De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Belcar / BTCS 2007 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=13982)

joost 27-09-2006 13:57

Quote:

Originally Posted by Baron
:rolleyes:
Een eigen gefundeerde mening wordt hier op dit forum wel degelijk gewaardeerd. Maar jouw laatste gratuite interventies hier bewijzen overduidelijk dat je van de huidige Belcarproblematiek en de hele historie die eraan vooraf gegaan is, geen bal begrepen hebt.

En wie bepaalt wie de problematiek (?) wel en niet begrepen heeft? Jij wel, ik niet?
Misschien is er niet één waarheid, misschien zijn de visies van de deelnemers aan deze discussie - wij allemaal dus - wel allemaal een beetje subjectief? De objectieve waarheid bestaat niet, daar door de betrokkenheid van de boodschapper er altijd subjectiviteit is.
CBG heeft zijn mening en anderen hebben de hunne, mag dat niet? Ik volg de discussies hier omdat de verscheidenheid van meningen juist verrijkend werkt, terwijl jij nu juist mensen wegjaagt. Dat is toch niet de bedoeling van een forum?
Waar eindigen we trouwens als er nog maar één 'grote waarheid' is? Iran? Nazi-Duitsland?
Dus CBG, wie je ook bent, geef gerust je mening,

Joost

El Torro 27-09-2006 14:05

Daar zijn andere forums voor :no:
Zullen we ons hier niet beperken tot enkel de Belcar ?!?!

CBG 27-09-2006 14:11

Onze auto voor de Belcar 2007 staat in elk geval klaar! Nog wel zonder motor omdat we de reglementen willen afwachten. Nu is het enkel te hopen dat die een beetje op tijd verschijnen...
(voilà zie... mot terug on-topic)

Viper GTS-R*** 27-09-2006 16:41

Quote:

Originally Posted by CBG
Onze auto voor de Belcar 2007 staat in elk geval klaar! Nog wel zonder motor omdat we de reglementen willen afwachten.

En welke wagen gaan we dan mogen verwachten...?:)

GT2-R 27-09-2006 18:32

Zeer aangenaam nieuws gevonden in Turbo:

Quote:

In 2007 wil ik nog sterker voor de dag komen en ook EEN TWEEDE WAGEN INZETTEN (!!!!!!!!!!!!!!!)
(woorden van Guino Kenis)

:worship: G&A-motorsport:worship:

Pinzie 27-09-2006 19:35

ff off-topic: in Turbo staat ook dat bij Eran-racing een zekere André Jaenen actief is

Belle 27-09-2006 19:47

Quote:

Originally Posted by Pinzie
ff off-topic: in Turbo staat ook dat bij Eran-racing een zekere André Jaenen actief is

Ik las het ook in mijn Turbo deze week. Stond in het stukje van Bas Leinders op pagina 18 als ik mij nie vergis. Ik ging het nog doorgeven aan Andy. :p

Mark 27-09-2006 20:24

Quote:

Originally Posted by CBG
BEDANKT VOOR DE BEVESTIGING :bye:

Moet ik beide user-accounts voor je sluiten?

CBG 28-09-2006 21:21

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
En welke wagen gaan we dan mogen verwachten...?:)

Er is in de laatste live-uitzending van de 24u over gesproken ... rara;)

------------

zeg Mark, ik zie het probleem niet hoor, de discussie is toch afgesloten zonder vieze woorden te gebruiken !

Viper GTS-R*** 28-09-2006 21:41

Quote:

Originally Posted by CBG
Er is in de laatste live-uitzending van de 24u over gesproken ... rara;)

De Ex-Qvick Ultima;)
Vertelde gisteren mijn info bron, evenals dat jullie... spijtig genoeg niet meer zullen aantreden dit seizoen met de mooie ex-wtcc body bolide.
De wereld is klein, idd;)

CBG 28-09-2006 21:45

Quote:

Originally Posted by Viper GTS-R***
De Ex-Qvick Ultima;)
Vertelde gisteren mijn info bron, evenals dat jullie... spijtig genoeg niet meer zullen aantreden dit seizoen met de mooie ex-wtcc body bolide.
De wereld is klein, idd;)

;)

De "last race" nog wel ... en de 10uren (maar niet met die auto)

mazdaRX 03-10-2006 19:20

Blijkbaar zijn er verschillende personen die problemen hebben met de aanwezigheid van silhouette's in de beide kampioenschappen. Ik vraag me af waarom men dan met geen woord rept over de andere wagens die volgens hetzelfde princiepe zijn gebouwd nl, een buizenchassis met een kunstof body erop.
Zoals: De Viper, Ultima, Mosler enz...

BuG@WaR 10-10-2006 14:01

Als men dit doorzet is het mss tijd voor mij om een andere hobby te kiezen.
:( Jammer.......................

serge 10-10-2006 14:55

Quote:

Originally Posted by mazdaRX
Blijkbaar zijn er verschillende personen die problemen hebben met de aanwezigheid van silhouette's in de beide kampioenschappen. Ik vraag me af waarom men dan met geen woord rept over de andere wagens die volgens hetzelfde princiepe zijn gebouwd nl, een buizenchassis met een kunstof body erop.
Zoals: De Viper, Ultima, Mosler enz...

Omdat, bij mijn weten, de Viper, Ultima, Mosler e.d. volgens dat principe oorspronkelijk gebouwd zijn en zo ook gereglementeerd zijn om op de openbare weg te rijden.
Een silhouette heeft niks gemeen met een seriewagen.

Serge

kulgan 10-10-2006 15:40

*edit*

All times are GMT +2. The time now is 10:14.