![]() |
BMW van GS-motorsport...
|
:( één van mijn favoriete wagens uit Belcar zou het strijdtoneel verlaten:confused:
Moet hij plaatsruimen voor een nieuwe wagen.. Z4 misschien? Te hopen dat ze hem niet verkocht krijgen en zo met hem dit seizoen nog afmaken:D |
Dedju toch, net boven mijn budget! Anders...;)
|
Pittige prijs, 165.000 moest die Viper van GLPK ook opbrengen.
|
Denk eerder dat de Viper goedkoop was. De GS BMW is een pittige tegenstander voor Porsches RS, en die staan normaalgesproken voor 200.000 of meer te koop.
|
Quote:
In Belcar dit jaar had hij als enige tegenstanders de RS van prospeed (ge-evolueerde RS niet te vergeten;)), de RSR van PSI-CEO een klein beetje, en dan de Bi-Turbo van AD met Wautersen.. Snelste crono op Spa was een 2.21.9.. evensnel dus als die RSR's... Of 165.000€ veel is voor deze wagen weet ik dus nog zo zeker niet:rolleyes: |
Quote:
maar volgens mij is het wel een typ fout van GS... 2.21.9 lijkt nu wel net iets te snel voor de BMW;) |
Die tijd lijkt me toch haalbaar voor die wagen.
|
Quote:
Belcar Spa Euro Race 2004: 2:27.300 Belcar Spa Racing Festival 2004: 2:27.454 Belcar Spa 1000km 2005: 2:38.379/2:55.857 (regen) Belcar Spa Euro Race 2005: 2:30.077 Belcar Spa Racing Festival 2005: 2:42.809 (regen) Belcar First Race 2006: 2:29.694 Snelste tijd dus tot nu toe een 2:27.300... Die tragere tijd van dit jaar 2.29 tegenover die knal tijd van 2004 komt door de aanpassingen van het reglement?? Tot nu toe is hij wel telkens de snelste van zijn klasse geweest, zowel in TA als Klasse2! |
Die wagen is inderdaad héél snel, maar zo betrouwbaar is hij niet echt...
|
Nu wel. ;)
|
Is hij dan mss in handen van Daikin nu ????
|
Quote:
|
Gs Bmw
Voorlopig nog geen paniek.
Het team heeft de wagen in de "etalage" gezet om de reacties erop te bekijken. Dus hij is niet verkocht/verhuurd aan Daikin. Normaal gezien doen ze het seizoen ermee uit. Wat daarna gebeurd met de wagen ?? |
@ J.E. oef dat is me een grote geruststelling!
Misschien zijn ze van plan hem eind dit jaar te verkopen om zo Z4 project te starten? Maar eerlijk gezegd dan toch liever deze M3 GTR V8 hoor! |
Ik snap niet hoe jullie aan de link GS -> Daikin komen. Gwn omdat ik heb gezegd dat hy nu wel betrouwbaar is? :rolleyes:
|
Ik bedoelde ook daikin zelf niet .. Ik had het over een team in het algemeen .. En zeker niets tegen daikin hoor, wat ze met die mini deden was gewoon fantastisch ;) Was altijd al een van de mooiere exoten in de Belcar .. Zo kunnen ze er wel opnieuw gebruiken in de Belcar ..
|
Ik had het meer op Pinzie. ;)
|
Was gewoon een vraagje dat in me opkwam, toen ik de website onder je nick zag staan...
|
Dus als de website van bv AD Sport onder myn nick stond, dan maakte je, dan maakte je de link met AD Sport? :rolleyes:
|
Quote:
|
Ik heb nooit als spreekbuis gefungeerd. Er is nooit iets tegen my gezegd van DRT uit om op dit forum te plaatsen.
|
Quote:
Enig idee of iemand weet aan wie/ welk team ? Mvg |
Quote:
Na de laatste Belcar Original race van 2006 verhuist de wagen naar het Verenigd Koninkrijk. Mvg, Dries DS |
Quote:
Dit is een spijtige zaak dat we de auto mogelijks niet meer in ons land zullen zien . Mvg |
Verkocht aan een Engels Team? Weet je welk Team Dries?
De BMW mag volgens mij in geen enkel van de Engelse GT/Touring Kampioenschappen meerijden... Dus zouden we hem nog wel eens in België terug kunnen zien... |
Quote:
Om eerlijk te zijn: ik heb er ook niet willen naar vragen, gezien Georg me toen verzocht de informatie omtrent de koper 'inside' te beschouwen. Bij deze doe ik dat dan ook, en laat ik de eer aan GS Motorsport zelf om te melden wie de koper is ;) . Of misschien doet de nieuwe eigenaar dit zelf wel, wie weet... ? Oh ja, eventjes ter verduidelijking: op de desbetreffende website, die overigens een zeer goede zoek/vindplaats is voor potentiële kopers van een racebolide, wordt vermeld : "THIS 165,000 euro CAR SOLD IN 4 WEEKS ON RACECARSDIRECT.COM" . Natuurlijk stond die wagen 'in aanbieding' op die site, en het is mooie publiciteit als je zoiets meldt... Maar euhm... ze zaten er echt voor niks tussen, de verkoop is via een andere weg gebeurd. Georg Severich is nu eenmaal geen onbekende in het (Europese) racemilieu ;) Mvg, Dries DS |
Quote:
|
Quote:
Maar idd. V8 Series was ik over het hoofd gezien! Maar ik denk er meer aan dat het Engels Team bv. wilt aantrede in DSC of dergelijk kampioenschap. |
Quote:
Ik denk niet dat deze wagen sterker is dan Mosler, porsche 935 of een V8star |
En daarmee verdwijnd de mooiste sound uit de Belcar.
Ik vindt dat deze BMW het mooiste geluid maakt van alle wagens. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Ben ns gaan kijken op de webstek van GS-motorsport. Ik heb er geen info gevonden rond de BMW (maar ik heb ook niet verder gezocht toen ik dit vond):
Quote:
(bron: gs-motorsport.com) |
Quote:
Quote:
Mvg... |
Ik gok op Moore International Motorsport. Link -->> Willie reed de 24 uur voor GS Motorsport. Het is natuurlyk maar een gokje van my. ;)
|
Quote:
Aan deze gok had ik ook gedacht |
All times are GMT +2. The time now is 10:31. |