![]() |
Quote:
|
Antwoord aan Porsche917 : ja en neen. Ze zijn daadwerkelijk getrokken tijdens de trainingen, maar ik had net zo goed foto's van de pitstops kunnen trekken tijdens de race. Ik had namelijk toegang tot de pits van Carsport Holland en die van Riley & Scott (dank zij Mistery, waarvoor mijn dank). Omdat ik echter ook nog wat andere foto's wou trekken dan alleen pitstops, heb ik tijdens de race op andere punten gaan foto's nemen...
Antwoord aan R@ce : ze spelen uiteraard mee in de film als piloot. Maar ze dragen allemaal een helm met ondoorzichtig vizier, omdat de acteurs die de betrokken helden spelen er uiteraard anders uit zien en niet overweg kunnen met zo'n prototype. Dus ja ze spelen mee, maar je zal ze geen dialogen zien vertolken. Dat is weggelegd voor de professionele acteurs. |
IK heb wel een vraagje Michel Neugarten = Michel Vaillant???
Die zijn toch van lichaamsbouw "ietsje" verschillend :D :D :D :D |
Neen, Michel Vaillant wordt vertolkt door een akteur, een knap gastje trouwens, ik vermoed dat vele vrouwen er zullen voor vallen. Met een beetje geluk sta ik op de film terwijl hij uit de pitbox komt gewandeld en zijn fans begroet, tenminste, als ze dat fragment er niet uitknippen omwille van mijn tronie :D
jan |
Quote:
|
Quote:
|
Ondertussen zijn de links geupdate.
Alle deelnemers staan er nu ook bij, kwestie van ook eens de wagens te zien die niet aan de finish kwamen eh ;) |
Echt schoon Foto-verslag, Sennake! Bedankt!
|
chique dinges sennake en co
babes waren ook wel in orde, as usual zijn jullie heel het circuit rond geweest tijdens die week of niet? tis dak daar geen foto's van zie, tzal natuurlijk wel een serieuze trip zijn als naar de chicane op het recht stuk van hunaudière (of hoe je het ook schrijft) moet gaan! alleszins, chique reportage |
All times are GMT +2. The time now is 23:34. |