Quote:
Originally Posted by Stefan
Dit betekent natuurlijk niet dat jullie die foto's na de awards mogen gebruiken voor andere (commerciële) doeleinden. In het regelement staat duidelijk dat ik van mijn copyrights afzie tijdens de awards
|
Welke (commerciële) doeleinden ?  We zijn een vzw!
We staan daar op een beurs om enige bekendheid te geven aan een forum voor en door autosportfans. De uitleg waarom we die foto's gebruikt hebben staat in de mail te lezen en ga ik niet herhalen. Als je voor de situatie geen begrip kunt opbrengen zal ik mijn mening jegens jouw helaas moeten herzien.
Als ik jouw bericht lees krijg ik een gevoel van "Stank voor dank". Via dit forum heb je sinds lange tijd je werk en je kunsten gratis en voor niets kunnen promoten. Als dit dan jouw dankjewel is...............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Last edited by Mark; 12-12-2005 at 20:09.
|