View Single Post
Old 08-01-2006, 20:25
Pascal Pascal is offline
A4993

Tja, of dit nu echt competitie is of niet. De mening daarover zullen altijd verdeeld blijven.

3. STACEY-GOTLIB-DER KINDEREN (MAN) In een onthoofde competitie (herinner de DAF-uitsluiting) doen zij er alles aan om het de KAMAZ-russen moeilijk te maken. En met succes. Haalden tot op heden 1 SS binnen. Hopelijk kunnen ze in week 2 bevestigen.

29. VERHOEVEN-WILLEMSEN-GESTEL (MAN) Een overwinning zal er voor hen niet inzitten. Rustig verder doen en zien waar we geraken zal eerder het motto zijn. (noot : 1 uur straftijd)

35. BEZEMER-CNUDDE-RYCQUART (MAN) Een beetje “op-en-af” brengt hen tot deze positie. Dat het een leuke bedoening is daar ben ik zeker van. Met BEZEMER ging ik ooit karten na de finish in Sharm-El-Sheik, vandaar dat ik het weet. Dat er ook serieus gewerkt zal worden, daar ben ik ook zeker van. (Noot : 5 uur 42 minuten straftijd)

43. VIGNE-CHAILLIER-CASTAIGNE (RENAULT) Geen idee (noot : 8 uur 43 minuten straftijd)

50. HOEBEKE-BAUDART (RENAULT) Uiteraard anciens en met hun missie bezig. Een van de weinige Truck-teams die het met zijn tweeën doen. Toen HOEBEKE in SHARM-EL-SHEIK “Vlaams hoorde” bood hij ons prompt een whisky aan. ’t Zijn Charels… (noot : 8 uur en 38 minuten straftijd)

53. VERHEYDEN-JANS-VERHOEVEN (GINAF) geen idee (10 uur en 7 minuten straftijd)

54. PUJOL-CRUZ SENRA-VERBIST Ook zij zijn met hun missie bezig. Verbist zijn Spaans zal weer wel wat beter zijn na afloop. (noot : 6 uur en 10 minuten straftijd)

C U
Reply With Quote