View Single Post
Old 25-10-2005, 15:01
Hoppa's Avatar
Hoppa Hoppa is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by christophe
Sorry hoor, ik begrijp jullie niet goed

Eerst zitten jullie te mekkeren over hoe slecht het is in de touring cup qwa decibels en steeds minder deelnemers.

Nu doet men er eindelijk iets aan om het intersanter te maken voor publiek, sponsors, geluid enzovoort en nu beginnen jullie terug te mekkeren over inschrijving, boxen enzovoort.

Als het allemaal tegen jullie goesting is, blijf dan thuis

Sportieve groeten
European Formula Racing
Je zal lang mogen zoeken om een post te vinden waarin ik klaag over geluid, toeschouwers en dergelijke. Die is er namelijk niet om de simpele reden dat ik de TC, die trouwens nog steeds dezelfde is sinds het begin in 1992, goed vind zoals hij is. Vanaf het begin is er de geluidsbeperking geweest maar het is pas de laatste jaren dat er serieus over gezaagd wordt.
Ik begrijp goed dat iedereen wel altijd sneller wil rijden maar als je weet dat het reglement zegt max 95 db, dan moet je je wagen daar maar naar maken. Ik hoor niemand klagen over de rest van het reglement, daar moet je je toch ook aan houden.
Ik schrijf ook uitsluitend uit het oogpunt van een arm teamke dat het allemaal zelf moet betalen en het dus ook redelijk goedkoop wil houden.
Wat de toeschouwers er van vinden is een andere zaak. Voor hen kan en wil ik niet spreken omdat ik géén toeschouwer ben.

Verder vind ik niet dat ik mekker, ik maak alleen voorbehoud bij het gejubel dat opsteeg.