Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Ik schrik van het conservatisme dat hier heerst. Nee, het is geen realisme, het is conservatisme. Huiveren voor vernieuwing.
|
Bang voor vernieuwing, absoluut niet. In het vrijgegeven technisch reglement zie ik, als fan/liefhebber, wel een paar leuke nieuwe dingen terug. Daar denken teams en coureurs wellicht anders over maar dat heb je nu enmaal met verschillende belangen en partijen. Dat zal altijd uitmonden op een compromis
Tripje naar Lausitz? Voor het veroveren van wellicht nieuwe markten en klanten kon dat best weleens goed uitpakken. Op de Duitse sites zie je steeds vaker links en nieuws over de Belcar terug. Dat het voor toeschouwers/fans geen leuk circuit is, is dan wellicht een nadeel maar weegt niet op tegen bepaalde voordelen.
Wat betreft die baanposten, voordat jullie daarover spreken.............kijk gewoon eens naar de presentielijsten van de vrijdagen in het jaar 2005. Huilen met de pet op. Dat zijn gewoon feiten, niets anders. Er zal heus her en der wat gevraagd zijn maar deze zin zegt alles:
Quote:
Originally Posted by Eddy V
Bij KACB Sport! En die knuppels zeggen natuurlijk altijd: oui, oui keen probleme.
|
Zo'n +/- een jaartje geleden was er hier zwaar kritiek op 2 * 60 Belcar in één weekend. Dat duivelse forum, die criticasters, die azijnpissers en die betweters waren de termen die via omwegen tot ons kwamen..........uiteindelijk heeft die groep "lastigen" wel gelijk gekregen
Wat betreft de vergelijking Waregem Koerse / Belcar, die gaat m.i. volledig mank. Veel te veel tikwerk om dat fundamentele verschil hier duidelijk te maken. Dergelijke society-events zijn niet vergelijken met ordinaire volkse sporten zoals voetbal en autosport.
Heerlijk die discussies, zoiets zouden we eens live moeten doen. Wie durft?