Dries DS |
18-09-2006 00:21 |
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Verkocht aan een Engels Team? Weet je welk Team Dries?
De BMW mag volgens mij in geen enkel van de Engelse GT/Touring Kampioenschappen meerijden...
Dus zouden we hem nog wel eens in België terug kunnen zien...
|
Anderhalve week geleden had ik een gesprek met Georg Severich, in het kader van 'infogaring' voor Speed Action, het Franstalige TV programma op AB3 en AB4 van Vincent Franssen. Wat het betreffende team van plan is met de wagen werd me niet gemeld.
Om eerlijk te zijn: ik heb er ook niet willen naar vragen, gezien Georg me toen verzocht de informatie omtrent de koper 'inside' te beschouwen. Bij deze doe ik dat dan ook, en laat ik de eer aan GS Motorsport zelf om te melden wie de koper is ;) . Of misschien doet de nieuwe eigenaar dit zelf wel, wie weet... ?
Oh ja, eventjes ter verduidelijking: op de desbetreffende website, die overigens een zeer goede zoek/vindplaats is voor potentiële kopers van een racebolide, wordt vermeld : "THIS 165,000 euro CAR SOLD IN 4 WEEKS ON RACECARSDIRECT.COM" . Natuurlijk stond die wagen 'in aanbieding' op die site, en het is mooie publiciteit als je zoiets meldt... Maar euhm... ze zaten er echt voor niks tussen, de verkoop is via een andere weg gebeurd. Georg Severich is nu eenmaal geen onbekende in het (Europese) racemilieu ;)
Mvg,
Dries DS
|