Quote:
Originally Posted by Autofan
Te snel denk ik niet. Zie de Opel Astra ex-DTM die in de DSC rijdt en aangezien de Belcar heel wat snellere wagens heeft dan DSC.
|
Dat is wel erg kort door de bocht

Ligt dat misschien niet aan de coureurs, teams en het desbtreffende chassis van die Taxi-Astra? De snelste tijd in 2002 (op de vrijdag, de rest van het weekend haddden we last van wat motregen

) was een 1.28.316 op Zolder. Alleen de C5-R met Goossens achter het stuur komt in de buurt van die tijden. Let wel, we hebben het over DTM 2002!! Die gasten zullen wel iets sneller zijn geworden in de afgelopen jaren.
Terug naar de vraag van Scapa: Net zoals de diverse soorten Silhouettes niet passen binnen een GT- en Toerisme kampioenschap, passen die DTM wagens er niet tussen................ "not within the spirit of the rules"

Althans, dat is mijn mening
Neemt niet weg dat ik leuk vind om naar te kijken, die V8-stars en DTM wagens..........in het DSC valt het e.e.a. wel mee. Maar om ze nou laten rijden voor de prijzen in het meeste vooraanstaande GT-kampioenschap van Noord-West Europa (think global

) gaat me net iets te ver.