Quote:
Originally Posted by serge
Fantastisch idee dat hier op tafel ligt. Ik hoop enkel dat het organisatorisch ook allemaal een beetje in orde komt.
Hoe gaan de (ex) TC en SC teams behandeld worden t.o.v. de (oude) Belcar?
Waarschijnlijk zullen we als TC team dan ook geen box meer hebben.
Al het materiaal dan maar verhuizen naar de pitlane voor de training, en nogmaals voor de wedstrijd?
Kunnen we alles (training en wedstrijd) nog op 1 dag afwerken?
Wat met het inschrijvingsgeld? Aangezien we nu ook op A-weekends zullen rijden, zal het inschrijvingsgeld dan ook naar A-niveau opgetrokken worden?
Eerste aanzet om op A-weekends te rijden is fantastisch, maar ik wacht toch even af tot alle details bekend zijn om euforisch te worden...
Serge
|
Toch iemand die een beetje denkt aan de negatieve kanten.
Als TC team beschikken wij niet over trucks en tenten voor het geval we geen box krijgen en evenmin over quads met aanhangwagen om het materiaal te vervoeren naar de pits.
Rijden op zaterdag of zondag? Veel zelfstandigen die TC rijden doen dit net omdat ze niet de mogelijkheid hebben om op zaterdag hun zaak te sluiten. Rijden op zondag betekent dat er nooit meer wedstrijden van 4 uur zullen zijn, hetgeen toch bij velen ook een motivatie voor de TC is. het is trouwens nog niet zeker dat er op zaterdag 4 uur kan geraced worden.
Inschrijvingsgeld: reken er maar op dat er een heel deel bijkomt met als excuus dat er meer volk zal zijn.
Volgens ik vernomen heb zou ook een nationale licentie nodig zijn tijdens een nationaal weekend.
Kortom het gaat ons veel geld kosten.
Het is trouwens nog niet zeker dat dit allemaal doorgaat aangezien de RACB niet te vinden is hiervoor; Zij zien meer in het samengaan van BTCS en Belcar in hetzelfde weekend. Dat wil zolder dan weer niet want ze bang dat BTCS Belcar zou in de schaduw zou stellen.
zoals Serge zegt: nog even afwachten