De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   [Round 5] 2006 Grand Prix of Europe (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12992)

Neo-242 08-05-2006 20:29

Ik hoop dat de nieuwe F1 reglementen in de komende jaren dit gaan veranderen, want voor de moment vind ik aan de F1 niets meer aan. Het gaat enkel om snel rondjes draaien & strategie. De tijd van de rijders met ballen op de baan zelf is met Ayrton Senna mee in het graf gegaan eerlijk gezegd.:(

Astra-fan 08-05-2006 22:01

Het is toch logisch dat de rijders geen gevaarlijk inhaalmanoever gaan uitvoeren als ze weten dat ze er zonder risico's, dus met een pitstop, ook voorbij kunnen raken?

Ik hoor de commentaren al als er iets zou gebeuren met een inhaalmanoever enkele ronden voor de pitstops. Dan zal iedereen weer zeggen dat de betrokken piloot meer geduld moest hebben en rustig de pitstop moest afwachten.

Natuurlijk zie ik ook liever een race met meer inhaalmanoevers maar ik vrees dat dit in de prakijk niet zo simpel kan opgelost worden.

Mario 09-05-2006 08:07

Een van de eerste GP's van het jaar was praktisch iedereen nog enthousiast over het verloop ervan (veel inhaalmanoeuvres enz.) en nu klaagt men alweer steen en been. :rolleyes:

Het kan niet altijd spectaculair zijn en dat ligt ook voor een groot stuk aan de circuits die ze aandoen. Imola na de aanpassingen en de kleine Ring lenen zich er nu eenmaal weinig voor (i.t.t. tot motorraces :p).

Jochie 10-05-2006 19:15

2 dingen zijn me het meest bijgebleven na mijn eerste F1 weekend.

Het geluid in real life, en de snacks in Duitsland tijdens de F1 : deftige worstbroodjes voor 2E en volledig verse wok chinees, zoveel van alles mengen als ge wou, 5E, vlak aan de ingang!!!

Donderdag daarvoor nog in de paddock van Spa een niet te vreten worst gekocht voor 4E en buffet voor 15E dat nog half zo goed niet was als die chinees.

Jochie

PS Aandachtige lezers merken het voedzame dieet op van de doorsnee fotograaf

Nicki_Mks 10-05-2006 20:09

Quote:

Originally Posted by Jochie
Het geluid in real life, en de snacks in Duitsland tijdens de F1 : deftige worstbroodjes voor 2E en volledig verse wok chinees, zoveel van alles mengen als ge wou, 5E, vlak aan de ingang!!!

Echt? Misschien moet ik daar ook maar eens naartoe. Wat is zo de richtprijs voor een goede driedaagse staplaats ginder?

PS: sorry voor de :Offtopic:

Jochie 11-05-2006 10:36

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
Echt? Misschien moet ik daar ook maar eens naartoe. Wat is zo de richtprijs voor een goede driedaagse staplaats ginder?

PS: sorry voor de :Offtopic:

Ticket dat ik vrijdag gebruikt heb was een Gold tribuneplaats voor het ganse weekend : 475E.

Ticket dat ik zondag doorgegeven heb wegens te druk was een zitplaats aan de buitenkant van de laatste bocht, ik DENK zaterdag en zondag : 275E

Astra-fan 11-05-2006 15:34

Ik heb 90 EUR betaald voor het hele weekend. Staanplaats op het rechte stuk voor de chicane.

All times are GMT +2. The time now is 08:22.