2008 gaat een magisch jaar worden. Budgetten voor een F1 team komen op een Aldi of Lidl-niveau te liggen als je alle plannen mag geloven. De pot met geld word steeds groter voor teams. Door het gesteggel met de GPMA heeft Bernie nogal wat procentjes winst moeten afstaan.
Vanaf 2008 kun je als teameigenaar lekker winst maken in de F1. Alsof dat nu niet het geval was

De boot van Eddie Jordan groeide per jaar met een meter of twee en Paultje S. uit Australië hebben we ook nooit als clochard in de goot zien liggen.
Bij de boekjes van Haymarket Publishing (o.a Autosport en F1Racing) hebben ze vaste personen die altijd wel iets willen vertellen voor de micro of het notitieblokje van de journalist.
Afgelopen week was het weer prijs met Mansell die tot vervelens toe op autosport.com te vinden was. Eerst Piquet op zijn flikker geven omtrent de GP Masters (lees: eigen boterham), daarna de A1GP de grond in boren (lees: niet zijn eigen boterham) en daarna heel wat verhalen omtrent zijn twee zoons die dit jaar voor het eerst gaan racen in een formule wagen. We lazen eerst over de blijde terugkeer van een oude Mansell sponsor, namelijk Unipart. Daarna over het mogelijke F3 team van Mansell in 2007.
Alles kan beter in deze wereld, dus Eddie Jordan laat zijn mondwerk ook horen op autosport.com:
Quote:
"I wouldn't be surprised if he encouraged Volkswagen, perhaps using their Audi brand, to come to the F1 table. 'Team Schumacher Audi F1' or 'Team Schumacher Volkswagen F1' would immediately attract a huge following in Germany - and worldwide."
|
Uiteraard zware ontkenningen door het management van Schumacher en de "partner in crime" Ross Brawn. Is het werkelijk een gedachtenspinsel van een F1 miljonair in ruste of heeft Eddie toch ergens iets opgevangen? Zoiets zal ie toch niet compleet uit zijn duim zuigen? Of toch?