Een uitspraak van Beckx op telegraaf.nl
Quote:
Onze auto is begin december goedgekeurd. Er is iemand van de FIA die ons zo de stempels kan geven. Maar die man staat ergens op een skipiste en mag van zijn vrouw niet weg. Het is mijn volstrekt onduidelijk waarom ze zo moeilijk doen. Ik weet het gewoon niet. Ik weet wel dat het over is en dat we naar huis gaan.”
http://www2.telegraaf.nl/telesport/f...le31088781.ece
|
Ok, regel is regel maar de FIA gaat m.i. hier zwaar in de fout. Of die FIA-afgevaardigde heeft uitspraken gedaan die hij niet mocht doen of de FIA heeft een andere "verborgen" agenda
Uiteindelijk komt het erop neer dat ze hun eigen evenement torpederen. De categorie Trucks zal nu een eitje zijn voor die Kamazzen. Is de sport daarbij gebaat? Nee.
Wat betreft het financiële gedeelte, De Rooy en Van Vliet kunnen wel een stootje hebben
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|