De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   De Nederlandse F1 soap (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=8163)

Mark 26-05-2004 12:53

De Nederlandse F1 soap

Ja, we gaan internationaal weer eens geweldig op de bek. Naar het schijnt moet Bruni zijn zitje inleveren bij Minardi. Vanaf Canada zou er volgens "afspraak" iemand met een Nederlands paspoort moeten rijden................

Verstappen en Albers hebben bedankt, Coronel heeft een conflict over de teamkleding :rolleyes: ..............blijft er niet veel over :D

Ho-Pin Tung? Te weinig ervaring. Doornbos ook te weinig ervaring...........ik zet mijn 1 eurocent op Nicky Pastorelli ;)

Althans, als we de berichtgeving in het Rotterdamse AD mogen geloven ;) F1 en Nederlanders, dat blijft slapstick comedy.

En Leinders dan? Geen idee..............dat is een non-issue in Nederlandse pers.

Meer over deze soap op autosport.nl

Kan ik ergens mijn Nederlandse paspoort inleveren voor een Europees paspoort? :D

Oneliner 26-05-2004 13:54

Wij zien hier in België heel tolerant tegenover inwijkelingen en hebben zowat de makkelijkste manier om de plaatselijke nationaliteit aan te nemen in heel Europa.
U weze van harte welkom ;)

Achja, ik denk dat we toch sneller een Belg in de f1 gaan zien dan een Nederlander :)

marcel 26-05-2004 14:32

het staat ook op pitstop.tv
maar: dat er enkel nederlanders genoemd werden, zou enkel te maken hebben met de verstandhouding tussen nederlands bedrijf en nederlandse pers.

FIRE 26-05-2004 19:01

De Verstappen Soap (aflevering 1093):

Van verstappen.nl:

Quote:

Jordan test gecancelled
(26 mei 2004) De test bij Jordan, die voor Jos Verstappen gepland stond op 1 juni aanstaande, is van de baan. Achteraf blijkt de seatfitting, waarvoor Jos een tijd geleden in Engeland op de Jordan fabriek was, te gecompliceerd om een goede zit- en rijderspositie te creëren. En dat is voor Jos Verstappen de reden om de test te cancellen.

“Als je niet lekker in die auto zit dan kun je niet optimaal presteren”, aldus Jos in een korte reactie. Het postuur van Jos zou hieraan debet zijn, iets dat al eens eerder ‘in de weg heeft gezeten’ toen de coureur een stoeltje zou passen bij het team van Sauber. “Het is van onze kant een weloverwogen beslissing geweest, in samenspraak met onze sponsors. Het is bijzonder jammer, voor zowel mij als voor Jordan. En ook sneu voor de monteurs van Jordan die keihard voor me gewerkt hebben om me goed in de auto te laten zitten. Ik bedank ze dan ook van harte voor hun inzet.”

Mark 26-05-2004 19:07

Of in echte mensentaal: Meneer Trust of Meneer Muermans hebben de centjes niet (op tijd?) betaald en zoeken nu dus een of ander lullig excuus om zich daar achter te verschuilen ;)

@Fire

Ga je mee je paspoort inleveren? :D

FIRE 26-05-2004 19:21

Quote:

Originally posted by Marshal
Of in echte mensentaal: Meneer Trust of Meneer Muermans hebben de centjes niet (op tijd?) betaald en zoeken nu dus een of ander lullig excuus om zich daar achter te verschuilen ;)
Ik denk ook niet dat dit de echte reden is. Als hij niet goed in de wagen kon zitten hadden ze dit toch al tijdens het passen gemerkt zou ik zeggen. Zal wel een spelletje zijn tussen Jordan en Trust. Na het beloven van een test heeft Verstappen erin toegestemd dat Trust Jordan en Albers mag sponsoren.

Quote:

@Fire

Is belastingtechnisch wel interessant....maar het EK staat voor de deur (en Belgie doet niet mee :bye: ) en wacht dus nog even. :D

Bart.Vandecavey 26-05-2004 19:22

Quote:

@Fire

Gelieve dan wel een Duits paspoort te vragen...

FIRE 26-05-2004 19:32

Duits?
Dè noit!

pompierke 26-05-2004 20:45

Quote:

@Fire

Hé daar moet hier wel degelijk over gestemd worden (misschien op 13 juni, extra kiezing voor Marshal en Fire), 2 Hollanders die Belg willen worden, dat is vragen om problemen. :D :fight: :D
ik heb er 3 bij mij in de ploeg in zolder en dat is af en toe niet te doen!!!! :D :fight: :D

Megane 27-05-2004 07:24

Quote:

Originally posted by FIRE
De Verstappen Soap (aflevering 1093):

Van verstappen.nl:

Ik dacht dat J. V. alleen een dikke nek had. :D :D

Mark 28-05-2004 23:19

Quote:

Nee, ik zat toch fout................Joske is echt dik geworden :D

http://www.verstappen.nl/UK/item31/p...Plofkoppie.jpg

Maar weet je wat echt humor is? De twee bussen met Nederlandse Verstappenfans die a.s. maandag afreizen naar Silverstone om dinsdag naar Glock, Heidfeld of Pantano te gaan kijken die dan misschien gaan testen :D

Op dat Verstappenforum zitten wel enkele klein kunst talenten:

Meezingen op de melodie van "Ik verscheurde je foto" van Koos Alberts.

Quote:

Ik verscheurde je foto
'k Heb Dutch Devils verbrand
Nu zit ik hier te huilen
Met m'n poot in 't verband
Ik verscheurde je foto
Sloeg 't advies in de wind
Dat jij zou blijven vlammen voor altijd
Oh, er is nog hoop
Dat jij terugkeert in de F1
Nooit, je zei: "Nooit"
En dat is echt niet zomaar voorbij

***VARIANT 1***

"ik verprutste mijn stoeltje,
met mijn pik in mijn hand"
"Ik verprutste een stuurtje,
ik voel me als een natte krant"
"Sophietje moet me troosten,
maar het klopt van geen kant"
"wie heeft een stuurtje, schat waar ligt het verband"
"MP zou me helluppe,
maar vertrok naderhand"
"EJ speelt een spelletje,
heeft z'n schepen verbrand"
"Jantje mag me belluh,
dan rijd ik nog Le mans"
"F1 krijg de tering,
je ziet me nooit meer terug"
"veel succes met die Alberts,
die houdt het meest van op z'n ruuuuuúuuuug!!!!!!!!!!

***VARIANT 2***

'k was een ster in Europa
'k liet het bloed sneller gaan
grootste fan was m'n opa
en 'k had er veel langs de baan
Maar na tien jaar van gassen
is het uit met de pret
'k wil geen stoeltje meer passen
en 't liefst lig ik de hele dag op bed

The Interceptor 01-06-2004 15:17

Normaal zou vandaag (1 juni) Jos dus met de Jordan in Silverstone getest hebben, er waren wat fans die al een vliegtuigticket naar Engeland gekocht hadden precies :D : foto van vandaag in Silverstone (maar Jos is er dus niet ...)

http://www.f1racing.nl/nl/photo.php/large/29103.jpg

Nicki_Mks 01-06-2004 15:41

Woehahaa... :D :D :D Die wisten van niks zeker...

Mark 01-06-2004 18:06

Quote:

Originally posted by The Interceptor
Normaal zou vandaag (1 juni) Jos dus met de Jordan in Silverstone getest hebben, er waren wat fans die al een vliegtuigticket naar Engeland gekocht hadden precies :D : foto van vandaag in Silverstone (maar Jos is er dus niet ...)

Tot hoelaat zijn de asielzoekers-kantoren open bij jullie? Na het zien van de foto wil ik vandaag nog het land uit :D

Maaruh...........der schijnt een paddocker tussen te zitten ;)

edit: Schijnt nogal leuk te zijn, ze zijn nog niet vertrokken op het moment dat ik dit tik, krijg zojuist een sms binnen..........

marcel 01-06-2004 18:34

dat spandoek, "Jos the boss"....

moet dat ondertussen niet "Jos de klos" zijn?

All times are GMT +2. The time now is 23:51.