![]() |
Oke, nu mogen alle Belgen beginnen met het maken van de nodige rake opmerkingen :D :D
Quote:
|
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?n...7&from=remote1 het is niet eens albers zijn schuld
|
Ieder van ons weet dat Nissany geen schitterende piloot is. In de paar tests die hij in de f3000 en f1 reed was hij altijd bijzonder traag, 15 of 20 seconden trager dan de snelste piloten. Hij rijdt bijzonder slecht, spint voortdurend,... Dan gaat Albers hem nog eens proberen in te halen tijdens een test? Zou ik niet gedaan hebben als ik wist dat Nissany voor me reed.
|
Iedereen weet dat Nissany als piloot niets waard is. Die man heeft simpelweg niets te zoeken in een F1-wagen. Wat Minardi nu overkomen is, roept bij mij alleen maar leedvermaak op. Dit is wat je verdient als je alleen maar voor het grote geld kiest, en piloten in je wagens laat stappen die alleen maar centen, maar geen talent meebrengen. ;)
|
Quote:
Direct tekenen! Op Minardi na zijn er denk ik geen mogelijkheden voor hem om als 1e of 2e coureur aan de bak te komen. Nog een jaar testen lijkt me niet verstandig. Dat Midland hem een contract aanbied is in ieder geval een teken dat ze vertrouwen in de Rotterdammer hebben. |
Als ik hem was zou ik ook direct tekenen. Vond het al jammer dat we hem dit jaar niet in de Jordan kunnen zien racen, want volgens mij toch wel een talentvolle coureur hoor!
|
Doornbos niet meer in actie voor Jordan (f1racing.nl)
|
jammer want ik schatte hem toch hoger in dan albers
|
Quote:
Money makes F1 go 'round. |
voorlopig is het maar voor 1 koers:
Quote:
|
Niks aan de hand ;)
Quote:
Blijft dan wel raar dat dit "nieuws" op deze manier naar buiten komt, of zou Flavio B. en Bernie B. eens willen testen wat het effect is van een Fransman in de F1? Kan wellicht de ticket-verkoop voor Magny-Cours stimuleren ;) |
Zeker geen Doornbos in Canada:
Quote:
|
En weeral een nieuwe aflevering in onze Nederlandse F1-soap :D
F1racing.nl meldt, dat als Friesacher niet snel wat nieuw sponsorgeld aanbrengt, Robert Doornbos dan vanaf Hockenheim de 2e Minardi zal besturen! 2 Nelderlanders in F1, das nu wel teveel van't goeie, al zie ik Doornbos veel liever rijden als Albers. |
Niks tegen Nederlanders hé, maar twee Nederlanders in 1 en hetzelfde F1-team? Ik zie het liever niet gebeuren. Dat Doornbos dan bij Jordan races rijdt, maar niet bij Minardi.
|
Quote:
Gaan we daar wel mee akkoord en wat voor effect gaat dat geven. :D :D :D |
Quote:
|
Toch wel een toepasselijke foto voor Friesacher als Doornbos zijn zitje inpikt:
http://www.speedtv.com/_assets/libra.../75296_pfr.jpg Foto: LAT Photo / http://www.speedtv.com/articles/auto/formulaone/18216/ Local hero's Can Artam en Zsolt Baumgartner zijn ook in de running voor het tweede zitje naast de blaag van Laeren. |
Doornbos zal dan toch de 2e rijder zijn bij Minardi komend weekend.
Quote:
|
Een Idols competitie, op het einde van het seizoen weten we wie doorgaat naar 2006 ;)
Albers zal in de eerste paar races sneller (moeten!) zijn omdat hij ervaring heeft in de Minardi. |
Quote:
En als down to earth Robert Doornbos meteen sneller is dan heeft het Laerense blaagje een probleem :D |
Ik ga er maar van uit dat Robert de eerste 2 quali's achter Christijan staat en misschien wel een seconde moet toegeven. Maar zodra hij eenmaal is gewend aan de auto kon het wel eens over zijn met de carriere van Albers.
|
Kom met z'n allen lekker naar Francorchamps om Robert en Christijan op P19 en P20 te zien starten :D
|
rijdt nog altijd maar 1 Nederlander in de f1. de ander is een monegask ;)
|
En die Belgen allemaal maar jaloers zijn. ;)
|
Albers en Doornbos hebben het vandaag weer heel aardig gedaan, waarbij ik het toch wel vond opvallen dat Doornbos duidelijk sneller was dan Albers. Is dat een voorbode van de toekomst, of was dat slechts vandaag? Beiden hadden mechanische problemen dus de finish hebben ze niet gezien.
Opvallend: is dat nou kinderachtig of professioneel dat ze alletwee aan elkaar refereren als 'mijn teamgenoot', in plaats van gewoon de naam van de ander te noemen? |
Quote:
Twee Polderjongens in één Formule 1 team? Een droom voor elke marketeer......voor de camera en microfoon spelen ze dan maar dat ze elkaars beste vrienden zijn;) Als de camera of microfoon uitstaat mogen ze elkaar helemaal verrot slaan :D |
Koude oorlog heet zoiets ;)
|
|
Quote:
http://www.grandprix.com/ns/ns15822.html |
Albers de Laerense Blaag is goed bezig met zijn carriére:rolleyes: Je gaat toch niet de pers tegen je in het harnas jagen? Welke mediatraining heeft die gehad zeg?
Toch heerlijk, die ruzies :) Albers heeft een pesthekel aan Doornbos, Van der Garde die Albers een lul noemt. Nee, ik mag weer trots zijn op mijn collega-landgenoten ;) |
Ik verlang terug naar Verstappen...;)
|
In ieder geval 1 Nederlander actief in F1: Nicky Pastorelli is 3e rijder bij Midland in 2006.
|
Quote:
|
Ik heb de uitzending niet gezien (zal zaterdag eens kijken). Persoonlijk zie ik liever types als Pastorelli of Van Lagen dan Doornbos of Albers.
Wel opmerkelijk dat iemand als Pastorelli komende seizoen in F1 actief is. Als ik me namelijk niet vergis dan heeft hij na 1 of 2 seizoenen Formule Arcobaleno moeten stoppen met autosport vanwege geldgebrek. Sinds hij bij Draco terecht is gekomen is zijn carriere weer in een opgaande lijn. |
Blijkbaar heeft Pastorelli sponsorproblemen. Daarom zal hij vandaag niet testen en kan hij zijn rol als 3de piloot bij Midland wel eens kwijt geraken.
bron: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=104948 |
Albers heeft gisteren zijn eerste test met Midland gedaan, is dat nu normaal dat hij bijna anderhalve sec moet toegeven op Thomas Biaggi? :eek:
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:05. |