View Single Post
Old 13-12-2005, 21:26
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Chauffeur
Dit wil ik nu net aantonen Peter. Een enquete uitvoeren bij mensen aanwezig op een event, is deze dan representatief?. Natuurlijk scoort Belcar het hoogst bij de fans tov. TC, sprinters of andere zaken. Belcar hoger scoren dan DTM Ze zullen het graag horen bij Dunlop.
Ik zou me wel eens op de markt in Aalst willen zetten en aan 100 voorbijgangers de vraag stellen:

1) Goede morgen mijnheer, zegt de naam Belcar U iets?
2) Weet U waar Circuit Zolder ligt en bent U er ooit al eens geweest?

Ik denk dat op vraag 1 vele mensen gaan antwoorden dat Belcar een grote garage is in Antwerpen

Inderdaad Peter, aan wie, waar en op welk tijdstip je de vragen stelt is zeer belangrijk.
Inderdaad vooral waar, maak die kalender over de grenzen dan toch ook bekend, want als je dus ietsje over de grens gaat kijken, en dat is heel vlakbij Zolder, daar denken ze inderdaad dat Belcar een grote Antwerpse autogarage is. Daar wordt helemààl niks aan publiciteit voor de Belcar gedaan, terwijl velen van daar heel graag zouden komen kijken maar het gewoonweg niet weten. Misschien iets voor Peter
1 reclamespotje op de lokale TV zender(s) of in de krant de week voor een race was al heel wat en dat trekt zéker meer publiek, als ze het dan toch gaan markt-onderzoeken kijk hier dan ook 'ns naar.
Als je kijkt dat Oostende 190 km van Zolder ligt en Keulen 130, even ver als Gent, Maastricht 45 km en Eindhoven 50, Brussel bijna 80 en Luik 65 evenals Aken , Rotterdam 170 maar Knokke ook 170. Dan ligt het niet aan de grenzen want die zijn open, het zit 'm dus vooral tussen de oren.
Hou inderdaad eens een onderzoek en je ziet dat veel mensen uit de regio Zolder komen, uit wallonië, nederland en duitsland zijn er dat verhoudingsgewijs dan maar heel weinig.
Als Zolder grensverleggend wil kan dat zonder al te veel inspanning, de ligging is hier in elk geval perfect voor, nu de rest nog.....

Last edited by El Torro; 13-12-2005 at 21:30.
Reply With Quote