View Single Post
Old 13-12-2005, 21:43
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Via de SMS uit Gent ontvangen:
30-03 Test Spa
06-04 Test Zolder
09-04 Belcar First Race Spa
Naast de hele discussie over de donderdag race...viel me het begin van de Belcar op.

Is het niet een stuk handiger om de testdagen om te draaien? Dus eerst een test in Zolder én dan in Spa....Nu moeten teams eerst met hun wagen(s) richting Zolder. En de volgende dag naar Spa om voorbereidingen te treffen voor het weekend. Als je de testdagen omdraait...lijkt het mij logistiek een stuk handiger.

Ik weet dat ze aan het verbouwen zijn op Zolder. Is de baan niet eerder te gebruiken dan 6 april?

En over de donderdagrace. Ik heb wel de mogelijkheid om te komen kijken. Maar moet er wel een vrije dag voor opnemen.
Jaren geleden was ik eind juni op een donderdagtraining aanwezig, daar was toen ook een klas met kinderen. En ik vond het best gevaarlijk. De kinderen rende overal heen, terwijl de begeleidsters gezellig met elkaar stonden te babbelen.

Dat de Belcar en Zolder iets nieuws wil proberen, juich ik alleen maar toe. Want ik verbaas me gewoon nog steeds dat op Zolder wel mensen komen kijken, maar op Spa er echt bijna geen kip komt. Terwijl het "onbekende" BTCS daar veel meer volk trekt. (Helaas kon ik niet naar de BTCS race op Zolder, en weet niet of er toen volk was.)

Maar goed, we zitten pas in december 2005...de races van april tot oktober 2006. Er kan nog zoveel gebeuren en veranderen...
Reply With Quote