Quote:
Originally posted by Mark
Werken RACB / Renault dan met één-jaars contracten? In het kader van de continuiteit en de kosten lijkt me een meerjaren plan een betere optie.........in de omringende landen zie je vaak dat een team voor meerdere jaren een contract aangaat voor zo'n junior programma. Op die manier kun je een afschrijving over meerdere jaren doen........
|
Volgens mij is dit idd ook wel zeer onlogische moest de RACB en Renault een éénjarig contract met Marc Goossens Motorsport hebben afgesloten, gewoonweg al voor het imago van de Academy zou het slecht zijn moest er nu weer een ander team de 2 rooky's gaat runnen.
Maar wat het afschijven betreft, zie ik geen enkel probleem!
Het team dan de Rooky's moet runnen, krijgt de wagens in bruikleen van Renault België, spear stukken zullen ook wel op kosten van Renault België kunnen aangekocht worden.
Dan is er volgens mij maar een zeer minieme investeering nodig, zoals bv een trailer e.d.
Personeel is tegenwoordig aantewerven, en als de zaak (lees: seizoen of project) gedaan is gewoonweg aftedanken... (hoe erg dergelijke dingen ook zijn, gebeuren ze nu eenmaal dag dagelijks

)
Quote:
Originally posted by Mark
Uiteraard e.e.a. voorzien van wederzijdse prestatie clausules e.d., dat is gewoon dagelijks zaken doen. Als ik dit stukje lees op autosport.be uit februari 2004 kan ik me moeilijk voorstellen dat je voor één jaar dergelijke investeringen doet.
|
Verder is het ook zo dat Marc Goossens Motorsport in 100% eigen beheer nog 2 of 3 andere FR1600 heeft, dus op die manier zal zowieso Marc Goossens Motorsport niet verdwijnen moest er een ander team de 2 Rooky's mogen runnen in 2005.
Maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk!