![]() |
Na het bekijken van het bericht ivm de donderdagtraining op zolder vielen me er toch wel enkele vreemde dingen op! Heb deze in vet en onderlijnd gezet. Graat mening hierover...
Belcar Original: David Saelens/Ruben Maes (#9-AD Porsche 996 biturbo), Wim Jeuris/Jan Van Uytsel/Ronald Vetters (#35-Porsche 996 HM), Dennis Bogemans/Heinz Bonnaerens (#49-Porsche 996 GT3 Cup), Paul Grutman (#14- Porsche 996 biturbo), Guy Horemans (#47- Porsche 996 GT3 Cup), Fam. Van Herck (#36-Mazda RX7), Jaak Janssen (#30- Porsche 996 GT3 RS), Luc Gevers/Stefaan Travernier (#69-Porsche 997 GT3 Cup), Michael De Keersmaekers (terug van weggeweest)/Guino Kenis (#33-Mosler MT 900R), Hörmann sponsordag met GS Motorsport en Mario Josten/Georg Severich/Arvid Steinberg. En dan zagen we ook nog even Guino Kenis vreemd gaan in de SRT Corvette (2) nadat team eigenaar Patrick Selleslagh himself deze normaal in Frankrijk racende kracht patser op temperatuur reed. SRT's 2de C5-R met vermoed ik nog de #26 van uit FFSA GT? http://www.autosport.be/show.image?i...size=3&style=2 Bron: autosport.be |
Quote:
Quote:
|
De line-up van de twee SRT-Corvettes:
°1: Jos Menten/Maxime Soulet/David Hart °19: Christophe Bouchut/Jan Heylen En MSE geeft forfait voor het Racing Festival. Ze nemen wel deel aan de Belcar Last Race.... Voor de volledige artiekels: http://www.racingworld.be/nieuws/379...n-Bouchut.html en http://www.racingworld.be/nieuws/378...ival-over.html |
3 Rijders voor een gewone 125 min race lijkt me wel wat veel toch, dat is een extra pitstop en dus een extra minuut tijdverlies ofzo.
|
Heel vreemd, weet iemand hier wat meer van af? zijn de tankinhouds van de Klasse 1 verkleind? Maar in ieder geval een sterke line-up.
Ik dach dat David Hart zijn laatste wedstrijd had gereden tijdens de 24u. |
Nog altijd niks geweten van Eurotech? Hun komst bepaalt min of meer of ik naar Spa ga volgende week:+
|
Ik vind het ook best eigenaardig dat ze voor 3 piloten kiezen, maar ik klaag niet want ben heel blij dat Jos nog een Belcar raceke erbij doet. En ik hoop zo dat hij ook Belcar Last Race erbijneemt. ;)
|
Quote:
het is misschien een tactiek. Selleslagh wil winnen, dat heeft hij al gezegd. misschien heeft hij zijn centen op de #19 gezet? die wagen is lichter, en je ziet dat hij de bemanning daar toch een maatje sterker gemaakt heeft dan op de #1. misschien wilt hij door die extra pitstop voor de #1 er voor zorgen dat die wagen niet in de weg kan rijden van de #19? nu ja, misschien een rare redenering,... |
Quote:
|
Volgens mij staat David Hart enkel op de deelnemerslijst om te mogen deelnemen in klasse 1... Maxime Soulet noch Jos Menten stonden op deze wagen bij de start van het seizoen en zodoende zou hij moeten aantreden in klasse 4...
|
Quote:
Maar of dit voor het kampioenschap is weet ik niet. Magny-Cours valt samen met de Belcar Last race en wie weet kiezen ze wel voor de FFSA... |
Quote:
Het feit dat Marc in de Benelux is lijkt me een goed voorteken?:D |
Nieuwsbericht AD Sport – Spa Racing Festival
Geen Viper in Spa voor AD Sport:(
Line up AD: nr 8 - Kris Wauters/Patrick Schreurs - Porsche 996 Biturbo nr 9 - Danny Steegmans/Harry Steegmans - Porsche 996 Biturbo nr 34 - Albert Vanierschot/Kevin Leest/Philip Daniels - Porsche 993 Bron: ad-sport.be |
Voor ons staan er jammer genoeg ook heel wat veranderingen op til.
De wagen die op kop staat in klasse 3 is in de prak gereden tijdens een vrije training in francorchamps vorige week. De wagen heeft in Blanchimont een klapband gekregen tegen 233 km per uur. Is in de vangrail/bandenmuur gegaan met een snelheid van nog 166 km per uur. Het is en zal nog hard werken zijn maar normaal is de wagen terug klaar voor de laatste race in zolder en wordt er nog een shake down gedaan de donderdag voor de race. Voor francorchamps zal dit helaas nog niet zijn. |
Quote:
weeral :rolleyes: |
Quote:
|
Quote:
|
Wohoo!! Als het geen hele weekend regent ga ik erheen:D
Bedankt om na te vragen Fonne! |
Quote:
Als je zo redeneert zal je niet veel koers zien op Spa :crazy: |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Ik breng alleszins mijn parapluke mee zondag. Zaterdag zit er helaas niet in wegens de verkiezingen... Tis een beetje ver (en onnozel) om op en af te rijden... |
Quote:
Nieuwe regenjas ligt hier ook al klaar :D |
Quote:
Niet meerijden en zo de tittel voor 99% zeker laten schieten in Klasse3? Of word er een andere First Porsche boven gehaalt voor Haane en Co? Komen er dan 2 of 3 First wagens aan de start komende zondag? |
Quote:
haane, Meert komen zeker aan de start zondag met een prorsche. |
kelly en peter van delm staan hun zitje af aan haane en meert.. de 2 de wagen is voor dirk van rompuy en frank belien..
|
Ik heb gezegd: als het geen heel weekend regent hé... een plensbui in Spa is altijd te verwachten en ook niet zo erg hé!;)
Ik heb wel een regenloos spa-bezoek achter de rug. Vrijdag tijdens de trainingen voor 6 Hours of Spa:D |
|
het weer:
Saturday, Oct 7 A morning shower possible; otherwise, intervals of clouds and sunshine High: 12° C RealFeel: 12° C Sunday, Oct 8 Sunshine and patchy clouds High: 16° C RealFeel: 13° C |
Ik weet niet van wie dit verhaal komt maar Dirk zal samen met Verbist rijden en niet met Belien.
Op voorhand was afgesproken dat François Verbist de twee laatste races op de 53 zou rijden, in Spa samen met Dirk en in Zolder samen met mij. Aan dit gegeven veranderd niets. Voor mij was het dan de bedoeling om in Spa samen met Van Delm op de wagen van vorig jaar te rijden, onze 3de Porsche en Dirk zal dan in Zolder met Van Delm op de wagen van vorig jaar rijden. Oplossing momenteel: ik sta mijn plek af omdat het klassekampioenschap voor beide wagen véél belangrijker is dan het ladieskampioenschap dus Dirk met Verbist op de 53 en Haanne en Meert op de Porsche van vorig jaar. In Zolder zal de wagen terug klaar zijn en bemannen Haanne en Meert terug hun Porsche, Verbist-Jamers op de 53 en Dirk en Van Delm op het 3de exemplaar. |
Gratis tickets bij Ricoh: http://www.ricoh.be/nl/about_ricoh/n...0905news.xhtml
en www.race-rally.be http://www.race-rally.be/2006/rf2006/default.asp Met vriendelijke groeten |
Quote:
|
Uit de preview van GLPK:
Quote:
-1280kg??? Ik hoorde in het begin van het jaar een team klagen dat als ze boven de 1300kg uitkwamen, Michelin geen veiligheid van de banden meer kon garanderen. Wel als ze op het podium terecht komen dan zitten ze aan hun 1300kg. Gaan we naar Indianapolis 2005-toestanden gaan??? |
Ik vind de timing weer erg overladen. Qualy2 voor de belcar om 9u45. Dat is direct na de F1 morgenvroeg vertrekken.
|
dat is nu toch het toppunt? moeten ze hun schema misschien aanpassen aan wat je op TV kan zien? racen tijdens de reclame door misschien?
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 02:00. |