Quote:
Originally Posted by Dipp
Net zoals bij de kranten, heeft ook Sporza een "commerciele cel" en een "redactie.
De "commerciele cel" bepaalt wat er op de wagen komt, in dit geval bij GPLK
maar de "redactie" bepaalt wat er op tv komt. Het een heeft dus niks met het ander te maken.
De journalisten zijn namelijk heel erg op hun onafhankelijkheid gesteld.
Mogelijk krijgen zij wel opdracht de "Belcar" wat meer te coveren. En dat is dan winst voor iedereen in de autosport, zeker weten.
|
Het is te hopen dat dit inderdaad het geval zal zijn en dat er een degelijke verslaggeving is voor alle deelnemers aan de Belcar.
1 ding dat ik niet begrijp: hoe kan een zender waar geen reclame wordt uitgezonden toch inkomsten hebben?
Commerciële zenders (zoals VTM) doen wat ze willen, als er morgen een GLPK-Pitstop TV wagen verschijnt vind ik het prima. Als ze beslissen dat ze liever voetbal sponsoren, ook goed voor mij (minder goed voor de autosport, dat wel

).