View Single Post
Old 10-03-2006, 01:59
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by A.J.
Stel nu : ik ben meneer Sporza en ik sponser een racewagen. Ik ga me even informeren wat er in deze belcarwereld leeft en kom op de paddock terecht. Als ik dit lees dan heb ik geen zin meer om in de toekomst nog 5 € in de autosport te stoppen.

Iedere steun of nieuwe sponsor moeten we allemaal verwelkomen, snappen jullie dat niet? Misschien daarom dat de autosport in België zelden positief in het nieuws komt. Als je ziet hoe negatief de insiders hier al doen... Arm België

Andy, waar hier het hele probleem om draaid is één zaak. Ik ben Limburger en gij ook. bekijk de uitzendingen van TV limburg de laatste jaren, in heel de reportage zagen we alleen de Viper en een intervieuw met Anthony en soms Bert en 3 sec een andere wagen die van de baan ging. Waarom om dat Paulke Kumpen dit eist en hiervoor betaald en zeg nu niet dat ik het niet kan weten. Wat gaat er gebeuren op Sporza net het zelfde oke de kans bestaat zeer groot dat GLPK iedere pole en iedere wedstrijd wint dus meer in beeld. Maar objectief zal het zeker niet zijn, iedere potenïële sponsor die dit op Sporza ziet besluit om GLPK te sponsoren want zij komen toch alleen maar in beeld. En waar gaat dit geld naar toe niet naar de Belcar in 2007 maar FIA Gt dus wat zijn we in België met sporza NIKS
Reply With Quote