Quote:
Originally Posted by fordje
Albert moet toch eens gaan aankloppen bij zijn leverancier, die gast wordt nog miljonair van de verkoop van alle kapotte cardans.
Dan heb je eindelijk een auto die (na jaren problemen) op punt staat en dan is er zo een dom onderdeel dat je in de soep draait.
|
Euh een wagen die op punt staat?

Ik hoop dat dit een tip fout is

Een Race Touareg, Mitsu Pajero en een X Raid BMW daar kan je van stellen de ze (bijna) op punt staan.
En wat kan de leverancier er nu toch in hemelsnaam aan doen???
AD koopt een product van aan bepaald merk en dat kan werken in bepaalde omstandigheden. Als je het dan gaat gebruiken in extreemere omstandigheden... tja, dan kan de boel natuurlijk wel is breken/warm worden/...
De RAV4's proto's van AD zijn prachtige wagens, zonder twijfel! Het fijt dat ze aan dergelijk groot (ontwikkelings) project durfen te beginnen kan ik en iedereen alleen maar toejuichen!
Maar je moet testen, testen en nog is testen! Niet enkele uren op wat zandhopen in Lommel (nee, ik heb niks tegen limburgers

) of op een zandgroeve.
Je moet ofwel één of meerdere Baya's meerijden maanden voor de Dakar zelf, dan kan je nog (veel) corrigeren in je ontwikkelingen. Ofwel ga een weekje met heel je team naar de woestijn, enkele dagen mauritanië of Egypte.
Daar OP het ECHTE terein kan je volgens mij alleen materiaal testen. (appelen zijn appelen en peren zijn peren)
Vorig jaar al had Wauters ergens (niet letterlijk) laten verstaan dat hij zeker voor deze editie wilde dat er deftig getest ging worden op terein, anders wilde hij er niet meer aanbeginnen...
Maar als ik het goed voorheb heeft de RAV4 maar enkele dagen op wat Belgisch zand en stenen getest en meer niet. Ideaal voor een chake down, maar meer niet als je het mij vraagt.
Zeker als je met z'n experimentele dingen bezig zijt als AD.
Zeeeeeeeeeeeeer spijtig van Loix!

Ik hoop dat de truck er snel gaat geraken!
Verder lijkt het er op dat Henrar (ook al heeft hij veel tijd verloren door de teamorders van VW waar ik voor vreesde) toch terug (net als gisteren) een mooi resultaat gaat neerzetten.