rs van The Racers Group. Dit team, opgebouwd rond Kevin Buckler, won in 2002 trouwens ook de GT-klasse tijdens de 24u van Le Mans.

De Ferrari 360 op de tweede plaats is een goede zaak voor het Italiaanse merk. Bij mijn weten de eerste keer dat een 360 op dit niveau werkelijk naar behoren presteert. Werner zal "content" zijn :)

Op de derde plaats terug een Porsche 996 GT3 RS . In hun categorie zijn deze wagens momenteel zowat het beste wat er te verkrijgen is.

Daytona 2003 zal, niettegenstaande de goede prestaties in GT en GTS, geboekstaafd blijven als "een zwart jaar" in Daytona-normen. De nieuwe reglementering overschaduwde nogal wat de prestaties. Van de 6 wagens in de DP klasse, reden er eigenlijk maar twee de wedstrijd uit...oh ja...een derde hebben ze nog opgelapt om de laatste rondjes te kunnen rijden en op die manier dan toch drie teams op het podium te hebben in de DP klasse... :no:
De start was eerder schandalig. Ik sprak daarnet met Werner, en ook hij is die mening toebedeeld. Om de nieuwe DP categorie wat extra in de kijker te stellen, stonden deze wagens op de eerste zes plaatsen op de grid, ongeacht de kwalificatietijd die ze reden. Zo kwam het dus, dat diegenen die de pole reden...op de zevende plaats mochten starten :no:
Geen goede zaak voor de autosport...
Wel een goede zaak : met de Rolex 24 van Daytona is het nieuwe seizoen op gang geschoten :applaus: :applaus: We kunnen ons al beginnen opwarmen voor de wedstrijden in eigen land !

Mark
02-02-2003, 21:34
Originally posted by Marshal
let op, een RS gaat winnen.......wat eigenlijk meteen de zwakte aangeeft van deze editie.

hellelujah, nostradamus is alive and kicking :D

joost
02-02-2003, 21:55
Neugarten wint GTS en 9de overall
VDP 11de overall

Werner333
02-02-2003, 22:04
Een matte editie van de 24uur.
De kolderbrigade (=daytona prototypes) heeft het gelukkig niet gehaald. Hopelijk blijft het voor de rest van het seizoen ook zo en ziet GranAm in dat ze verkeerd bezig zijn.
Positief punt is, zoals Mistery al aanhaalde ;), de 2de plaats van de Ferrari 360. Als die wagen echt competitief wordt krijgen we nog leuke races in de GT klasse.
Het seizoen is begonnen. Op naar de eerste echte race dan maar: De 12 uur van Sebring.

joost
02-02-2003, 22:12
Ik ben het niet helemaal eens met de analyse van '333'. Vooreerst is het lang behoorlijk spannend geweest, daarenboven is het Grand-Am kampioenschap een kampioenschap voor gentlemen-drivers niet voor pro's zoals het ALMS. Natuurlijk is een startveld zoals Sebring zeer mooi maar er moet ook plaats zijn voor kleinere teams en nieuwe betaalbare initiatieven. Plaats onze eigen 24 uren van Zolder naast Spa en qua kwaliteit verbleekt Zolder ook, maar de sfeer, de openheid voor amateurs en dergelijke is ook belangrijk.
Geef die DP's een kans en misschien krijg je volgend jaar wel een 20-tal van die wagens aan de start.

Joost

Sennake
02-02-2003, 23:00
Originally posted by joost
Neugarten wint GTS en 9de overall


Wint die al zijnen 9de overall? Amai die zijn kast moet nogal vol hangen zeg! :D

Oneliner
02-02-2003, 23:27
pfff 9e
Kijkt is naar de 30e overall die race.
Dien heeft er al ene pakske meer.

Maarkom, de Belgen komen er wel... ;)

Mistery
03-02-2003, 10:10
Opvallend zijn wel de vrij vele opgaves van teams met een Porsche 996 GT3 RS in deze race. De Porsche 996 GT3 Rs wordt over het algemeen beschouwd als een referentie in de GT-klasse m.b.t. uithoudingsraces. Niettegenstaande een dergelijke wagen toch met de algemen zege gaat lopen, moet dit voor de Duitse constructeur toch tot nadenken stemmen.

Ferrari daarentegen maakte dan weer een onverwachts goede beurt. Tweede algemeen (ook in GT) , een zaak die oplichting moet geven voor de Italianen. Er is immers al genoeg onheil geweest voor die kerels...

Bart.Vandecavey
03-02-2003, 10:15
Originally posted by Mistery
Opvallend zijn wel de vrij vele opgaves van teams met een Porsche 996 GT3 RS in deze race. De Porsche 996 GT3 Rs wordt over het algemeen beschouwd als een referentie in de GT-klasse m.b.t. uithoudingsraces. Niettegenstaande een dergelijke wagen toch met de algemen zege gaat lopen, moet dit voor de Duitse constructeur toch tot nadenken stemmen.

Ferrari daarentegen maakte dan weer een onverwachts goede beurt. Tweede algemeen (ook in GT) , een zaak die oplichting moet geven voor de Italianen. Er is immers al genoeg onheil geweest voor die kerels...

Heb al veel gehoord dat een RS eigenlijk geen 24 uur kan uithouden, ik dacht dat vooral de transmissie een zwak punt is...

Mistery
03-02-2003, 10:19
o.a. , er blijken nog wel meer zwakke punten te zijn...met de puntenverdeling in de komende 24u van Zolder zal daar zeker rekening mee gehouden moeten worden. Je kan enerzijds wel punten winnen, maar anderzijds verlies je er ook weer een pak, alhoewel, minder dan voorheen, indien het team in bvb het achtste uur of 13de uur zou uitvallen. Stemt tot nadenken voor de teams...voor de piloten, en vooral ...voor de rekenkundigen onder ons... !

Werner333
03-02-2003, 21:41
Originally posted by joost
daarenboven is het Grand-Am kampioenschap een kampioenschap voor gentlemen-drivers niet voor pro's zoals het ALMS. Natuurlijk is een startveld zoals Sebring zeer mooi maar er moet ook plaats zijn voor kleinere teams en nieuwe betaalbare initiatieven.

Akkoord. De GrandAm is inderdaad een serie die meer voor de amateur dan de prof bedoeld is.
Maar waarom moeten ze altijd het warm water willen uitvinden?
Er bestaat een goedkoop alternatief i.p.v. zelf een, sorry, "kolderbrigade" op te richten.
Schrap gewoon de DP's en, zoals ze nu gedaan hebben, de SRP's en laat als top of the bill de SRPII's rijden. Van deze auto's bestaan er genoeg varieteiten, ze zijn betaalbaar, en amateurs kunnen er zelf nog aan werken. Er zijn zelfs voldoende verschillende motoren beschikbaar.
En ik denk wel dat ze een voller startveld aantrekken dan dat ze nu hebben.
Ik hoop voor de deelnemers die voor GranAm gekozen hebben dat het concept aanslaat want anders hebben ze weinig alternatieven om te rijden.
Ik zal het zeker volgen en hoop dat er aantrekkelijke races uit de bus komen, maar ik blijf het maar niks vinden.

Werner333
07-02-2003, 21:42
http://www.ferrariownersclub.co.uk/happenings/2003/february/daytona/finish.jpg
Bron: http://www.ferrariownersclub.co.uk

Prachtige foto!!!! ;)

Mark
07-02-2003, 22:00
die Ferrari's zijn zo betrouwbaar als een diesel :D

Raceboy
08-02-2003, 01:34
blijkbaar hebben wij de verkeerde race gezien op daytona. :cool:

http://www.motorsport.com/photos/grandam/2003/day/grandam-2003-day-eg-0217.jpg