View Single Post
Old 19-02-2006, 14:38
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Omdat het ieder jaar toch weer eens wat anders moet zijn, dit jaar geen foto's van de jump in de Ardenne Bleue op kp Ster. We hebben wel een aantal andere leuke plekjes gevonden (merciekes Juha voor de tip in Jalhay) en bij deze dus enkele foto's van de eerste dag. 'k moet zeggen dat ik erg tevreden ben over mijn nieuwe hardware.

Op het moment dat de Subaru de beek indook, zag ik iets opvliegen en ik drukte af. Bleek het het kapje onderaan de voorbumper te zijn. We (thanks Mark!!) raapten het op en omdat het niet beschadigd was, hebben we het hun terugbezorgd. Ze waren er erg blij mee.

Zoals Mark al eerder aangaf in de algemene thread, is er hier veel kapot gereden. Dit was de laatste "beek-crossing" in Jalhay.

Tsjoen achterop geraakt. De straatjes zijn er erg smal, dus inhalen was er niet bij. Deferm ging niet aan de kant. Waarom zou hij?

Er waren stukken bij die meer weg hadden van een kp in Kenya, dan eentje van bij ons in de Ardennen.

Trouwe lezers van deze "... - de foto's threads" weten dat ik ook altijd op zoek ben naar andere leuke fotomomenten, en deze keer was het niet anders.

de rally bedevaarders

toeschouwer met hond

Last edited by Guido; 19-02-2006 at 14:47.
Reply With Quote