![]() |
22 Teams voor de F1 in 2008? Lekker speculazen!
Zeker:
1 Ferrari 2 Renault 3 McLaren 4 Williams 5 BMW Sauber 6 Toyota 7 Honda 8 Midland 9 Red Bull 10 STR 11 Super Aguri Bevestigd wat betreft interesse 12 Paul Stoddart / Minardi 13 Prodrive Gokwerk, relatief zeker 14 Alesi/McLaren B/Direxiv 15 Penske 16 Eddie Jordan 17 Eddie Irvine + Russische miljardair Super Gokwerk 18 Carlin Motorsport 19 Racing Engineering 20 Duits consortium met ergens een rol voor Schumi/Weber 21 Zoontje Todt / ASM / ART/ Ferrai B 22 Dome Japan Wie heeft nog meer namen in zijn of haar kop zitten die in aanmerking komen? |
Ik heb Pescarolo en Oreca ook al horen vallen.
|
BCN met Enrique Scalabroni :)
|
direXiv is ook ingeschreven voor 2008 (meldt pitstop.tv)
|
Als er al 11 plaatsjes bezet zijn dan blijft er maar 1 niet meer over.
En wat als iemand in 2007 (volgend jaar dus) al in de F1 stapt? Bv Direxiv? (De geruchten doen toch al een tijdje de ronde dat die in 2007 in de F1 zouden stappen?) Wat dan? Alle plaatsjes bezet.... Sorry mannen, al die moeite voor niets. |
Lotus :worship:
Audi (of hun topmerk Lamborghini?) |
Quote:
|
Pakt dat we volgend jaar hoedanook met 24 wagens op de startgrid staan.
Positief of het nieuwe achterliggersdrama ? :) |
Quote:
|
Da's inderdaad op dit niveau een lachwekkende reden om een vergadering niet door te laten gaan... (zou de eerste schifting niet al op basis hiervan moeten plaatsvinden? ;) )
Stel, dat er van de huidige teams nog namen gaan afvallen, bijvoorbeeld Midland en Super Aguri en dat STR door één van de kandidaten bijgestaan gaan worden (bijv. Prodrive); dan zijn er ineens vier plekken vrij... Snap je wat ik bedoel: volgens mij is het dus niet zo dat de elf huidige teams al zeker zijn van hun plaatsje in 2008. Wèl maken ze natuurlijk meer kans daarop, maar da's andere koek. |
Quote:
|
Ach, het allerlaatste wat ik me in een dergelijke situatie over kan herinneren, is de leider in de GP van Brazilië 2001, die er door een gedubbelde vanaf geschoten werd. Remember? ;) (het doet nog steeds pijn, als fan van beide rijders...)
|
voor mijn part worden dat 30 teams, of zelfs meer, dat kan alleen het spektakel en de promotie ten goede komen me dunkt
al is een beetje niveau wel op zijn plaats! Geen 10 seconden verschil tussen de 1ste en de laatste hé! |
Quote:
achterliggers zijn een deel van de sport. je weet dat je als je aan de leiding ligt, mensen zal moeten op een ronde zetten. |
Ik denk dat ze nu toch eerst gaan zien wie er kapitaal krachtig genoeg is, en met genoeg passie! (gelijk bv. prodrive & penske).
Het is ook niet de bedoeling dat de gekozen teams slechts 1a2jaren blijven. Ik hoop dat er meer dan 12teams aan de start komen, het komt iedereen tengoede! |
All times are GMT +2. The time now is 23:33. |