De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Renault heeft interesse voor Schumacher (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=12842)

Pascal 14-04-2006 14:26

Renault heeft interesse voor Schumacher

Volgens VRT TT.
Quote:

Renault zou volgend jaar het WK Formule 1 willen rijden met Michael Schumacher. "Flavio Briatore zei me dat we eerst met hem moeten praten voordat we ergens tekenen", vertelde Schumachers manager.

Schumacher kent de teambaas van Renault goed. Briatore haalde hem in 1992 naar de Benetton-renstal. Met Benetton won Schumacher zijn eerste wereldtitels, in 1994 en 1995. In 1995 zat er nota bene een Renault-motor onder de kap.

De zevenvoudige wereldkampioen kan bij Renault Alonso opvolgen, die na dit WK naar McLaren verhuist. Dan loopt bij Ferrari het contract van Schumacher af.
Zou hij dan toch nog eens wereldkampioen worden ???

C U

JPMontoya 14-04-2006 14:42

Schumacher heeft toch altijd aangegeven zijn carriere te willen sluiten bij Ferrari..

Anderzijds de cirkel zou wel rond zijn moest hij terug bij Briatore gaan rijden.

bluelite 14-04-2006 15:36

Nee, dan moet ie bij Jordan rijden.

marcel 14-04-2006 15:45

ik denk da élk team wel geintresseerd is in Schumacher, die einde contract is

Bart.Vandecavey 14-04-2006 16:20

Quote:

Originally Posted by bluelite
Nee, dan moet ie bij Jordan rijden.

Of bij Mercedes...

A.J. 14-04-2006 18:27

als hij bij Renault gaat rijden dan zullen ze bij Renault zelfs de prijs van de DACIA omhoog moeten laten om zijn salaris te betalen. Of hem zo ene als dienswagen geven :D

M-jo 20-04-2006 12:37

Zo een ' basic ' versie , no servo , vaste ruiten . . . :(

Of die Espace met F1 motor , moet leuk zijn . :gas:

Gèrre 20-04-2006 18:31

zou wel eens leuk zien om te zien wat Schumi kan met een wagen die niet rood is :)

Raceboy 20-04-2006 19:06

Quote:

Originally Posted by Gèrre
zou wel eens leuk zien om te zien wat Schumi kan met een wagen die niet rood is :)

1991 t/m 1995?

Jarno 20-04-2006 21:53

Als we eerlijk zijn, moeten we toch toegeven dat Schumi "over the top" is. Hij is misschien nog wel goed, maar zijn beste jaren lijken mij wel voorbij. Een team dat absoluut voor het wereldkampioenschap wil strijden, kan beter voor andere opties kiezen. Versta me niet verkeerd, want ik heb veel respect voor wat hij in het verleden gepresteerd heeft. Naar mijn mening is Red Bull bijvoorbeeld in Michael Schumacher geïnteresseerd voor zijn "marketingwaarde". In dat geval mag in dit voorbeeld Red Bull er zeker van zijn dat ze "in the picture" zullen lopen. Maar of dat een wereldtitel zal opleveren?????????????

FIRE 20-04-2006 22:10

Quote:

Originally Posted by Jarno
Als we eerlijk zijn, moeten we toch toegeven dat Schumi "over the top" is. Hij is misschien nog wel goed, maar zijn beste jaren lijken mij wel voorbij. Een team dat absoluut voor het wereldkampioenschap wil strijden, kan beter voor andere opties kiezen. Versta me niet verkeerd, want ik heb veel respect voor wat hij in het verleden gepresteerd heeft. Naar mijn mening is Red Bull bijvoorbeeld in Michael Schumacher geïnteresseerd voor zijn "marketingwaarde". In dat geval mag in dit voorbeeld Red Bull er zeker van zijn dat ze "in the picture" zullen lopen. Maar of dat een wereldtitel zal opleveren?????????????

Hier ben ik het wel mee eens.

Pascal 20-04-2006 23:36

Ferrari heeft reeds gereageerd. Schumacher moet binnen de 2 maand beslissen wat hij gaat doen. Schumacher heeft prompt gereageerd en gezegd dat hij bij Ferrari blijft.

We zien wel verder...

C U

All times are GMT +2. The time now is 11:37.