![]() |
Ik zal er ook zijn.
|
Ik heb de leuke gevolgen ontvangen, waarvoor eens te meer bedankt! ;)
|
Op zaterdag zal ik er zeker zijn. Zondag waarschijnlijk ook, tenminste als ik Night of the Proms (20okt)en de Jeneverfeesten (21okt :drewl: ) overleefd zal hebben :+ !
|
Ik zal er zijn!!
1 raceke missen is balen, 2 achter elkaar zou gewoon kut zijn dus alles moet wijken voor de last race! |
zal er ook zijn,kan iemand vertelle dat vrijdag ook training is?
|
Quote:
|
ik ga er donderdag zijn,normaal mag je dan door de pits
|
ben er ook in totaal met 5 personen deze keer hopelijk wordt het toch nog een toffe ondanks de afwezigheid van srt
|
Ik ga er zeker zijn, maar gezien de recente ontwikkelingen zou de Belcar Last Race weleens een heel mager beestje kunnen worden. SRT stuurt immers zijn kat en er is, gezien de Francorchamps-schade, nog onzekerheid omtrent een aantal smaakmakers : de GLPK-Corvette, de Penders en CEO-Porsches en de GS-BMW. En hoe zit het met Eurotech?
Die Aston Martin guest zou wel heel welkom zijn. ;) |
Quote:
Eerst Hungaroring met een mooie tweede plaats daarna Racing Festival, dit weekend Adria met de C6-R en het weekend daarop de Belcar Last race. Ik hoop dat ze wat tijd vinden om de C5-R op te knappen. Maar ik denk dat ze wel komen ook al rijden ze dan maar 1 rondje ze zijn dan kampioen, toch? |
neen, want ge moet 70% van de wedstrijd rijden om punten te scoren...
|
Quote:
|
Ik zal er zeer zeker weer zijn, in ieder geval zondag.
|
Quote:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 19:18. |