View Full Version : Gezocht : piloten 25u VW Fun Cup
Perdieus Motorsport zoekt nog piloten voor de tweezitter die wordt ingezet tijdens de 25u VW Fun Cup.
Wat houdt dit allemaal in voor de piloot en wat zijn de voorwaarden?
vw: de piloot/pilote moet in het bezit zijn van een licentie en/of palmares van minstens 3 officiële races!
- deelname aan de 25u VW Fun Cup aan het stuur van de biplace VW Fun Cup (met maximaal 4 piloten)
- de nodige trainingen/kwalificatie voorafgaande aan de 25uren in Francorchamps
- deelname aan de 5uurs-race in zolder op 1-2/11 met de biplace
- toegang tot de VIP infrastructuur van Perdieus Motorsport
- reclame op de wagen
- BONUS: 2 PASSAGIERSZITJES IN DE BIPLACE DOOR DE PILOOT TOE TE KENNEN (interessant om de sponsor te bedanken of vrienden te laten meerijden in een échte racewagen! )
ambitie biplace: podiumplaats in haar categorie!
Voor meer info omtrent de praktische gegevens en de ZEER INTERESSANTE prijs, bel Marc Perdieus 0495/53.22.41.
Ken je iemand die hierin geïnteresseerd kan zijn en die aan de voorwaarden voldoet, laat het ons of hem/haar dan graag weten?
!!! De prijs is écht super voordelig !!!
Alvast bedankt
Marc, Pieter & Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport
kartboyke
24-06-2003, 18:37
Originally posted by Maarten
Ken je iemand die hierin geïnteresseerd kan zijn en die aan de voorwaarden voldoet, laat het ons of hem/haar dan graag weten?
Alvast bedankt
Marc & Maarten Perdieus
Perdieus Motorsport
Geïntreseerd weet ik iemand: ikke
dat aan de voorwaarden voldoet, ni
Mijn pa heeft wel jaaaaaaren rally gereden, nationaal en al maar is wel al een 10 jaar gestopt.
Maar hij kan echt zeer goed met nen wagen rijden, is ook garagist.
Dus nu is de vraag, 3 races circuit ervaring of competitieervaring?
om met een biplace te rijden moet je een palmares kunnen voorleggen en uiteraard indien je geen licentie meer hebt, een licentie gaan halen. dit kan ten laatste op 8/7/03 voor de funcup licenties voor de 25u van Francorchamps.
ik geloof ook dat rookies dit jaar sowieso niet meer mogen starten in de 25u ook niet in de éénzitters, cf de vele ongevallen vorig jaar met rookies!
Originally posted by Maarten
ik geloof ook dat rookies dit jaar sowieso niet meer mogen starten in de 25u ook niet in de éénzitters, cf de vele ongevallen vorig jaar met rookies!
NOT: Uniroyal :rolleyes:
Vraagje Maarten, de FUNCUP is dat met RACB of VAS licentie ?
andy: RACB licentie, C-freetime
stijn: ik denk dat er alleen uniroyal piloten gaan meerijden die al eens met een uniroyal fun cup hebben gereden, dat was toch het voornemen van de organisatoren om alleen mensen met minsten 1, 2,3 races ervaring (hetzijn funcup hetzij iets anders) te laten meerijden!
Er stond deze week nochtans een advertentie in Het Laatste Nieuws met een wedsrijdvraag. 8 Winnaars zouden de 25u rijden met een Uniroyal.
Originally posted by Witte
Er stond deze week nochtans een advertentie in Het Laatste Nieuws met een wedsrijdvraag. 8 Winnaars zouden de 25u rijden met een Uniroyal.
klopt, mijnen neef is geselecteerd voor die kwalifiacaties in Puurs
Vwala se Perdieus: ik heb altijd gelijk ;) :D
Giovanni
27-06-2003, 01:15
Laat eens een prijs weten ?
Ik heb de lic. en het palmares uiteraard .
Voor miij ook aangezien ik de 24H van Zolder niet kan meerijden.
Staan zelfs advertenties van in de Autosport..........vanaf 1195 engelse ponden.......arrive & drive........
ok ok coninx !!!
maar toch hebben ze ons dat ooit wijsgemaakt, omdat er tijdens de 25u van vorig jaar toch iets té veel gebeurd is
Ik denk dat ze gevonden zijn :gas:
Inderdaad, het pilotenkwartet voor de bi-place van Perdieus Motorsport is sinds enkele dagen compleet :
- Marc Perdieus
- Manfred Verbeke
- Andy Jaenen
- Erik Bruynoghe
Een viertal dat het klappen van de zweep kent, en dat best wel eens hoog zou kunnen scoren !
Veel succes !!!
bart VDB
04-07-2003, 08:03
Nu kan ik terug volgen.
Eran met Verbeke en Perdieus. Mooi team.
Veel succes jongens.
de volledige samenstelling van de teams van Perdieus Motorsport:
wagen nr. 32 Perdieus Motorsport : Danny Scheers, Pieter Perdieus en Maarten Perdieus
wagen nr.332 Perdieus Motorsport BI: Andy Jaenen, Erik Bruynoghe, Manfred Verbeke, Marc Perdieus
de deelnemerslijst vind je ook hier (http://www.vwfuncup.com/season/entrylist25h.html) terug, hij is nog niet volledig, maar geeft toch al een goed beeld
Tja dan zit er helemaal niets anders op dan te gaan kijken.
Succes allemaal......
Wie heeft er nog kaarten ???????
C U
Tja, ik dacht dat dit jaar voor mij zonder 24 uren race zou zijn, maar nu rij ik zelfs in de 25 uren :D
Weet nog niet wat te verwachten van deze wagens maar het voornaamste van de Funcup is het woord FUN en daarom denk ik dat het wel plezant zal gaan worden. Vandaag samen gezeten met de mensen van het team en dat lijkt wel te klikken.
Het doel is om een podium te behalen bij de Bi-places en dat moet haalbaar zijn.
yannick88
05-07-2003, 20:42
Ik heb misschien nog kaarten , ik zeg wel misschien want ik heb deze van de week teruggestuurd.
Ikzelf kan van de week niet gaan .
Ik zal maandag informeren of ze niet zijn doorgegeven .
Info via jan0032@pandora.be
indien iemand nog kaarten nodig heeft moet hij/zij het mij maar laten weten
ik kan dat normaal gezien nog wel regelen ALS er kaarten over zijn! die moet je dan gaan ophalen in de welkom center in Francorchamps!
het blijft onder voorbehoud maar ik vermoed dat ik er nog wel zal over hebben
Ik heb juist drie tickets gekregen voor de fun-cup.
Aangezien dat ik moet werken kan ik er misschien iemand een plezier mee doen?
MANU
vincentdb2001
06-07-2003, 19:23
Originally posted by manu
Ik heb juist drie tickets gekregen voor de fun-cup.
Aangezien dat ik moet werken kan ik er misschien iemand een plezier mee doen?
MANU
Mij kan je daar altijd een plezier mee doen ;)
Alvast bedankt, Vincent
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.