IlPrincipal
08-12-2004, 10:23
PS. Als ik mijn Porsche achteraan harder maak, ga ik dan meer over de voorwielen schuiven? Nu is de auto neutraal tot weggaan met den achterkant. Hij helt wel veel te fel over in de bochten, daarom zou ik hem achteraan harder maken? Gaan de banden dit gripverschil nog aankunnen?
Ik ben een low budget Porsche rijder, ik kan me geen peperdure ophanging veroorloven. :frusty:
Bedankt voor nuttige tips
Hallo,
Momenteel rijd ik op Zolder met een standaard Porsche 911 3.2 van 1984. Er staan Bilsteins op rondom, een "barre anti rapprochement" vooraan en de remmen vooraan heb ik vervangen door klauwen van een 964. Verder heb ik alle schijven vervangen door geperforeerde Zimmermans.
Al bij al ben ik behoorlijk tevreden van de set up. Beste rondetijd tot nu toe 2.03 en ik wil onder de 2 gaan.
Alleen gaat de auto nogal fel overhellen in de bochten.
Ik zou nu mijn Porsche achteraan harder maken en verlagen om dat overhellen te verminderen om zo een hogere bochtsnelheid mogelijk te maken. Ga ik dan meer over de voorwielen schuiven of net meer met de achterkant uitbreken? Nu is de auto neutraal tot weggaan met den achterkant. Gaan de banden dit gripverschil nog aankunnen? Ik rijd op Brigestone expedia en ben daar uiterst tevreden over.
Ik ben een low budget Porsche rijder, ik kan me geen peperdure ophanging veroorloven.
Bedankt voor nuttige tips voor een betere wegligging.
Dit is een stuk van een post bij drivers seat seizoen 2005. maar ik dacht dat dit een betere lokatie is.
Groetjes
Ik ben een low budget Porsche rijder, ik kan me geen peperdure ophanging veroorloven. :frusty:
Bedankt voor nuttige tips
Hallo,
Momenteel rijd ik op Zolder met een standaard Porsche 911 3.2 van 1984. Er staan Bilsteins op rondom, een "barre anti rapprochement" vooraan en de remmen vooraan heb ik vervangen door klauwen van een 964. Verder heb ik alle schijven vervangen door geperforeerde Zimmermans.
Al bij al ben ik behoorlijk tevreden van de set up. Beste rondetijd tot nu toe 2.03 en ik wil onder de 2 gaan.
Alleen gaat de auto nogal fel overhellen in de bochten.
Ik zou nu mijn Porsche achteraan harder maken en verlagen om dat overhellen te verminderen om zo een hogere bochtsnelheid mogelijk te maken. Ga ik dan meer over de voorwielen schuiven of net meer met de achterkant uitbreken? Nu is de auto neutraal tot weggaan met den achterkant. Gaan de banden dit gripverschil nog aankunnen? Ik rijd op Brigestone expedia en ben daar uiterst tevreden over.
Ik ben een low budget Porsche rijder, ik kan me geen peperdure ophanging veroorloven.
Bedankt voor nuttige tips voor een betere wegligging.
Dit is een stuk van een post bij drivers seat seizoen 2005. maar ik dacht dat dit een betere lokatie is.
Groetjes