View Single Post
Old 08-01-2006, 19:06
Pascal Pascal is offline
A4993

Er zijn er al enkelen die hebben opgegeven maar ik wil hier toch eens een round-up maken van zij die het de eerste week hebben gehaald. Hopelijk hebben ze een verkwikkende rustdag, samen met hun sponsors en supporters en kunnen ze ons nog heel wat moois bieden in de tweede week.

Sommigen werden op het forum wat meer gevolgd dan de anderen. Maar hier wat aandacht voor alle Belgen.

9. SOUSA – LURQUIN Jean Marie (NISSAN) rijden gewoon hun tempo. Zonder al te veel positieve of negatieve uitschieters staan ze leuk op plaats 9.

15. HENRARD – DE ROISSARD (VOLKSWAGEN) tja, een topprestatie zal er voor hem wel niet inzitten. Hij zit in een professioneel team maar doet er dienst als waterdrager.

31. XU – LURQUIN Fabian (NISSAN) op eigen tempo komen ze steeds aan in de buurt van plaats 50 wat hen gestaag doet klimmen naar plaats 31 na de eerste week. Ik zou zeggen in de gaten houden deze mannen voor week 2.

33. LAVEILLE – BARTHOLOME (NISSAN) zelfde opmerking hier.

51. LOOMANS – VANDECAVEYE (BOWLER) reden t.e.m. ss 7 de meest intelligente race. Hadden wat problemen met de wagenziekte van VANDECAVEYE. Ze stopten echter nooit tijdens het braken van Gella. Haar kledij kon tijdens de eerste dagen niet worden gewassen wat een lekker geurtje moet gegeven hebben in de wagen. Hadden tegenslag in ss 8 en vielen daardoor van een mooie plaats 28 terug naar 51. Laat ons hopen dat ze terug met de goeie traditie kunnen aanknopen. (noot : 51 minuten straftijd)

80. WAUTERS – DE LEEUW (TOYOTA) met veel ambitie vertrokken. Niet voorziene technische mankementen die quasi elke ss terug kwamen weerhielden hen om de verwachtingen in te lossen. Vooral ss 7 was op dat gebied een ramp. Of de rustdag soelaas brengt zullen we morgen weten. (noot : 4 uur 39 minuten straftijd)

98. MATTIJS – BAMPS (TOYOTA) tja, wat moeten we daarvan zeggen. Amateurs “pur sang”. Op eigen tempo eindigen ze elke dag weer in de late uurtjes. De laatste 2 ritten eindigen ze binnen de “top 100” wat hen ook in het algemeen klassement op plaats 98 brengt. En opmerkelijk : ze doen het zonder straftijd.

109. FERYN – VAN DEN BROECK (TOYOTA) Hoewel ze vermoedelijk met wat minder ambitie vertrokken als het andere AD-team, kunnen ze toch niet gelukkig zijn met het, tot nu toe, behaalde resultaat. Ze zijn in het zelfde bedje ziek en hopelijk brengt de rustdag ook voor hen de mechanische oplossing. (noot : 7 uur 46 minuten straftijd)

114. VANDENBERGHE – HILLEWAERE (TOYOTA) In hun eerste deelname doen ze het verre van slecht. Ik kan me voorstellen dat ze zich niets aantrekken van hun resultaat en alleen uitkijken naar het behalen van “Lac Rose”. Het is hun van harte gegund. Opmerkelijk is dat ze in ss 7, je weet wel : die met de moeilijke duinensectie, hun beste resultaat haalden. Als de vrouwen hun toestemming geven zien we ze misschien in de toekomst terug (noot : 4 uur 33 minuten straftijd)

C U
Reply With Quote