De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   BMW van GS-motorsport... (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13641)

ICEMAN 06-08-2006 22:32

Ik snap niet hoe jullie aan de link GS -> Daikin komen. Gwn omdat ik heb gezegd dat hy nu wel betrouwbaar is? :rolleyes:

PorscheGT 06-08-2006 23:34

Ik bedoelde ook daikin zelf niet .. Ik had het over een team in het algemeen .. En zeker niets tegen daikin hoor, wat ze met die mini deden was gewoon fantastisch ;) Was altijd al een van de mooiere exoten in de Belcar .. Zo kunnen ze er wel opnieuw gebruiken in de Belcar ..

ICEMAN 06-08-2006 23:49

Ik had het meer op Pinzie. ;)

Pinzie 07-08-2006 01:12

Was gewoon een vraagje dat in me opkwam, toen ik de website onder je nick zag staan...

ICEMAN 07-08-2006 12:04

Dus als de website van bv AD Sport onder myn nick stond, dan maakte je, dan maakte je de link met AD Sport? :rolleyes:

Mark 07-08-2006 19:43

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Dus als de website van bv AD Sport onder myn nick stond, dan maakte je, dan maakte je de link met AD Sport? :rolleyes:

Je hebt toch meerdere malen als spreekbuis gefungeerd voor Daikin Racing op dit forum? Niet meer dan logisch dat mensen dan jou uitspraken altijd in een "Daikin Racing" jasje plaatsen.

ICEMAN 07-08-2006 22:51

Ik heb nooit als spreekbuis gefungeerd. Er is nooit iets tegen my gezegd van DRT uit om op dit forum te plaatsen.

yannick88 17-09-2006 12:40

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman

Volgens de desbetreffende site zou de wagen verkocht zijn .
Enig idee of iemand weet aan wie/ welk team ?

Mvg

Dries DS 17-09-2006 23:54

Quote:

Originally Posted by yannick88
Volgens de desbetreffende site zou de wagen verkocht zijn .
Enig idee of iemand weet aan wie/ welk team ?

Mvg

De wagen is verkocht tijdens de week volgend op de 24u Zolder.
Na de laatste Belcar Original race van 2006 verhuist de wagen naar het Verenigd Koninkrijk.

Mvg,
Dries DS

yannick88 17-09-2006 23:56

Quote:

Originally Posted by Dries DS
De wagen is verkocht tijdens de week volgend op de 24u Zolder.
Na de laatste Belcar Original race van 2006 verhuist de wagen naar het Verenigd Koninkrijk.

Mvg,
Dries DS

Dit is een spijtige zaak dat we de auto mogelijks niet meer in ons land zullen zien .

Mvg

Viper GTS-R*** 17-09-2006 23:59

Verkocht aan een Engels Team? Weet je welk Team Dries?
De BMW mag volgens mij in geen enkel van de Engelse GT/Touring Kampioenschappen meerijden...
Dus zouden we hem nog wel eens in België terug kunnen zien...

Dries DS 18-09-2006 00:21

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
De BMW mag volgens mij in geen enkel van de Engelse GT/Touring Kampioenschappen meerijden...

Anderhalve week geleden had ik een gesprek met Georg Severich, in het kader van 'infogaring' voor Speed Action, het Franstalige TV programma op AB3 en AB4 van Vincent Franssen. Wat het betreffende team van plan is met de wagen werd me niet gemeld.
Om eerlijk te zijn: ik heb er ook niet willen naar vragen, gezien Georg me toen verzocht de informatie omtrent de koper 'inside' te beschouwen. Bij deze doe ik dat dan ook, en laat ik de eer aan GS Motorsport zelf om te melden wie de koper is ;) . Of misschien doet de nieuwe eigenaar dit zelf wel, wie weet... ?

Oh ja, eventjes ter verduidelijking: op de desbetreffende website, die overigens een zeer goede zoek/vindplaats is voor potentiële kopers van een racebolide, wordt vermeld : "THIS 165,000 euro CAR SOLD IN 4 WEEKS ON RACECARSDIRECT.COM" . Natuurlijk stond die wagen 'in aanbieding' op die site, en het is mooie publiciteit als je zoiets meldt... Maar euhm... ze zaten er echt voor niks tussen, de verkoop is via een andere weg gebeurd. Georg Severich is nu eenmaal geen onbekende in het (Europese) racemilieu ;)

Mvg,
Dries DS

Bramzel 18-09-2006 02:06

Quote:

Hij is in te zetten in meerdere kampioenschappen onder de Britcar paraplu (Britcar, V8 Series) dus daar zou ik maar niet vanuit gaan.

Viper GTS-R*** 18-09-2006 08:51

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Hij is in te zetten in meerdere kampioenschappen onder de Britcar paraplu (Britcar, V8 Series) dus daar zou ik maar niet vanuit gaan.

Voor de Britcar zelf lijkt me deze Mastodont iets té sterk...
Maar idd. V8 Series was ik over het hoofd gezien!

Maar ik denk er meer aan dat het Engels Team bv. wilt aantrede in DSC of dergelijk kampioenschap.

Raceboy 18-09-2006 10:00

Quote:

Voor de Britcar zelf lijkt me deze Mastodont iets té sterk...
Maar idd. V8 Series was ik over het hoofd gezien!

Maar ik denk er meer aan dat het Engels Team bv. wilt aantrede in DSC of dergelijk kampioenschap.

Ik denk niet dat deze wagen sterker is dan Mosler, porsche 935 of een V8star

All times are GMT +2. The time now is 06:46.