![]() |
Belcar Last Race 21/22 oktober: de aanloop
We gaan niet alleen circuitrijden dat weekend, er wordt ook gerallyd. De legends masters bestaan dit jaar uit een wedstrijd op het circuit met de legends cars en een rallyproef met world rally karts.
|
We gaan ons Vanina trug zien! :D
|
Inderdaad, daar staat een artikel over in Turbo Magazine, dat de Legend Master Piloten ook in World Rally Karts moeten plaatsnemen.
Naast de namen van vorig jaar, zullen zoals bovenvermeld niet alleen Vanina Ickx meedoen, maar ook Duval, Everts, Leinders, De Mevius, Corthals, Kumpen en De Radiguès. Het zal weer een spektakel van jewelste opleveren! :gas: |
http://www.hotbuggy.com/duval.html
:eek: Defourny ............durft die weer op een circuit te komen? |
Ik zie ook dat Mollekens in het lijstje staat. Wel jammer dat Loix dit jaar niet meedoet...
|
Quote:
|
Over welke Loix gaat het? David of Freddy?
|
Quote:
|
waarom was fast Freddy in zolder nu donderdag?
|
Omdat Freddy er met een Fun Cup heeft gereden. Met het oog op de wedstrijd volgend weekend? :confused:
Trouwens, Loix rijd wel mee met de Legend Cars. ;) Zie hier een lijstje met de bekende namen: - Fred Bouvy - Pierre-Yves Corthals - Grégoire de Mevius - Didier de Ragiguès - Marc Duez - François Duval - Stefan Everts - Marc Goossens - Stéphane Henrard - Vanina Ickx - Anthony Kumpen - Bas Leinders - Stéphane Lémeret - Freddy Loix - Jean-Michel Martin (winnaar 2005) - David Saelens - Patrick Snijers - Bruno Thiry - "Vande" - Vincent Vosse Bron: Turbomagazine (21-09-2006) |
Belcar Last Race Zolder, de aanloop
Quote:
Quote:
staat nog niet vast maar er is kans dat we de Viper van AD voor 2de en meteen ook laatste keer zullen zien aantreden. Moest de Viper niet aantreden en kiest AD toch voor hun Bi-turbo dan blijven ze toch wel een potentiele podium kandidaat, zeker na hun mooie race op Spa! |
Quote:
|
Viper, Raceboy had hier al een thread voor opgestart. :)
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14064 |
Quote:
Bedankt voor Admindie samenvoegde;) |
Gistermiddag is er alweer een Prospeed Porsche zwaar gecrasht tijdens de trainingsdag op Zolder, zo staat te lezen op Racingworld.be.
Dure tijden voor Prospeed, amai! Crashes in de 24u van Zolder, New Race Festival en nu ook nog tijdens een training...:o Gaan ze dat allemaal nog oplappen voor de laatste race, lijkt me niet? |
waarom niet? als dat te doen is, zullen ze wel moeten van hun sponsors
|
New Race Festival? :confused:
Daikin Racing zal terug aan de start verschynen van de Belcar Original. De uitstap naar de DSC was maar 1malig & daar zal het ook zo by blyven. Nu snap ik waarom er zo weinig buitenlanders in mee ryden. :rolleyes: |
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
We gaan off-topic, maar Iceman zinspeelt waarschijnlijk op de uitsluiting van de Daikin-meisjes na de eerste DSC-race tijdens het Racing Festival.
De technische reglementen van de DSC zijn voor buitenstaanders niet altijd logisch en gemakkelijk te begrijpen. Het heeft het Daikin-team in Francorchamps in ieder geval parten gespeeld. In het DSC rijden overigens wel een behoorlijk aantal buitenlanders mee. Ik vind het een leuk kampioenschap met een grote verscheidenheid aan wagens en een prachtige mix van toerwagens en GT's. Het doet me een beetje denken aan de gouden jaren van Carglass Cup en Belcar. |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
Quote:
|
Allez, kwist echt niet dat er zoveel meededen. :o Had alleen aan de "bekenste" gedacht. :frusty: Sry. :o
|
Maes-Van Rossem met Porsche biturbo van RS Racing in Belcar Last Race
http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=14202 Slim gezien, zonder de SRT C5-R kunnen zijn voor de 3de plaats algemeen gaan. Benieuwd of het hen gaat lukken. |
MSE zal de M3 Coupé dit weekend inzetten met als piloten Peter Beckers en myself :gas:
|
ai ai, den Bart weer opt circuit. :p Grapke e. :D
|
Quote:
Kan niet komen kijken, maar hoop dat je het seizoen met een mooi resultaat kan afsluiten. Allez, er zijn toch al een paar Corvette's minder, dat scheelt weer wa plaatsen...;) |
Indien er een team foto's wenst van de laatste belcarrace ...
Stuur gewoon een mailtje naar karl@dorme.be met vermelding van team, wagennummer, etc ... en dan bezorg ik jullie deze (ook hoge resolutiefoto's voor eventueel drukwerk !). lots of pictures @ www.dorme.be |
Quote:
Zo neem je het werk af van de persfotografen rond 't Circuit die ook voor enkele teams werken. Niet mooi van je! Mijn mening. Mvg... |
Line up van AD Sport:
nr 8 - Koen Wauters / Kris Wauters - Viper GTS-R nr 9 - Harry Steegmans / Philip Daniels / Albert Vanierschot - Porsche 996 Biturbo nr 34 - Kevin Leest / Patrick Schreurs - Porsche 993 Das mooi de Viper terug te zien;) http://www.ad-sport.be/belcar2005/ |
Ik had ergens gehoopt om Kris en Menten op de Viper te zien rijden. (Wishful thinking I guess :p) Maar blijkbaar kan Koen nu wel om z'n drukke agenda heen. Hopelijk kunnen ze iets betekenen in de laatste manche. Volgens mij zal er tussen Eurotech, AD, G&A en Laudi Racing zwaar om die P2 en P3 gestreden worden. En ook niet de Biturbo van RS Racing vergeten want die zal ook wel zwaar komen aanzetten. P1 ligt misschien zo goed als vast, maar de overige plaatsen kunnen toch nog wat spanning opleveren. :)
|
Mooi de Viper terug te zien.
Afscheid van de Chysler Viper GTS-R en de Chevrolet Corvette C5-R. De 2 monumenten van de Belcar. Ik zal zeker een traantje laten, ik had het in Spa al moeilijk gewoon nog maar te kijken naar de vette's toen ik aan de SRT box stond :( |
Ik kom zeker kijken... laatste keer GT1 Vette & Viper in Belcar:worship:
|
Idd, daar gaat de Belcar:bye: :(
Mag de LM600 wel terugkomen volgend seizoen? |
Quote:
|
|
Vooral als de SRT Vette er niet is:rolleyes:
Daarbuiten is het wel een hele mooie affiche. Zou hem graag full-size hebben:) |
Ik ga dit weekend ook kijken . Spijtig dat we volgend jaar zoveel mooie wagens niet meer gaan zien . :mad:
|
Letterlijk de "Last Race" van de GT1 auto's. Zou me niks verbazen dat ze daarom de Corvettes en de Marcos er hebben opgezet.
|
All times are GMT +2. The time now is 23:33. |