De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   AD-Sport (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10455)

MichelRacing 15-04-2005 22:33

AD-Sport

Heeft Albert Vanierschot een nieuwe GT3-RSR aangekocht? Op de deelnemerslijst staat dat hij deelneemt met een GT3-R, maar die Porsche heeft de neus van een RSR? :cool: . Weet iemand hoe dit exact zit? Of is Albert Vanierschot weer aan het knutselen geweest met zijn auto's en heeft hij op een GT3-R een GT3-RSR neus geplakt?

Thomaske 16-04-2005 06:00

Het was volgens mij geen nieuwe wagen. Het is de wagen waar Menten - Verbergt vorig jaar aantraden in 't Belcarseizoen.

Mvg

MichelRacing 18-04-2005 19:52

Lijkt mij wel... Weten de lezers van dit bericht misschien iets meer? Post dan gaarne iets :cool:

strepper 20-04-2005 10:53

dit is ook niet wagen waar Menten-Verbergt mee hebben gereden, dat was een turbo.
en ja het is een R met een neus van een RSR.
Vorig jaar in de touringcup heeft RTM het zelfde gedaan met hun cup.

MichelRacing 20-04-2005 18:32

De Cup van RTM was bij mijn weten van onder tot boven veranderd aan de carroserie... De achterkant en de neus en sideskirts e.d. Van AD-Sport... Er staat nergens iets van hoe of wat... Ook niet op de site... En dan vroeg ik me nog iets af... Alle auto's van AD-Sport staan te koop/te huur behalve de 996Biturbo van de gebroeders Wauters, er staat geen 996 GT3-R in het lijstje alleen een 996GT3-RS^-)... Ok, maar ik denk dat de heer Vanierschot wat aan het knutselen is... Want er staat ook bij de persberichten over de komende wedstrijd van de Zolder Touring Cup eventueel aantreedt met een 996... Welke zou dit dan zijn... Hij heeft alleen maar een RS en Turbo's van type 996 staan... En ik vind het opzich wel leuk om hun een beetje te volgen, alleen wordt zo moeilijk als er nergens iets wordt uitgelegd... :rolleyes:

strepper 20-04-2005 22:26

rtm cup

Michel de porsche van rtm had een kit van zimmerman zodat hij wat breder was maar voor de rest was er niets aan verandert tot de laatste koers dan.

R@ce@holiC 21-04-2005 18:40

Quote:

Originally Posted by strepper
dit is ook niet wagen waar Menten-Verbergt mee hebben gereden, dat was een turbo.
en ja het is een R met een neus van een RSR.
Vorig jaar in de touringcup heeft RTM het zelfde gedaan met hun cup.

Menten heeft daar wel mee gereden, weet niet 100% zeker of hij daar vorig jaar mee gereden heeft maar in 2003 heeft hij daar minstends 1 race mee gereden. Dat zelfde jaar hebben de broers Wauters met Vanierschot en Bruynoghe de 24 uren met die wagen gereden.

MichelRacing 24-04-2005 12:26

Ja dat was de RS bij mijn weten...

936lover 28-04-2005 20:54

zever wa over de neus van e schoon madammeke ipv over die van nen otto

Thomaske 28-04-2005 20:55

Beste 936Lover gelieve vriendelijk te blijven tegen de andere paddockers. Want dit gedrag zal niet in de smaak vallen van de Admins.

Mvg

936lover 28-04-2005 21:03

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Beste 936Lover gelieve vriendelijk te blijven tegen de andere paddockers. Want dit gedrag zal niet in de smaak vallen van de Admins.

Mvg

jonges!!! MOET da allemaal zo serieus???

Mark 28-04-2005 21:31

Quote:

Originally Posted by 936lover
jonges!!! MOET da allemaal zo serieus???

Een goede grap of een rake opmerking op zijn tijd moet kunnen. Wellicht dat het verstandig is om eens onze "huisregels" door te lezen ;) Die zijn hier te vinden: http://www.depaddock.eu/FAQ/ Net zo goed als er in het dagelijkse leven regeltjes zijn, of dat nu op het werk is of in de kroeg, hebben we die hier ook op De Paddock.

Terug naar Dakar............wie zijn de piloten op die wagen? Zo mooi zijn als via de AD-crew een flinke berg foto's van dat evenement hier zouden kunnen terugvinden. Blijft een apart verhaal, racen in Afrika.......die reportages over die wielerronde in Burkina Faso (of daar ergens in de buurt) zijn ook altijd apart, mooi en boeiend.

stickerman 28-04-2005 23:41

p
Piloten van dienst op de AD Porsche: Albert Vanierschot, Jo Jegers en Dirk de Pauw. Ook de Porsche van de Goyet is mee, een Clio en een Radicale.
Een hele Belgische delegatie dus.

MichelRacing 03-05-2005 16:51

Ja idd, waar is van die race informatie te vinden? Ik vind eerlijk gezegd dat AD-Sport op interactief gebied(onderhoud website) zeer slecht is... Er staat een verslag op per race en een aantal foto's en dergelijke van Belcar en Zolder Touring Cup races, maar ook niets extra's. Neem nu bijvoorbeeld die race in Dakar. Daar vermelden ze nergens iets van, alleen een aantal insiders binnen het team weten het en daar vernemen we wat informatie van(Wel erg tof in ieder geval), terwijl er veel meer mensen zijn die er graag iets meer over vanaf willen weten, omdat het ook niet vaak voorkomt dat een Belgisch/Nederlands raceteam deelneemt aan een circuitrace in Afrika. Net zoiets als bij die racewagens. Ze vermelden ook nergens iets van hoe of wat van de Porsche's die ze hebben. Bij te koop/te huur staat nu al bijna 2 maanden bij de Boxster dat hij verkocht is... Lijkt mij onderhand wel eens tijd dat ze dat ook een beetje verfrissen. Maargoed, het is waarschijnlijker makkelijker gezegd, dan gedaan.

MichelRacing 20-05-2005 11:12

AD-SPORT Bezig aan nieuw project>>

Bij AD Sport wordt momenteel druk gesleuteld aan een nieuw project binnen het Belcar-gebeuren: een Porsche Boxster, voorzien van een motor uit de 996 Supercup.
Bron: www.belcar.com

MichelRacing 20-05-2005 13:11

Zou deze wagen de nieuwe Boxster-carroserie krijgen(met 996 supercup motor) of gewoon de ouderwetse zoals er nog een Boxster(Jurgen van Hover) in de Belcar rondrijdt?

Ottooke 20-05-2005 18:15

Quote:

Ook krijgt de Boxster een sequentiële schakelbak ingebouwd plus een luchthapper op het dak. Door dit nieuwe experiment, waarbij de achterophanging volledig dient te worden hertekend, heeft Vanierschot niet gekozen voor de eenvoudigste oplossing.
Bron: Belcar Short News 12

Lijkt mij dat Vanierschot iets heel anders van plan is dan van Hover. Vanierschot spreekt zelfs over een nieuwe challenger in GTB. Om dat ook te bereiken gaat van Hover nog heel veel moeten werken aan hun Boxster en de piloten.

vince 17-06-2005 19:38

Dit is misschien wel een stomme vraag maar waarom neemt vanierschot geen cayman?

stickerman 20-06-2005 23:03

Ik heb vorige zaterdag een foto gemaakt van de nieuwe. Maar 'k weet begot nie hoe ik die hier gepost krijg...

Raceboy 20-06-2005 23:17

Quote:

Originally Posted by stickerman
Ik heb vorige zaterdag een foto gemaakt van de nieuwe. Maar 'k weet begot nie hoe ik die hier gepost krijg...

kijk even je PM na

gt3 rsr 21-06-2005 22:43

ad boxster

de auto zal waarschijnlijk klaar zijn voor de 24 uren mee te rijden
het is dezelfde kas van het model waardat vanhover mee rijd maar dan veel beter opgelast en een veel mooiere kooi er in en ik denk ook
dat er gardebous en bumpers en lichten van een r op komen
maar het gaat geen simpele opdracht zijn om de auto optimaal te krijgen,
maar jurgen brengt da wel in orde ;)

FIRE 21-06-2005 22:49

Quote:

Originally Posted by gt3 rsr
de auto zal waarschijnlijk klaar zijn voor de 24 uren mee te rijden
het is dezelfde kas van het model waardat vanhover mee rijd maar dan veel beter opgelast en een veel mooiere kooi er in en ik denk ook
dat er gardebous en bumpers en lichten van een r op komen
maar het gaat geen simpele opdracht zijn om de auto optimaal te krijgen,
maar jurgen brengt da wel in orde ;)

Wat is een gardebous?

A.J. 21-06-2005 22:53

spatbord in het "autosport vlaams"

vince 23-06-2005 12:29

Je kunt ze misschien op www.imageshak.us zetten STICKERMAN

vince 29-06-2005 17:37

Komen er nog foto's online of komen ze op de site van ad-sport?
mvg,
vince

Autofan 30-06-2005 10:00

Quote:

Originally Posted by vince
Je kunt ze misschien op www.imageshak.us zetten STICKERMAN

www.imageshack.us zal beter gaan ;)

vince 30-06-2005 15:21

Sorry Autofan bedankt voor het corrigeren.

vince 24-07-2005 16:07

Stickerman heb je die foto's nog? Want k ben wel erg nieuwsgierig

vince 01-11-2005 18:48

Komen die foto's van die boxter nog online?????
Mvg,
Vince

Jawaddeman 02-11-2005 10:26

Hij staat er nog thans en hij is zo mooi......
(heb geen geld meer voor fototoestelleke)

All times are GMT +2. The time now is 15:03.