![]() |
Quote:
|
Quote:
Er is ook nog altijd geen officiële bevestiging geweest dat Monteiro bij Midland rijdt he. Daar wordt de hele tijd mysterieus over gedaan.. |
De deelname van Super Aguri is officieel en Sato zou onder contract liggen bij dit nieuwe Japanse team.
Winkelhock is ook bekend gemaakt als 1 van de 3de piloten bij MF1. (Het geld van) Karthikeyan zou ook testpiloot worden bij Williams; hij zou die taak delen met Wurz.
|
F1-live.com meldt dat Sato nog niet getekend heeft, maar dat ze dichtbij een overeenkomst staan. Hij zal daar ook wel tekenen vermoed ik, wat zou hij anders gaan doen volgend jaar?
Het team zou misschien toch iets minder Japans worden dan er altijd gezegd werd. Voor de 2e piloot wordt er gepraat, met Jappanse, Europese en (Noord-)Amerikaanse rijders. Benieuwd wie we daar gaan krijgen. Wellicht een (voor mij) vrij onbekende naam, met een dikke portemonnaie :) |
Quote:
|
Wurz rijdt op vrijdag, staat nu op de Williams-site ( www.williamsf1.com )
|
Quote:
Het team zou geen lang leven hebben. |
Davidson is ondertussen al bevestigd als 3e rijder (vrijdagrijder) bij Honda. Hij heeft al eens meegedeeld dat hij dit jaar liever niet voor Aguri zou rijden. Volgend jaar eventueel. Al zal hij natuurlijk op een beter zitje hopen. Maar wie weet hoe snel gaan die Jappen zijn :)
|
De Japanner Yuji Ide zou vorige week een stoeltje gaan maken zijn in Leafield. Maar nog niet bekend of het het tweede of derde stoeltje is. Bron: Auto Hebdo
|
:eek: 3 testcoureurs bij Midland! Markus Winkelhock, Giorgio Mondini en Adrian Sutil. Roman Rusinov is ook nog op een bepaalde manier erbij betrokken.
|
Ik weet niet of dit hier hoort. Maar de geruchten gaan dat Montoya in 2007 naar Renault zou kunnen verhuizen :)
http://www.autosport.com/subs/login....=news&id=49481 Quote:
Dit artikel meld ook al ongeveer zoiets (moet je vertalen met altavista babelfish). Ik als montoya fan zou dit liever zien dan een RBR of een BMW op het moment |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
http://images.f1racing.net/large/55992.jpg |
Het lijstje is zo goed als volledig. Enkel de vrijdagpiloot van SA ontbreekt nog.
|
All times are GMT +2. The time now is 23:40. |