![]() |
Quote:
Ik deel je mening volledig, trouwens nog iets: ik heb het nieuws op pitstop.tv gelezen, raar hor. Misschien dat sommige personen een andere site krijgen dan ik.:rolleyes: Ik vind het zeer erg dat er kinderen gestorven zijn maar bij het eerste kind is het de "schuld" van dat kind EN van de ouders. En in het tweede geval, was het niet een vrachtwagen die een sticker van dakar en een nummer(?) op zijn wagen had plakken, dan zal het wel een andere geweest zijn. Maar enkel mensen die GEEN weet hebben van autosport, zelfs dat heb je niet nodig, gewoon een beetje EERLIJK nadenken en dan weet je al dat dit niet aan de dakar ligt. @ niki_mks: ga jij dan de lintjes spannen elke dag over die 800km? Ik vraag me dan ook nog af hoe lang ze daar zullen hangen in een vlakte. Die windsterkte daar zal niet min zijn, dan nog maar te zwijgen van de tonnen zand dat daar door de wind verplaatst worden. Misschien kan je ook nu al beginnen met marshalls zoeken die willen in de woestijn staan en dit voor minstens 10u lang( want vooraleer iedereen voorbij gekomen is, dan zijn we al langer bezig hoor. Misschien kan je nog eventjes een 00 en 0 wagen eerst laten vertrekken om te zien of alle toeschouwers op veilige afstand staan in de woestijn. Hebt u dus nagedacht voor u een reactie poste of was het louter impulsief? Want zoals u leest is dit echt niet mogelijk, ik denk trouwens ook wel dat er (genoeg) veiligheidsmaatregelen getroffen zijn, veiliger kan altijd maar te veilig maakt het ook juist gevaarlijk hé. |
Lint spannen zou voor de deelnemers HEEL gemakkelijk zijn. Dan hebben ze geen problemen meer met het Roadboek ed.
Dat is gewoon zever. De Dakar moet blijven zoals hij nu is. Ook na die spijtige ongevallen! Mvg... |
Onze sport wordt weer in een slecht daglicht gezet.
Elke zondag kan je bij de bakker De Zondag gaan halen. Dat doen we hier elke week en wat staat er deze week op de voorpagina? Awel dit: 'Weer kind doodgereden in Dakarrally' Awel bedankt De Zondag om onze sport zo in een slecht daglicht te stellen. Ik wil het overwegen om hen een mail te sturen. Zou dit een slecht idee zijn? Mvg... |
Quote:
|
er is maar 1 manier om de Dakar 100% veilig te maken voor iedereen: hem afschaffen.
ik denk niet dat er op dit forum 1 iemand is die dit wil? |
Quote:
Mvg... |
Quote:
Trouwens, men had de winnaar misschien toch eens op de vingers mogen tikken over zijn uitspraken. Ze getuigden van weinig tact zo kort na de gebeurtenissen. |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 03:03. |