![]() |
Quote:
|
Quote:
|
slotje aub - deze topic gaat echt nergens naar.
en straks weten we het toch. |
Quote:
|
gaat er iemand van depaddock vanavond naar de versuz ?? gewoon voor foto's ofzo..
|
Quote:
|
Als ik zie dat deze topic al bijna een week steeds bovenaan staat in dit subforum, dan denk ik dat GLPK gekregen heeft wat het zocht: PR-aandacht...
Is er trouwens iemand in de Versuz (of iemand die het al weet) die ons om 21:00 kan informeren, zodat we geen uur meer hoeven te wachten. :D |
Quote:
al een week zijn jullie er al ver bezig en al een week weet de helft het al. ik snap jullie niet hoor. voor de persvoorstelling van SRT vorig jaar was toch al bekend dat Goossens samen met hart ging rijden. |
Quote:
Om vervolgens op een forum te zeggen "ik weet/wist het al" is dan weer een beetje jammer echter. |
De C5R met sporza .... wow ... goed voor de autosport op tv !!!
|
Quote:
|
Zoals verwacht dus. De mop van het winterseizoen... :(
|
C5R en Sporza!
Edit, exact om 22.00 was de nieuwe site actief........alleen de beloofde foto-reportage is nog niet te vinden. Tja de C5R, het blijft een mooi een aanvalswapen. Leg Hart/Bleekemolen maar het vuur aan de schenen. België-Nederland :) Laat het geen 2002 worden ;) Sporza stickertjes? Dan kan de Belcar alleen maar ten goede komen. Ik zal maar geen vragen stellen op welke manier een "staatsomroep" het kan verantwoorden ....................... ;) |
|
ja idd, dat groen ziet er op de tekening niet echt mooi uit.
En wat een goed bewaard geheim toch! Maar wel leuk natuurlijk de corvette strijd :) |
Wel chapeau voor de webmaster om op de seconde af op tijd te zijn.
|
Wat een anti-climax, uiteindelijk, een blamage zou ik het bijna noemen... :frusty:
Hij ziet er wel bijzonder uit in z'n Sporza-kleedje... Maar hier zal nog wel een hartig woordje over gesproken worden!!!! Hoeveel belastingsgeld dokt de VRT hiervoor?!? :no: |
walgelijk lelijke livery.
Dat de openbare omroep zo'n project mee financieert daar kunnen we de discussie over openen :) |
Quote:
De livery vind ik nog wel knap. Eens iets anders zo in het groen;) |
Man man... tis toch ook nooit goed voor sommigen...
|
We moeten ze toch nageven veel volk gemobiliseerd te hebben om maandagavond om 22h om te weten te komen wat iedereen al een jaar wist.
|
En nu maar hopen dat Kuismanen gaat rijden ze hebben een gans jaar geoefend om Kwismanen te zeggen.
|
Die livery is echt af! :applaus: Maar ja, hadden ze dit nu zolang moeten geheim houden? Maar desondanks weer een supercar bij in de belcar!:worship:
Greets, Dr Jozz |
Ik vind de livery ook knap, en wat die voetbalborden betreft: Dat is waarschijnlijk omdat ze alles in beeld brengen, dat ze die mogen plaatsen, ik weet niet of ze daarvoor betalen.
Langs de andere kant heb je wel het roemrijke voetbalcontract, en dat is óók veel geld... En langs nog een andere kant had je vroeger ook al de BRT als sponsor in het Nationaal Productiekampioenschap, als ik me niet vergis... Dusja, zo erg is dat nog niet van die sponsoring. PB zal niét zo content zijn, denk ik... |
Sporza kan maar beter de wedstrijden nu live uitzenden :D
|
Zoveel mysterie voor zo'n onverwachte wagen en zo'n onverwachte sponsor :s Stel u voor dat Ferrari zou verheimelijken dat ze met een rode Ferrari aan de start staan in 2007. Waar gaan we naartoe...?
Na de 45-minuten durende voorbeschouwing op het F1-seizoen, lijkt het me dat ze bij de VRT eindelijk wat meer aandacht aan autosport besteden. Nu ook hopen dat ze daar in dezelfde trend blijven verdergaan en het niet na 4 races voor bekeken houden. |
De grote verrassing is dus de grote flop geworden.
Goed belachelijk bezig, daar bij GLPK! De Corvette ziet er in die groene livery overigens spuuglelijk uit. We zullen maar positief blijven denken. Het goede nieuws is dat we nu zekerheid hebben wat betreft 2 C5Rs voor de Belcar 2006. |
Het zou me niet verbazen moesten we dit jaar minstens 1 keer een vijftal Corvettes C*-R aan de start hebben :gas:
Toch weer een mooi veld dit jaar. Wel veel Corvettes maar voor een klein als België is dit toch een prestatie op zich! |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ze zijn dan misschien wel mooi op tijd met hun site, maar hun fotootjes van de persvoorstelling laten op zich wachten hoor!
|
ik vind hem er nog niet eens slecht uitzien.. in het echt zal het nog mooier zijn geloof ik ! maar deze wil ik dus zo graag eens in actie zijn tegen de c5r van SRT :gas: ... aaah en dan nog een dubbel geluid van de c5r.. :worship:
|
Blijkt overigens dat Freddy Van Dyk de drijvende kracht is achter het project...
http://www.racingworld.be/nieuws/3173/ Vind het maar een beetje vreemd dat een organisator van een kampioenschap zich zo uitdrukkelijk moeit met het samenstellen van een team. |
Quote:
|
Liefhebber of hater van Freddy van Dijck, het zal me een worst wezen ;)
Quote:
Gaan wij als autosport ooit salonfähig worden? Ja, het lijkt er wel op :) |
Quote:
Moeilijk zal die van GLPK toch niet te herkennen zijn hé... http://bildergalerien.netzeitung.de/..._kermit/01.jpg |
Quote:
|
Quote:
Ik denk dat Sporza zelf er ook niet zo veel geld zal insteken. Mediagroep Van Dyck heeft wellicht een deal met de VRT gesloten om de Belcar wat uitgebreider op het scherm te brengen. De financiële kant van de zaak zal wel door Van Dyck gedragen worden. |
Quote:
Het gaat hier razendsnel vanavond. De GLPK-Corvette heeft dus nu ook al zijn bijnaam: Kermit! |
All times are GMT +2. The time now is 13:23. |