Quote:
Originally Posted by A.J.
Iedere steun of nieuwe sponsor moeten we allemaal verwelkomen, snappen jullie dat niet? Misschien daarom dat de autosport in België zelden positief in het nieuws komt. Als je ziet hoe negatief de insiders hier al doen... Arm België
|
De insiders hier doen niet negatief ten opzichte van nieuwe sponsors of inititatieven voor de Belcar. Ze spreken wel hun twijfels uit of de Sporza-deal buiten GLPK nog anderen ten goede gaat komen.
En waarom twijfelen die insiders? Omdat ze het wereldje kennen en weten hoe het er aan toe gaat bij zo een media-deal. Het valt te vrezen dat GLPK met Sporza het Paard van Troje in de Belcar heeft binnengehaald.
Jij zegt dat mr. Sporza na het lezen van de kritische commentaren hier weleens zou kunnen afhaken. Wel, stel ik ben mijnheer X en ik sponsor dit seizoen een Belcar-team. Tijdens de Sporza-uitzendingen over de Belcar 2006 heb ik constant die gifgroene Corvette over het scherm zien flitsen. Mijn wagen is nauwelijks in beeld geweest. Mr. Sporza en het team dat hij sponsort mogen dik tevreden zijn, maar ik voel mij serieus belazerd en voor 2007 stop ook ik geen 5€ meer in die f**** Belcar.
Ik hoop op een objectieve Belcar-verslaggeving van Sporza, maar ik heb er, zoals velen blijkbaar, mijn twijfels over. Ik weet dat het allemaal speculeren is en we zullen de eerste Sporza-reportage moeten afwachten. Dan zullen we zien wie er het gelijk aan zijn kant heeft, de sceptici of de positivo's. :bye:
|