De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Speculaties m.b.t. GLPK, Belcar 2006. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12509)

marcel 06-03-2006 18:53

Quote:

Originally Posted by Integra
Dat is niet wat ik bedoel ...
Trouwens, ik weet toch al een week wat de beslissing is geworden.

en nu doe je exact hetzelfde als waar je je aan ergert bij Thomas...

Integra 06-03-2006 19:01

Quote:

Originally Posted by marcel
en nu doe je exact hetzelfde als waar je je aan ergert bij Thomas...

Dat weet ik. ;) Was ook met opzet voor 1 keer. :p

JPMontoya 06-03-2006 19:12

slotje aub - deze topic gaat echt nergens naar.
en straks weten we het toch.

Bramzel 06-03-2006 20:09

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
slotje aub - deze topic gaat echt nergens naar.
en straks weten we het toch.

Misschien een waarschuwing mbt persoonlijke aanvallen, maar de rest van de discussie (mbt ethiek omtrend aankondigingen etc. ) vind ik interressant genoeg om open voor te houden hoor.

smiley 06-03-2006 20:45

gaat er iemand van depaddock vanavond naar de versuz ?? gewoon voor foto's ofzo..

Mark 06-03-2006 20:51

Quote:

Dat weet ik. ;) Was ook met opzet voor 1 keer. :p

Op dergelijke opmerkingen zitten we niet te wachten. Daar zullen we de komende tijd dan ook geen last meer van hebben ;)

Nicki_Mks 06-03-2006 20:51

Als ik zie dat deze topic al bijna een week steeds bovenaan staat in dit subforum, dan denk ik dat GLPK gekregen heeft wat het zocht: PR-aandacht...

Is er trouwens iemand in de Versuz (of iemand die het al weet) die ons om 21:00 kan informeren, zodat we geen uur meer hoeven te wachten. :D

strepper 06-03-2006 21:48

Quote:

Dat is niet wat ik bedoel ...
Trouwens, ik weet toch al een week wat de beslissing is geworden.

nu begrijp ik nie waarom je het dan niet openbaar maakt?
al een week zijn jullie er al ver bezig en al een week weet de helft het al.
ik snap jullie niet hoor.

voor de persvoorstelling van SRT vorig jaar was toch al bekend dat Goossens samen met hart ging rijden.

Bramzel 06-03-2006 21:58

Quote:

Originally Posted by strepper
nu begrijp ik nie waarom je het dan niet openbaar maakt?
al een week zijn jullie er al ver bezig en al een week weet de helft het al.
ik snap jullie niet hoor.

voor de persvoorstelling van SRT vorig jaar was toch al bekend dat Goossens samen met hart ging rijden.

Sommige dingen worden je verteld onder de voorwaarde dat je het voor jezelf houd. Dus dan doe je dat dan ook.

Om vervolgens op een forum te zeggen "ik weet/wist het al" is dan weer een beetje jammer echter.

karld 06-03-2006 23:00

De C5R met sporza .... wow ... goed voor de autosport op tv !!!

Baron 06-03-2006 23:00

Quote:

Originally Posted by Bramzel
Bijzonder slap om alle schuld naar Hezemans te schuiven. De heren Anthony Kumpen en Bert Longin geilen ook enorm op aandacht, door continu van alles te roepen. Dan roepen ze weer Corvette, dan zijn ze bezig met een 550, en dan weer "heeft Anthony aan de telefoon gehangen over een Saleen". Er zit bij GLPK/Carsport zeer zeker iets bijzonder krom in de communicatie naar buiten, maar dat was al meer dan duidelijk bij aanvang van het afgelopen FIAGT seizoen, met al het geblaat rondom de Corvette. Om hier alleen Toine Hezemans de schuld van te geven vind ik echter allesbehalve correct.

"Probleem" is gewoon dat iedereen zichzelf woordvoerder acht in het team, en iedereen graag de eerste wil zijn om nieuws naar buiten te brengen. Of het nou Mike, Toine, Anthony of Bert is. En dit is geen aanval maar domweg een constatering.

Begrijp me niet verkeerd. Ik schuif de schuld zeker niet af op Hezemans. Ik sluit me trouwens volledig aan bij wat je hier zegt. Ik heb Antoine Hezemans hier aangehaald omdat hij buiten schot bleef, en hij toch ook zijn aandeel in het vaudeville-theater rond GLPK/Carsport heeft. Kern is inderdaad ,zoals je zegt, dat er in de hele structuur te veel personen zijn die voor woordvoerder spelen en die vooral hun eigen persoontje heel erg graag in de belangstelling willen plaatsen.

Nicki_Mks 06-03-2006 23:01

Zoals verwacht dus. De mop van het winterseizoen... :(

Mark 06-03-2006 23:01

C5R en Sporza!

Edit, exact om 22.00 was de nieuwe site actief........alleen de beloofde foto-reportage is nog niet te vinden.

Tja de C5R, het blijft een mooi een aanvalswapen. Leg Hart/Bleekemolen maar het vuur aan de schenen. België-Nederland :) Laat het geen 2002 worden ;)

Sporza stickertjes? Dan kan de Belcar alleen maar ten goede komen. Ik zal maar geen vragen stellen op welke manier een "staatsomroep" het kan verantwoorden ....................... ;)

Scapa 06-03-2006 23:03

http://www.glpk.net/pics2006/wagens/c5.jpg

Toch een beetje een afknapper eh :D

The Interceptor 06-03-2006 23:04

ja idd, dat groen ziet er op de tekening niet echt mooi uit.
En wat een goed bewaard geheim toch!
Maar wel leuk natuurlijk de corvette strijd :)

Nicki_Mks 06-03-2006 23:04

Wel chapeau voor de webmaster om op de seconde af op tijd te zijn.

lotuzzz 06-03-2006 23:05

Wat een anti-climax, uiteindelijk, een blamage zou ik het bijna noemen... :frusty:

Hij ziet er wel bijzonder uit in z'n Sporza-kleedje...
Maar hier zal nog wel een hartig woordje over gesproken worden!!!!
Hoeveel belastingsgeld dokt de VRT hiervoor?!? :no:

JPMontoya 06-03-2006 23:07

walgelijk lelijke livery.

Dat de openbare omroep zo'n project mee financieert daar kunnen we de discussie over openen :)

Scapa 06-03-2006 23:07

Quote:

Originally Posted by lotuzzz
Wat een anti-climax, uiteindelijk, een blamage zou ik het bijna noemen... :frusty:

Hij ziet er wel bijzonder uit in z'n Sporza-kleedje...
Maar hier zal nog wel een hartig woordje over gesproken worden!!!!
Hoeveel belastingsgeld dokt de VRT hiervoor?!? :no:

Wees blij dat ze niet alles in het voetbal steken. De sporzaborden zijn in verschillende stadia te bewonderen hoor...

De livery vind ik nog wel knap. Eens iets anders zo in het groen;)

B.V.S. 06-03-2006 23:07

Man man... tis toch ook nooit goed voor sommigen...

Nicki_Mks 06-03-2006 23:08

We moeten ze toch nageven veel volk gemobiliseerd te hebben om maandagavond om 22h om te weten te komen wat iedereen al een jaar wist.

jeep 06-03-2006 23:08

En nu maar hopen dat Kuismanen gaat rijden ze hebben een gans jaar geoefend om Kwismanen te zeggen.

GT2-R 06-03-2006 23:10

Die livery is echt af! :applaus: Maar ja, hadden ze dit nu zolang moeten geheim houden? Maar desondanks weer een supercar bij in de belcar!:worship:

Greets, Dr Jozz

lotuzzz 06-03-2006 23:11

Ik vind de livery ook knap, en wat die voetbalborden betreft: Dat is waarschijnlijk omdat ze alles in beeld brengen, dat ze die mogen plaatsen, ik weet niet of ze daarvoor betalen.

Langs de andere kant heb je wel het roemrijke voetbalcontract, en dat is óók veel geld... En langs nog een andere kant had je vroeger ook al de BRT als sponsor in het Nationaal Productiekampioenschap, als ik me niet vergis...

Dusja, zo erg is dat nog niet van die sponsoring. PB zal niét zo content zijn, denk ik...

marcel 06-03-2006 23:11

Sporza kan maar beter de wedstrijden nu live uitzenden :D

bluelite 06-03-2006 23:13

Zoveel mysterie voor zo'n onverwachte wagen en zo'n onverwachte sponsor :s Stel u voor dat Ferrari zou verheimelijken dat ze met een rode Ferrari aan de start staan in 2007. Waar gaan we naartoe...?

Na de 45-minuten durende voorbeschouwing op het F1-seizoen, lijkt het me dat ze bij de VRT eindelijk wat meer aandacht aan autosport besteden. Nu ook hopen dat ze daar in dezelfde trend blijven verdergaan en het niet na 4 races voor bekeken houden.

Baron 06-03-2006 23:13

De grote verrassing is dus de grote flop geworden.
Goed belachelijk bezig, daar bij GLPK!
De Corvette ziet er in die groene livery overigens spuuglelijk uit.

We zullen maar positief blijven denken. Het goede nieuws is dat we nu zekerheid hebben wat betreft 2 C5Rs voor de Belcar 2006.

Scapa 06-03-2006 23:13

Het zou me niet verbazen moesten we dit jaar minstens 1 keer een vijftal Corvettes C*-R aan de start hebben :gas:

Toch weer een mooi veld dit jaar. Wel veel Corvettes maar voor een klein als België is dit toch een prestatie op zich!

Mark 06-03-2006 23:13

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
We moeten ze toch nageven veel volk gemobiliseerd te hebben om maandagavond om 22h om te weten te komen wat iedereen al een jaar wist.

35 man op één thread? :eek: Hoezo? Nieuwe stickertjes zijn geen nieuws :)

Scapa 06-03-2006 23:15

Quote:

Originally Posted by Baron
De grote verrassing is dus de grote flop geworden.
Goed belachelijk bezig, daar bij GLPK!
De Corvette ziet er in die groene livery overigens spuuglelijk uit.

Het is natuurlijk nog altijd afwachten hoe de wagen er in het echt uitziet. Denk dat het nog wel zal meevallen.:)

Mark 06-03-2006 23:17

Quote:

Originally Posted by Scapa
Het is natuurlijk nog altijd afwachten hoe de wagen er in het echt uitziet. Denk dat het nog wel zal meevallen.:)

Het gaat snel, heeft de pole en het is groen? Kermit de C5Rkikker :D

lotuzzz 06-03-2006 23:18

Ze zijn dan misschien wel mooi op tijd met hun site, maar hun fotootjes van de persvoorstelling laten op zich wachten hoor!

smiley 06-03-2006 23:22

ik vind hem er nog niet eens slecht uitzien.. in het echt zal het nog mooier zijn geloof ik ! maar deze wil ik dus zo graag eens in actie zijn tegen de c5r van SRT :gas: ... aaah en dan nog een dubbel geluid van de c5r.. :worship:

JPMontoya 06-03-2006 23:25

Blijkt overigens dat Freddy Van Dyk de drijvende kracht is achter het project...

http://www.racingworld.be/nieuws/3173/

Vind het maar een beetje vreemd dat een organisator van een kampioenschap zich zo uitdrukkelijk moeit met het samenstellen van een team.

bluelite 06-03-2006 23:27

Quote:

Originally Posted by smiley
ik vind hem er nog niet eens slecht uitzien.. in het echt zal het nog mooier zijn geloof ik ! maar deze wil ik dus zo graag eens in actie zijn tegen de c5r van SRT :gas: ... aaah en dan nog een dubbel geluid van de c5r.. :worship:

Dat gaat nu eens een probleem worden zie. Vroeger kon je aan het geluid horen wie er op kop reed (de Vette van SRT). Nu zal je nog moeten kijken om welke Vette van welk team het gaat.

Mark 06-03-2006 23:31

Liefhebber of hater van Freddy van Dijck, het zal me een worst wezen ;)

Quote:

Freddy Van Dyck wil met dit project de Belgische autosport op een hoger niveau brengen. Sedert vorig jaar besteedt Sporza aandacht aan het Belcar kampioenschap, en dat zal ook dit jaar het geval zijn. Zo kreeg het Belcar kampioenschap in 2005 nog meer aandacht op het beeldscherm, want naast de VRT deden ook andere Belgische zenders een inspanning om het kampioenschap in beeld te brengen.

WE! gaan er met zijn allen op vooruit met deze groene stickertjes ;) Althans, dat is de logische gedachte. Eindelijk, na voetbal, wielrennen, veldrijden (B) en schaatsen (NL) en al die andere volkse sporten krijgen wij ;) eindelijk de erkenning van een publieke omroep.

Gaan wij als autosport ooit salonfähig worden? Ja, het lijkt er wel op :)

Bart.Vandecavey 06-03-2006 23:32

Quote:

Originally Posted by bluelite
Dat gaat nu eens een probleem worden zie. Vroeger kon je aan het geluid horen wie er op kop reed (de Vette van SRT). Nu zal je nog moeten kijken om welke Vette van welk team het gaat.

Moeilijk zal die van GLPK toch niet te herkennen zijn hé... http://bildergalerien.netzeitung.de/..._kermit/01.jpg

Mark 06-03-2006 23:33

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Moeilijk zal die van GLPK toch niet te herkennen zijn hé...

http://bildergalerien.netzeitung.de/..._kermit/01.jpg

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Baron 06-03-2006 23:35

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
Blijkt overigens dat Freddy Van Dyk de drijvende kracht is achter het project...

Vind het maar een beetje vreemd dat een organisator van een kampioenschap zich zo uitdrukkelijk moeit met het samenstellen van een team.

Ik denk dat Sporza zelf er ook niet zo veel geld zal insteken. Mediagroep Van Dyck heeft wellicht een deal met de VRT gesloten om de Belcar wat uitgebreider op het scherm te brengen. De financiële kant van de zaak zal wel door Van Dyck gedragen worden.

Baron 06-03-2006 23:37

Quote:

Originally Posted by Mark
Het gaat snel, heeft de pole en het is groen? Kermit de C5Rkikker :D

Het gaat hier razendsnel vanavond. De GLPK-Corvette heeft dus nu ook al zijn bijnaam: Kermit!

All times are GMT +2. The time now is 13:23.