schumivill |
17-12-2005 02:29 |
Leinders legt aanbod Midland naast zich neer.
Quote:
Een team als Midland kan alle cash gebruiken. Geld dat circuleert onder de rijders die nog steeds op zoek zijn naar een zitje. “Het 3e zitje bij Midland gaat naar de hoogste bieder, niet naar de rijder met de meeste ervaring of met het meeste potentieel.”, stelt Bas Leinders, wanneer we hem aanspreken over het aanbod van Midland. Terug kijkend op de gesprekken met Midland besluit Bas Leinders, “Ian Philips – waarmee ik aan tafel zat - weet heel goed wat ik waard ben als rijder, maar geld is en blijft een noodzaak, zelfs voor iemand die een wagen kan testen en ontwikkelen.”
“Dit bod is voor ons niet aanvaardbaar en buiten bereik. Niet aanvaardbaar omdat vijf miljoen dollar gewoon te veel is voor een zitje van derde rijder bij een teams als Midland, want voor die prijs kan je net zo goed bij Williams aan de slag. Buiten bereik, want we hebben die vijf miljoen dollar niet.”, vat Leinders de situatie concreet samen.
|
Bas heeft blijkbaar de F1 droom opgegeven,hij wil naar de States.
Quote:
“Kijk, het is redelijk simpel. In de States rij je met 2 miljoen dollar bij een topteam. Zoals ik het nu inschat moeten er nog enkele Champcar zitjes binnen bereik zijn. Afwachten, we zien wel.”
|
Bron: www.f1world.be
|