View Single Post
Old 05-03-2006, 12:43
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by JPMontoya
Ik heb gehoord dat GLPK gaat aanzetten met een Maserati MC12, of nee was het een Saleen S7R of was het toch een Aston Martin DBR9......

Ja jongens, ik rammel er is goed mee. GLPK verdient niet beter

Huilen met de pet op...
GLPK zit zelf die geruchtenmolen te voeden. Iedereen denkt al maanden dat ze, volgens alle logica, met de Corvette C5R zullen komen. Dat is trouwens ook al via een aantal kanalen aangekondigd; ondere andere in het Engelse Autosport, wat toch een betrouwbare referentie is.
Met ondermeer de hulp van de vrienden uit Eindhoven ("De C5R wordt als 2e wagen in FIA-GT ingezet", "Die C5R, nou die gaat steevast naar de Belcar hoor" "Vergeet die C5 maar voor de Belcar, daar komt iets anders") heeft men er dan een welles-nietes spelletje van gemaakt.
Als ik alles op een rijtje zet, denk ik dat het enige nieuwe dat we maandag mogen verwachten, de sponsor zal zijn.
Als maandag in de Versuz dus daar de Corvette C5R met VRT/Sporza-sponsoring zal staan, zal mijn eerste reactie ook wel iets zijn in de aard van "Dikke Onnozelaars"; want dan kan je je toch gaan afvragen waar al die belachelijke geheimdoenerij nodig voor was.
Nu ja, het blijft afwachten, maar ik vrees dat de grote "surprise" van morgen wel eens een dikke flop zou kunnen worden.
Reply With Quote