![]() |
ik wacht tot GLPK bekend maakt met welke auto ze rijden
|
Quote:
Wachten tot 6 maart is de boodschap. Het wachten zal beloond worden! Mvg... |
Quote:
De laatste dagen gingen er in de Belcar-wandelgangen al geruchten rond over een Aston Martin DBR 9 of een Maserati MC 12, maar dat zal wel dagdromerij zijn. Ik gok op een Ferrari 550 Maranello. |
ik hoop géén Maserati :(
een 550 zou wel eens leuk zijn, dan hebben we meteen 2 stijgerende paardjes in Belcar |
Quote:
|
Quote:
DBR9 zou ik ook schrappen. 550 is doenbaar tegenwoordig, betaalbaar, snel, betrouwbaar. @ Thomas, wat een onzin kraamt ge toch altijd uit. Ge doet altijd alsof ge iets weet en toch weet ge uiteindelijk niks. |
Quote:
Iedereen wil graag weten met welke wagen GLPK zou aantreden. Maar er zijn afspraken gemaakt dat dit enkel bekend gemaakt wordt op 6maart tijdens de persvoorstelling in de Versuz. De bedoeling om het als eerste te weten is de website van GLPK zal in het oog te houden. Deze zal op 6 maart stipt om 22 uur aangepast worden. Zo weet men direct met welke wagen het is. Heel het GLPK team weet met welke wagen ze zullen komen. Dit is ons zaterdag meegedeeld tijdens de team vergadering. Paul Kumpen heeft uitdrukkelijk gevraagt om niks te lossen. Hier hou ik mij ook aan. Ik weet niet hou jij bent als ze u vragen om niks te zeggen. Zou jij alles doorvertellen als het nog niet mag? Ja? Amai, hoed af. Ik wist niet dat je zo slecht bent voor de medemens. Ik hoop dat je nu begrijpt waarom ik niks kan lossen omtrend de wagen van GLPK. Wat wel bekend is, is dat we voor de titel gaan! Mvg... |
vrolijke vrolijke vrienden, vrolijke vrienden dat zijn wij ...:fight:
|
Quote:
Nu terug naar de discussie: Pronostiek. Zal nog ff wachten totdat er nog meer deelnemers bekend zijn. Klasse 3 leek mij in eerste instantie een suffe boel te worden............maar nu de deelnemers binnen beginnen te komen zit daar toch leuk spul. Volgens mij moet de leukste nog komen :) |
Ik weet ondertussen via via toch al wat de beslissing is geworden. :p
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
het ging toch om een sportieve sponsor gaan had ik ergens gelezen.. tenzij ze bij glpk vinden dat je zat drinken en de heele avond feesten een sport is :D
ik gok op body coach of riley ofzo iets in de aard.. |
Quote:
|
Zijn we niet een beetje :Offtopic: ;) aan het gaan????
Greets, Dr. Jozz |
Quote:
Ik zal nog een tip geven... drie letters... begint zoals VTM met een 'V', en eindigt op een 'T', nog iemand een gokje??? :Offtopic: |
Quote:
VRT/Canvas wellicht? Quote:
|
corvette c5r, sponsor Sporza
|
Quote:
|
Ik heb gehoord dat GLPK gaat aanzetten met een Maserati MC12, of nee was het een Saleen S7R of was het toch een Aston Martin DBR9......
Ja jongens, ik rammel er is goed mee. GLPK verdient niet beter Huilen met de pet op... |
Quote:
Met ondermeer de hulp van de vrienden uit Eindhoven ("De C5R wordt als 2e wagen in FIA-GT ingezet", "Die C5R, nou die gaat steevast naar de Belcar hoor" "Vergeet die C5 maar voor de Belcar, daar komt iets anders") heeft men er dan een welles-nietes spelletje van gemaakt. Als ik alles op een rijtje zet, denk ik dat het enige nieuwe dat we maandag mogen verwachten, de sponsor zal zijn. Als maandag in de Versuz dus daar de Corvette C5R met VRT/Sporza-sponsoring zal staan, zal mijn eerste reactie ook wel iets zijn in de aard van "Dikke Onnozelaars"; want dan kan je je toch gaan afvragen waar al die belachelijke geheimdoenerij nodig voor was. Nu ja, het blijft afwachten, maar ik vrees dat de grote "surprise" van morgen wel eens een dikke flop zou kunnen worden. |
Quote:
Ondertussen weet ik het ook al een halve week en ik ben teleurgesteld, want een verrassing is het eigenlijk niet. |
Quote:
Mijn frustratie gaat uit naar de teamleiding bij GLPK. Volgens mij moeten die mannen eens dringend raad gaan vragen aan een goede communicatiespecialist. |
Quote:
|
jongens. Als een team hun nieuws zelf wil bekend maken dan is dat toch hun volste recht. 10 jaar geleden toen bijna niemand internet had en een gsm wist je al het nieuws pas nadat het in de krant stond of op TV kwam. Tegenwoordig verspreiden alle geruchten zich via forums als deze en zorgen ervoor dat teams vaak in de problemen komen omdat er dingen uitlekken die nog niet helemaal rond zijn. Ik zou zeggen : verkondig enkel dingen waarvan je zeker bent en heb respect voor de teams en piloten die zelf met "nieuws" willen komen. Als ik alles moest gaan vertellen wat ik hier aan geruchten opvang in de WHEELS dan zou ik elke dag vanalles kunnen posten hier maar heel veel dingen achteraf weer moeten corrigeren...
|
het maakt toch niet uit geheim houden of dit of dat , zolang er maar een mooie snelle wagen staat is het allemaal toch goed...
|
Quote:
daar geef ik u groot gelijk AJ. ik herinner mij nog de tijd dat ik geen pc had, en op de sappige F1-roddels moest wachten tot PB ze lostte tijdens de kwalifs in Australië. nu weet je alles al voordat alle werknemers van een team volledig op de hoogte zijn, bij wijze van spreken. |
Quote:
Zelf mijn eigen ouders weten het nog niet dus waarom zou ik het aan u vertellen. Ze staan ook vol ongeduld te wachten en ze zullen het morgen te weten komen in de Versuz waar ikzelf NIET aanwezig kan zijn. Mvg... |
Quote:
Dat is mijn mening hier over. |
Quote:
Mvg... |
Nog 1 (slapeloze) nacht, nu nog 22 uren en 45 minuten op de kop en dan zullen we het (eindelijk weten). Maar toch een gokje: Ferrari 550GTS (vanwege meer publicitaire waarde).
Greets, Dr. Jozz |
Thomaske, gewoon niet reageren op geen enkele vraag en niet bevestigen van ik weet het maar mag niks zeggen. Dan heb je nooit geen boze gezichten of ontgoochelende reacties naar uwe persoon.
|
Saleen ;-)
|
Quote:
De situatie is identiek aan de winterperiode 2004/2005, zie de threads in het verleden omtrent dit geval ;) |
Quote:
|
Quote:
Bij GLPK schort er duidelijk iets aan de communicatie naar buitenuit. Het is trouwens niet de eerste keer dat ze op dat gebied in de fout gaan. In dat verband moet je, zoals Mark al zei, eens kijken naar al de heisa rond de Corvette in het tussenseizoen 2004-2005. Net zoals vorig jaar zijn er ook in deze winterperiode een aantal tegenstrijdige berichten de wereld ingestuurd. Als je GLPK zegt, zeg je bijna automatisch ook Carsport Holland. En ook daar wringt het schoentje. Antoine Hezemans schept er al decennia lang een haast kinderlijk genoegen in om mistgordijnen op te trekken en zichzelf constant tegen te spreken. En hoewel de Belcar een zuivere GLPK-aangelegenheid is, is de link met Carsport nooit ver weg. Zo konden we een tijdje geleden in de Autosport lezen dat GLPK in de Belcar zou aanzetten met de Corvette C5R (nieuws uit Eindhoven) en een paar dagen later op een Belgische autosportsite dat er omtrent de Belcar bij GLPK nog helemaal niets beslist was (nieuws uit Hasselt). Wie houdt er wie dan voor de gek? Het zou voor GLPK dan ook niet slecht zijn als 'nonkel Toine' eens voor één keer zijn grote klep zou kunnen houden tijdens de winterperiode. |
Bijzonder slap om alle schuld naar Hezemans te schuiven. De heren Anthony Kumpen en Bert Longin geilen ook enorm op aandacht, door continu van alles te roepen. Dan roepen ze weer Corvette, dan zijn ze bezig met een 550, en dan weer "heeft Anthony aan de telefoon gehangen over een Saleen". Er zit bij GLPK/Carsport zeer zeker iets bijzonder krom in de communicatie naar buiten, maar dat was al meer dan duidelijk bij aanvang van het afgelopen FIAGT seizoen, met al het geblaat rondom de Corvette. Om hier alleen Toine Hezemans de schuld van te geven vind ik echter allesbehalve correct.
"Probleem" is gewoon dat iedereen zichzelf woordvoerder acht in het team, en iedereen graag de eerste wil zijn om nieuws naar buiten te brengen. Of het nou Mike, Toine, Anthony of Bert is. En dit is geen aanval maar domweg een constatering. |
Quote:
Trouwens, ik weet toch al een week wat de beslissing is geworden. |
All times are GMT +2. The time now is 02:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.