View Single Post
Old 29-12-2005, 23:17
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark
En bij Beckx zijn er ook problemen. We zijn nog niet vertrokken en er is weer trammelant. Elk jaar hetzelfde gerommel met die organisatie.

Als ik het goed heb vind er toch een (vrijwillige?) pre-keuring plaats door de organisatie bij de deelnemers "thuis". Meen dat ik ooit zoiets heb vernomen in een reportage over het team van de Rooy op een of andere zender.
Het is idd ieder jaar het zelfde, ze willen gewoon de Nederlanders bij de trucks altijd stokken in de wielen steken. Ieder jaar!

Ik heb ook een filmpje gezien enkele weken terug waarop die pré keuring tezien is bij De Rooy in Nederland. Dus die is er effectief! Dan zullen die stomme Fransen wel gezegt hebben van "Oui, Oui ca c'est bon". En nu zijn ze in Lissabon en ist ineens allemaal een probleem! Tssssssss, het valt vooral weer niet op dat het juist bij de grootste concurent van de kamikazen van Kamaz moet gebeuren.

Ongetwijfeld zullen die Russen bij hun pré keuring wel een hoop maffia geld achter de hand geven aan de organisatie.
Mss gekke gedachten, maar als je alles op een rijdje zet wat al die russen meer mogen dan een ander bij de trucks...

Ik herinder me nog (KA2?) onboard beelden vanuit Loomans z'n Bowler, opeens kwam er z'n 10tonner 2meter voor Loomans op de weg die ff wat had afgesneden... En de motorijders die de schrik van hun leven beleven door de russen kan je ook niet op één hand tellen...

Op de site van Dakar zelf staat voorlopig ook nog niks meer te lezen dat het volgende:
Quote:
20:58 - truck
Question mark concerning DAF
The main issue in the truck category today concerned the problems witnessed by the DAF trucks who failed to go through the administrative checks because they didn’t have the necessary FIA licence to compete in the Dakar. The Dutch team led by De Rooy father and son have until tomorrow evening and the end of scrutineering to show up with the requested document. They have indeed asked the FIA to send them the licence as soon as possible. . The clockwork is on for the big blue trucks and only tomorrow will tell if they can hope to head to Portimao on New Year’s Eve for stage 1 of the Dakar.
Nu maar hopen dat ze morgen geen verlof pakken bij de FIA in Parijs...

Een Dakar zonder de Rooy, kan dat? ik denk het niet!!! Als dit écht gaat gebeuren er toch wel iets in de trend van protest acties en/of rellen die gaan ontstaan in Lissabon. Een mens zou voor minder...

Last edited by Mr.Dallara; 29-12-2005 at 23:32.
Reply With Quote