De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   [Round 2] 2006 Petronas Malaysian Grand Prix (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12623)

Mario 20-03-2006 10:51

Quote:

Originally Posted by jan
Een mens moet soms ook eens rusten hé Mario;)
Ik was trouwens te moe van de strijk te doen tijdens de race, om maar even duidelijk te maken dat deze GP mij niet meer wist te boeien na de eerste 10 ronden.

Ha, ik heb die tijd ook nuttig gebruikt om intussen te strijken :).

P.S. Heb je de dvd al eens kunnen bekijken ? ;)

Raceboy 20-03-2006 11:04

Quote:

Originally Posted by Mario
Ha, ik heb die tijd ook nuttig gebruikt om intussen te strijken :).

bij ons thuis wordt ge dan ni vriendelijk bezien zenne als ge strijkt tijdens een GP ;)

Jan 20-03-2006 11:51

Quote:

Originally Posted by raceboy
bij ons thuis wordt ge dan ni vriendelijk bezien zenne als ge strijkt tijdens een GP ;)

Jij lag waarschijnlijk gewoon "strijk", maar kom, het evolueert hier naar :Offtopic:

Mario 20-03-2006 13:07

:confused:
OT of niet, wat is er verkeerd aan strijken en tegelijk een GP bekijken ?

Ik doe dat wel meer, strijken en intussen naar iets op tv kijken dat me interesseert (documentaires, of iets i.v.m. auto- of motorsport, geen films). De strijkplank staat dan zo gepositioneerd dat ze niemand hindert of het zicht op het scherm ontneemt.

Raceboy 20-03-2006 13:29

Quote:

:confused:
OT of niet, wat is er verkeerd aan strijken en tegelijk een GP bekijken ?

Een stoomstrijkijzer maakt meer lawaai dan zo'n V8 ;)

Sennake 20-03-2006 14:35

Quote:

wat is er verkeerd aan strijken en tegelijk een GP bekijken ?

Absoluut niets, integendeel : jullie zijn goede voorbeelden van "nieuwe mannen". Alleen : de zondagmorgen om 8 uur al staan strijken??? Straffen toebak zelle...

Belle 20-03-2006 15:19

Quote:

Originally Posted by Sennake
Absoluut niets, integendeel : jullie zijn goede voorbeelden van "nieuwe mannen". Alleen : de zondagmorgen om 8 uur al staan strijken??? Straffen toebak zelle...

Haha...ik dacht net hetzelfde toen ik het las! Zelfs *ik* doe de strijk niet tijdens een GP! :D

Mario 20-03-2006 15:26

Quote:

Eerlijkheidshalve ben ik rond 7u50 opgestaan met de jongste (indien hij niet had aangedrongen, was ik blijven liggen). Heb dan de tv aangezet om maar naar de GP te kijken (waar onze jongste niet echt blij mee was), rustig ontbeten, nog wat rondgelummeld en eer ik goed en wel aan het strijken was, was het al 9 uur.
Indien het een superspannende GP was geweest, zou ik niet veel gestreken hebben, maar gisteren was het vrij saai, dus ging het wel redelijk vooruit.

Ons strijkijzer maakt gelukkig niet zoveel lawaai ;) ('t is nog niet zo'n stoomturbine met reservoir zoals er tegenwoordig veel zijn).

Maar nu zijn we echt wel afgedwaald :D.

Jan 21-03-2006 10:17

Quote:

"Nieuwe man" ben ik al van vóór dat het woord bestond. Toen mijn ouders in 1976 allebei gedurende 3 maanden in het ziekenhuis lagen had ik gewoon geen andere keus. Wassen, strijken, kuisen en koken zijn mij dan ook niet geheel vreemd. Overkoken doe ik zelden:rolleyes:

Eerlijkheidshalve wil ik toch vermelden dat er bij deze GP van Maleisië enig time management is komen kijken. Tijdens de GP heb me eindelijk nog eens op een koersfiets gewaagd terwijl de videorecorder zijn werk deed. Na een verkwikkende douche ben ik aan het videostrijken begonnen waarbij de video soms in fast forward en het strijkijzer in bij momenten slow motion werd gezet:)

En als er nu nog iemand iets zinnigs over de GP van Maleisië kwijt wil, 'k zou zeggen, ge moet u niet inhouden:rolleyes:

All times are GMT +2. The time now is 23:39.