View Single Post
Old 06-03-2006, 23:00
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Bijzonder slap om alle schuld naar Hezemans te schuiven. De heren Anthony Kumpen en Bert Longin geilen ook enorm op aandacht, door continu van alles te roepen. Dan roepen ze weer Corvette, dan zijn ze bezig met een 550, en dan weer "heeft Anthony aan de telefoon gehangen over een Saleen". Er zit bij GLPK/Carsport zeer zeker iets bijzonder krom in de communicatie naar buiten, maar dat was al meer dan duidelijk bij aanvang van het afgelopen FIAGT seizoen, met al het geblaat rondom de Corvette. Om hier alleen Toine Hezemans de schuld van te geven vind ik echter allesbehalve correct.

"Probleem" is gewoon dat iedereen zichzelf woordvoerder acht in het team, en iedereen graag de eerste wil zijn om nieuws naar buiten te brengen. Of het nou Mike, Toine, Anthony of Bert is. En dit is geen aanval maar domweg een constatering.
Begrijp me niet verkeerd. Ik schuif de schuld zeker niet af op Hezemans. Ik sluit me trouwens volledig aan bij wat je hier zegt. Ik heb Antoine Hezemans hier aangehaald omdat hij buiten schot bleef, en hij toch ook zijn aandeel in het vaudeville-theater rond GLPK/Carsport heeft. Kern is inderdaad ,zoals je zegt, dat er in de hele structuur te veel personen zijn die voor woordvoerder spelen en die vooral hun eigen persoontje heel erg graag in de belangstelling willen plaatsen.
Reply With Quote