![]() |
Foto's GLPK-Viper 1999???
Heeft iemand foto's van de GLPK-Viper uit 1999??? Iemand van het gtr4u-forum heeft de FIA-GT versie gemaakt maar wil hem nu ook in belcarspec skinnen. Maar er is een probleempje: nergens zijn foto's van die wagen te vinden :( ...
http://www.gtr4u.de/jgs_db_bilder/bi...06743-4207.jpg |
Da's toch vrij logisch dat er geen foto's zijn van een Belcar GLPK Viper in het jaar 1999: toen reed GLPK er immers nog geen (Castrol) Belcar Kampioenschap mee :cool:
In 1999 reden Anthony Kumpen en Stéphane Cohen (laatstgenoemde is de voormalige teamgenoot van 'papa' Paul Kumpen in o.a. Castrol Belcar, GTR Euroseries en het GT kampioenschap in Frankrijk) met een Porsche 996 GT2, waarmee ze overigens de titel wonnen, en dat model lijkt me toch vrij ver af van een Chrysler Viper GTS-R ;) . Het tweede GLPK team in de toenmalige Castrol Belcar, in 1999 bestaande uit Walter Grootaers en Patrick Schreurs, reed dan rond in een Porsche 993, bestickerd met de Radio Donna publiciteit. De allereerste podiumplaats van de GLPK Viper dateert wel degelijk uit hetzelfde jaar. Vincent Vosse en Didier Defourny scoorden met de wagen een derde plaats tijdens de FIA GT wedstrijd in Silverstone. Dus: jongens, zet de zoektocht naar een Belcar livery 1999 voor deze wagen maar stop, de livery bestaat immers niet ;) . Vanaf 2000 viel deze te bewonderen in ons nationaal Belcar Kampioenschap. Oftewel ken ik m'n gewijde 'Belcar Geschiedenis' niet meer goed, wat te betwijfelen valt (doch: alles is mogelijk ;) )... |
De GLPK viper heeft belcar gereden in 1999 zeker in Zandvoort.
|
Quote:
|
Quote:
|
Zoals ik al zei: 'alles is mogelijk'... Foutje van mij dan... Een kloofje in mijn geheugen. Tja, zal met de leeftijd te maken hebben zeker :fight: ... In elk geval: als ik de betrokken persoon aan foto's van de GLPK (Castrol Belcar) Viper van 1999 kan helpen, zal ik dat zeker doen ;)
Mvg, Dries DS |
1 Attachment(s)
Wagen reed in beide races hier vernoemd in dezelfde livery als in de FIA GT.
Hier een foto van in Spa dat jaar. |
Quote:
PS:is die foto van de Spa Euro Race want de nummering ziet er anders uit dan bij de FIA-GT? |
Quote:
Quote:
Heb ook nog ergens foto's van de FIA GT race in Zolder. Maar dat wordt enkele uurtjes zoekwerk. :gas: |
Quote:
http://www.gtr4u.de/attachment.php?attachmentid=25788 |
All times are GMT +2. The time now is 16:24. |